Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gamer-mammat! Mitä näistä peleistä minun kannattaisi pelata?

Vierailija
02.09.2016 |

Pitkästä aikaa vapaa viikonloppu yksin kotona, ja ajattelin istahtaa jonkun hyvän pelin äärelle koko viikonlopuksi. Minulla on muutamia pelejä, mitä en ole ehtinyt pelata vaikka olenkin hankkinut ne. Alustana siis PS3. Ehdokkaita ovat:

Mass Effect -trilogia
Dragon Age: Origins
Red Dead Redemption
Assassin's Creed: Brotherhood
Saints Row 2

Mitä näistä pelaisin ja miksi? Tykkään rpg-peleistä eniten, mutta rakastan myös pelejä, joissa voin vain haahuilla ympäriinsä ja tehdä questeja mitä eteen sattuu. Kaikkien aikojen suosikkipelini ovat Skyrim ja Heavy Rain. Joo, tiedän että ylilauta olisi parempi paikka kysyä mutta katsotaan jos täällä olisi pelaajamammoja paikalla :)

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Gamer

- PS3

:D

Ylilautalainen spotattu. Ei näköjään ole olemassa peliaiheista keskustelua ilman että joku alkaa jankkaamaan alustoista.

Vierailija
62/63 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Gamer

- PS3

Ylilautalainen spotattu. Ei näköjään ole olemassa peliaiheista keskustelua ilman että joku alkaa jankkaamaan alustoista.

Eikös se juuri ole todellinen gamer, joka pelaa millä tahansa alustalla, vaikka kynällä ja paperilla? Turhaa kinastelua.

M45

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Gamer

- PS3

Eikös se juuri ole todellinen gamer, joka pelaa millä tahansa alustalla, vaikka kynällä ja paperilla? Turhaa kinastelua.

M45

Itselläni ei ainakaan ole varaa ostella alustoja. Minulla on vain PS3 jonka sain isältäni lahjaksi ja hyvin sille löytyy pelejä.

Kiitos kaikille vastanneille, aloitin eilen Dragon Agen ja pelasin aamukuuteen

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan