Mitä on/oli lasissa tänä iltana?
Heitin äsken huiviin drinkkilasin kautta hieman Vana Tallinnaa. Siinäpä se olikin. Aamulla aikainen herätys.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mtj kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halpaa viskiä ja halpis siideriä.
viski ja siideri. kumpaa sukupuolta edustat. jännä valinta.
Viimeksi kun tarkistin niin miespuolinen olen, olut ei nyt oikein maistu kesän grillaamisen jälkeen.. nythän on omppujen sesonki muutenkin=)
juu, en millään pahalla kysellyt. itse kallistuisin ehkä ennemmin liiköriin tuolla budjetilla.
Jep muutaman otan ja nukkumaan ei tartte kummempia.
Tavallisesti juon hanavettä mutta tänään ostin viikonloppua juhlistaakseni vichyä. Kuplii kivasti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mtj kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kun tarkistin niin miespuolinen olen, olut ei nyt oikein maistu kesän grillaamisen jälkeen.. nythän on omppujen sesonki muutenkin=)
juu, en millään pahalla kysellyt. itse kallistuisin ehkä ennemmin liiköriin tuolla budjetilla.
Niin aivan. Itsekin tulin pohtineeksi että unilääkkeeksihän se halpis viski käy.
Leyda (Pinot Noir 2013) Single Vineyard Las Brisas From Chile
Pullo kohta tyhjä.
Jahka lapset nukahtaa avaan punaviinipullon ja karkkipussini :D
Vettä ja pepsiä aiemmin. Juon alkoholia vain juhlissa ja seurassa, ei tee mieli yksin juoda kotona.
Just avasin Gnarly Head 2014 punaviinipakkauksen, kristallilasissa nyt hehkuu tuo :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mtj kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin aivan. Itsekin tulin pohtineeksi että unilääkkeeksihän se halpis viski käy.
Ai niin mun sikaritkin ovat halpoja, mut on mulla piilossa vähän juhlavampaa sitten kun on aihetta juhlia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mtj kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin mun sikaritkin ovat halpoja, mut on mulla piilossa vähän juhlavampaa sitten kun on aihetta juhlia.
halpisviski on ihan kauheeta kuraa. hyi saatana!
t. köyhä
Zeroa juon. Kesällä tuli otettua olutta yms. ihan liikaa. Nyt en ole kolmen viikkoon nauttinut lainkaan alkoholia. Olo ihan ok. nukahtaminen välillä vaikeaa.
Mummya, shamppanjaa
Kotona kaksin miehen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vissyä. Kipeänä kotona. Ehkä vetäisen mustaherukka-finrexinin myöhemmin. Punkkua tekis mieli, saatan sortua siihenkin.
Punkku on kamalaa jos on kurkku kipeä.....
Itsellä pepsi max cherryä...nam...punaviiniä ja lonkeroa oli mut ei nyt maistunu....
Alkoholitonta siideriä.