Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen paluu entisen vaimon luokse

Vierailija
02.09.2016 |

Meillä on pitkä avioliitto takana ja se päättyi ihan sovussa muutama vuosi sitten. Nyt minulla on alkanut herätä tunteita exääni kohtaan ja olen huomannut, että juttutuokiot ovat lasten asioita hoitaessa ruvenneet venymään ja muistakin asioista on puhuttu. Mies on löytänyt uuden kumppanin ja he vaikuttavat onnellisilta, mutta suhde ei ole jatkunut luullakseni kuin puolisen vuotta. Onkohan minulla mahdollisuuksia ja kuinka tässä nyt kannattaisi edetä? Vai yritänkö unohtaa koko asian.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja minä olin se enemmän aloitteellinen eron suhteen, vaikka molemmat olimme tyytymättömiä. Mies olisi tuolloin halunnut vielä yrittää.

Ap

Vierailija
2/6 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä muistaa miksi erositte, onko ne asiat korjaantuneet ja mieti myös miten mahdollinen yhteen palaaminen ja mahdollinen uudelleen eroaminen vaikuttaa lapsiin.

Yleensä exät on exiä ihan syystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mene sotkemaan heidän välejään jos heillä hyvin menee.

Vierailija
4/6 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ovatko tunteesi nyt heränneet juuri siksi, että mies on löytänyt rinnalleen uuden? Ehkä haluaisit vain tietää, vieläkö mies valitsisi sinut jonkun toisen yli... Mieti tarkkaan motiiveitasi, ennen kuin mahdollisesti teet asialle mitään.

Vierailija
5/6 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot niin kateellinen...

Vierailija
6/6 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda. Teidän eroon oli varmaan joku syykin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme