Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa miehiä, joille ei riitä kukaan nainen, olipa miten ihana tahansa?

Vierailija
02.09.2016 |

Eli että mies kyllästyy jokaiseen naiseen arjen astuttua kuvioihin. Onko tällaisia olemassa vai onko aina kyseessä vain huono match?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on

Vierailija
2/24 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö nimenomaan tuollaisia ole miehistä enemmistö? Itse olen ylipainoinen keski-ikäinen ämmä, ja mua liehittelee jatkuvasti pari nuorta miestä suorin ehdotuksin vaikka molemmilla kauniit nuoret tyttöystävät. Ei todellakaan kiinnosta tuollaiset pettävät miehet. Itse sain kokea täysin samaa (eli pettäviä poikaystäviä) ollessani nuori kaunotar aikoinaan. Nykyinen miesystävä vahtaa nuoria kauniita naisia. Näin naisena tuntuu, että koskaan ei voi voittaa tässä asiassa. Itse en jaksa enää lähteä sille linjalle, että pitäisin tiukkaa laihdutuskuuria yms. kun ei se nuorillakaan mitään auta tuon asian suhteen. 

Vierailija
4/24 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sellainen käytös johtuu?

Ap

Vierailija
5/24 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ankeasta lapsuudesta pitkälti.

Vierailija
6/24 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika normaalia. Metsästetään niin kauan että nainen nappaa kiinni ja sitten kyllästytään kun tavoite saavutettu. Se on sellainen itseriittoinen ihmistyyppi jolle sitoutuminen ja kiintyminen on vaikeaa.

Vierailija
7/24 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfat on sellaisia. Ne käy panemassa ympäriinsä eikä niitä kiinnosta seurustelu kun ne saa aina pesää muutenkin.

Vierailija
8/24 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahtaahan koiratkin autoja. Ja omaa häntää. Sitten kun saa kiinni niin voi sitä hämmentynyttä katsetta:) Ja eiku uudestaan.

Vierailija
9/24 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas ne alfat, hohhoijaa.

Mun exä oli beta ja kyllä koin itseni niin riittämättömäksi, kun muita naisia vain tuijotteli. Ei betalle riittänyt se minkä sai "kun tällä naamalla ei voi valita", sanoi itsekin. Jotenkin jäi tästä suhteesta sitten sellainen olo, että mun parisuhdepäivät on nyt ohi, parempi keskittyä vain itsensä sivistämiseen. Juu olen katkera vielä toistaiseksi, mutta eiköhän tuosta suhteesta kohta jo pääse yli.

Vierailija
10/24 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta entä aito rakkaus? Kai jotkut miehet siihenkin kykenee, että yksi nainen on se ainoa ja ihanin kaikesta.

Ap

Vierailija
11/24 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homojahan riittää.

Ovatko he miehiä on toinen kysymys.

Vierailija
12/24 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta entä aito rakkaus? Kai jotkut miehet siihenkin kykenee, että yksi nainen on se ainoa ja ihanin kaikesta.

Ap

Tähän liittyykin eräs elämän jännä dilemma. Tavalliset miehet unelmoivat niistä 10/10 naisista ja varmasti sellaisen saatuaan häntä täysillä rakastaisivat. Harva tavallinen mies tällaisen naisen kuitenkaan saa, sillä heitä on niin vähän, ja lisäksi he voivat valita miehistä ne 10/10 tapaukset. Parhaimmat miehet taas saavat näitä 10/10 naisia melko helposti, joten he eivät näitä naisia mitenkään erityisesti nosta jalustalle. Toisin sanoen, tavismies nostaa omasta näkökulmastaan erittäin hyvätasoisen naisen jalustalle ja on valmis antamaan kaikkensa. Mutta hyvätasoinen nainen ei tule koskaan tällaista ihailua ja rakkauta kokemaan, koska he kohdistavat katseensa alfamiehiin, jotka eivät naisen hyvää tasoa mitenkään spesiaalilla tavalla arvosta; hehän saavat samanlaista palvontaa kaikilta naisilta tasosta riippumatta.

Eli pointtina on, että miehet tyytyvät sellaiseen naiseen mihin on mahkuja, jolloin suurin osa miehistä edelleen ihailee niitä 10/10 naisia - parisuhdestatuksestaan huolimatta. Alfamiehen taas ei tarvitse välittää oman naisensa tunteista ja huomioimisesta paljoakaan, koska uuden korkeatasoisen naisen saaminen on melko helppoa. Eli olet naisena sitten hyvätasoinen tai et, niin tuskin mies enää järjettömän lääpällään muutaman vuoden päästä on.

Vierailija
13/24 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfat ja jännämiehet kohtelevat naisia huonosti ja pettävät / eivät jaksa sitoutua yhteen pilluun, koska tietävät että saavat kohta kuitenkin uuden naisen.

Betamiehet eivät voi yleensä edes haaveilla naisesta, siksi betat ovat niitä jotka kohtelevat tyttistään hyvin, jos siis sellaisen onnistuisivat saamaan.

Vierailija
14/24 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmetyttää myös miehet; nekin joilla todella kaunis tyttöystävä, haluavat panna vanhempia naisia, kuten joku aiemmin totesi. 

Vierailija
15/24 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alfat ja jännämiehet kohtelevat naisia huonosti ja pettävät / eivät jaksa sitoutua yhteen pilluun, koska tietävät että saavat kohta kuitenkin uuden naisen.

Betamiehet eivät voi yleensä edes haaveilla naisesta, siksi betat ovat niitä jotka kohtelevat tyttistään hyvin, jos siis sellaisen onnistuisivat saamaan.

Voi kun ei pidä paikkaansa. Ja joka tuota jaksaa paasata ei ole alfa eikä beta vaan katkero.

Vierailija
16/24 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ankeasta lapsuudesta pitkälti.

Ankea on asenteesi. Täysin normaalia, että ihmiset kaipaavat vaihtelua. Toisilla tuo halu vaihteluun on vain suurempi kuin toisilla, joten toiset jäävät suhteeseen ja toiset lähtevät. Itselleni vapauden kaipuu on suuri, mutta olin silti uskollisena kaikki kahdeksan vuotta, jotka parisuhteessa olin. Helppoa se ei aina ollut ja olin paikoin ahdistunut, mutta selvisin kuitenkin. Suhde päättyi tosin osittain tuosta syystä. En halunnut sitoutua riittävästi ja se sai tyttöystäväni menettämään kiinnostuksen minuun.

Vierailija
17/24 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bile-Dani.

Vierailija
18/24 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Toki toinen ihminen voi olla erittäin tärkeä, mutta kaikkeen kyllästyy ja vieras alkaa houkuttamaan. Ihmisestä sitten kiinni, että miten noihin haluihin reagoi.

Vierailija
19/24 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä nyt eroaa naisista? Itse rakastanut tai välittänyt tyttöystävistäni yli kaiken, en koskaan pettänyt tai käynyt käsiksi, koskaan ei tullut edes kenenkään kanssa riideltyä. Mutta ovat vaihtaneet heppoisasti heti kun joku toinen mennyt kysymään. 

Sitä en voi ymmärtää miksi varatut naiset antavat lähes poikkeuksetta numeronsa vieraalle miehelle heidän sitä kysyttyään, vaikka poikaystävä seisoisi vieressä.

Vahtamalla paranee tuntuu olevan nykypäivän motto.

Ja ikävä tosiasia on eläinmaailmasta tuttu, myös ihmisen geeneissä, että naaraat yrittävät aina päästä paremmassa asemassa olevan uroksen läheisyyteen. Rakkaus on ihmisen keksimä, jotkut uskoo jotkut ei. Itse en siihen enää ole yli 10v uskonut. Aina vain saa todistaa pettämistä ja neisten vaihtamisen halua.

Itse kuulema todella komea mies, ja naiset ihmetellyt miksi en enää ole seurustellut. Näin yksinkertaisesti helpompaa, naisia tulee ja menee, välillä varattuja koska sitä niin haluavat. Olenhan vain eläin niinkuin matti mehiläinen, pesästä pesään. Rakkaus on vain ihmisen keksimä.

Vierailija
20/24 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä nyt eroaa naisista? Itse rakastanut tai välittänyt tyttöystävistäni yli kaiken, en koskaan pettänyt tai käynyt käsiksi, koskaan ei tullut edes kenenkään kanssa riideltyä. Mutta ovat vaihtaneet heppoisasti heti kun joku toinen mennyt kysymään. 

Sitä en voi ymmärtää miksi varatut naiset antavat lähes poikkeuksetta numeronsa vieraalle miehelle heidän sitä kysyttyään, vaikka poikaystävä seisoisi vieressä.

Vahtamalla paranee tuntuu olevan nykypäivän motto.

Ja ikävä tosiasia on eläinmaailmasta tuttu, myös ihmisen geeneissä, että naaraat yrittävät aina päästä paremmassa asemassa olevan uroksen läheisyyteen. Rakkaus on ihmisen keksimä, jotkut uskoo jotkut ei. Itse en siihen enää ole yli 10v uskonut. Aina vain saa todistaa pettämistä ja neisten vaihtamisen halua.

Itse kuulema todella komea mies, ja naiset ihmetellyt miksi en enää ole seurustellut. Näin yksinkertaisesti helpompaa, naisia tulee ja menee, välillä varattuja koska sitä niin haluavat. Olenhan vain eläin niinkuin matti mehiläinen, pesästä pesään. Rakkaus on vain ihmisen keksimä.

Ei kyllä ole normaalia, että nainen antaa vieraalle miehelle numeronsa, kun oma mies seisoo vieressä. Kannattaisi ehkä seurustela joidenkin muiden kuin halpojen lumppujen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme