Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan muu jäänyt koukkuun ruuan kotiinkuljetuspalveluihin?

Vierailija
02.09.2016 |

Itse tilaan Woltin, Foodoran tai Pizza-Onlinen kautta ruokaa lähes päivittäin, joskus jopa pari kertaa päivässä. On vaan niin kätevää varsinkin yksinasuvalle kun ei pelkästään itselleen jaksaisi aina alkaa kokata. Kauheasti vaan rahaa menee ja vähän hävettääkin kun tilaan niin usein. Siksi käytän näitä kolmea palvelua vuoron perään ja toivon aina että olisi eri kuljettaja kuin edellisellä kerralla.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kokeilin ensimmäisen kerran tuota Foodoraa ja oli niin helppoa ja kätevää että tulen käyttämään varmasti jatkossakin! Toivottavasti en sentään noin usein, tuo on lähinnä luksusta.

Vierailija
2/22 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisin varmasti, jos edes tietäisin, mitä nämä ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sanoa jääneeni koukkuun, koska ei mulla ole mitään pakottavaa tarvetta tilata. Mutta helpottaahan se aika paljon arkea, kun tilaa. 

Vierailija
4/22 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole uskaltanut aloittaa tuota, pelkään juurikin, että jään koukkuun.

Vierailija
5/22 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin kun on tuttuja ihmisiä kuljettamassa, hävettää joka kerta. Mutta koukussa ollaan.

Vierailija
6/22 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päin ei saa kuin pitsaa. Lähikauppaan on lyhyt matka, mutta en halua kulkea kaupungilla rumana ja se on yksi syy, että sorrun kotiinkuljetuspalveluihin! Suihkua voi lykätä huomiseen.

En ole mitenkään kauhean neuroottinen ulkonäöstäni, mutta oikeasti monesti olen törmännyt söpöihinkin tuttuihin kaupassa /kauppamatkalla.

Vierailija
7/22 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koukussa pizza-onlineen. Tuo palvelu koituu vielä tuhokseni. Olen pahasti masentunut ja minulla on ahmimishäiriö, joten kun en vain jaksa päiväkausiin liikkua kotoa mihinkään, on helppo vain tilata pizzaa ja kebabia ahmittavaksi. Tilaan niin usein että minua hävettää kun tiedän jokaisen ravintolan kuljettajien muistavan minut ja lisäksi minua ahdistaa kun mietin mitä naapuritkin ajattelevat kun minulle kannetaan pizzaa melkein päivittäin. Ja sitten hävettää vielä enemmän enkä uskalla mennä ulos.

Ja koska tämä tilaaminen tulee kalliiksi, olen ottanut hirveät summat pikavippejä enkä tiedä miten pystyn ne ikinä maksamaan.

Tää on ahmimishäiriöiselle yhtä tuhoisaa kuin se, että alkoholisti saisi tilattua kotiinkuljetuksella viinaa tai narkkari huumeita. Mun elämä on ihan kamalaa, enkä tiedä miten saan tämän riippuvuuden poikki.

Vierailija
8/22 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset tilaa vaikka prisman tai alepan kotiinkuljetuksesta einespizaa tai muuta mikroruokaa niin selviäisit halvemmalla? Tai mene itse sinne alepaaan ja osta eineksiä.. Pakkasessa on ihan tosi hyvänmakuisiakin vaihtoehtoja esim aasialaista ruokaa.

Vierailija
9/22 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahin kun on tuttuja ihmisiä kuljettamassa, hävettää joka kerta. Mutta koukussa ollaan.

Minulla ei onneksi ole vielä tuttua kuljettajaa tullut vastaan, ellei noita kuskeja sitten voi jo tutuiksi sanoa kun he ovellani käyvät harva se päivä.

Vierailija
10/22 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset tilaa vaikka prisman tai alepan kotiinkuljetuksesta einespizaa tai muuta mikroruokaa niin selviäisit halvemmalla? Tai mene itse sinne alepaaan ja osta eineksiä.. Pakkasessa on ihan tosi hyvänmakuisiakin vaihtoehtoja esim aasialaista ruokaa.

Idea kotiinkuljetuspalvelun koukuttavuudessa on juuri se, että kun ahdistaa saatanasti mennä ulos, niin tilaamalla välttyy ahdistuksen kohtaamiselta.

Vierailija
11/22 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tää riippuvuus tuhoaa elämäni. Joskus sekakäytän kotiinkuljetettua ja omatekoista ruokaa. Sitten makoilen ihan ähkyssä sikiöasennossa sohvan takana ja hoen itselleni, että "ei enää ikinä". Eipä vissiin.

Vierailija
12/22 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei hopottajat, en ole jäänyt koukkuun, kun pidän jonkinlaista kotivaraa ja vaanin kaupoista tarjouspurtavaa pakastimeen. Pakastepizzojakin on kotona. Välillä menen ulos syömään ihan vaan nähdäkseni ihmisiä.

Vierailija
13/22 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kotiinkuljetus toimii vain pääkaupunkiseudulla. Olen kyllä tietoinen markettien pakastevalikoimasta, mutta kun sinne markettiin pitäisi erikseen lähteä. Kätevämpää vain maata kotona ja odottaa että joku tuo ruuan ovelle.

Vierailija
14/22 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kotiinkuljetus toimii vain pääkaupunkiseudulla. Olen kyllä tietoinen markettien pakastevalikoimasta, mutta kun sinne markettiin pitäisi erikseen lähteä. Kätevämpää vain maata kotona ja odottaa että joku tuo ruuan ovelle.

Niin ja lisäyksenä vielä, että minulla ei ole pakastinta (pieni yksiö joten ei myöskään mahdu) eli en voi ostaa pakasteaterioita varastoon.

Vierailija
15/22 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ma sain just 3x £30 kuponkeja Uber Eatsiin... Ainoo vaan etta pitaa lunastaa koko £30 kerralla mutta tolla summalla saa just kivasti kunnon matot mulle ja miehelle. 

En enaa nykyaan tilaile ellei oo hyvia alennuksia kun alkoi nakymaan tilin saldossa viikottainen herkuttelu. 

Vierailija
16/22 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi täällä maaseudulla ei ole moista ongelmaa, lähimpään Heseen ja Mäkkäriinkin on 75 km. Joku huonomaineinen karvakäsikebu tuosta kyliltä löytyy, mutta siellä ei voi käydä ruokamyrkytysvaaran vuoksi.

Vierailija
17/22 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen koukussa pizza-onlineen. Tuo palvelu koituu vielä tuhokseni. Olen pahasti masentunut ja minulla on ahmimishäiriö, joten kun en vain jaksa päiväkausiin liikkua kotoa mihinkään, on helppo vain tilata pizzaa ja kebabia ahmittavaksi. Tilaan niin usein että minua hävettää kun tiedän jokaisen ravintolan kuljettajien muistavan minut ja lisäksi minua ahdistaa kun mietin mitä naapuritkin ajattelevat kun minulle kannetaan pizzaa melkein päivittäin. Ja sitten hävettää vielä enemmän enkä uskalla mennä ulos.

Ja koska tämä tilaaminen tulee kalliiksi, olen ottanut hirveät summat pikavippejä enkä tiedä miten pystyn ne ikinä maksamaan.

Tää on ahmimishäiriöiselle yhtä tuhoisaa kuin se, että alkoholisti saisi tilattua kotiinkuljetuksella viinaa tai narkkari huumeita. Mun elämä on ihan kamalaa, enkä tiedä miten saan tämän riippuvuuden poikki.

Minä olen maannut tänään krapulassa kotona ja tilannut ruokaa kaksi kertaa Woltista, kerran Foodorasta ja kaksi kertaa pizza-onlinesta. Poistin nyt nuo sovellukset puhelimesta koska haluan oikeasti lopettaa, mutta enköhän taas huomenna lataa ne uudestaan. Vihaan elämääni.

T. Bulimikko

Vierailija
18/22 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaanpa tätä ihan sen kunniaksi, että odottelen lähetystä Foodorasta. Ap

Vierailija
19/22 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä paniikkihäiriöinen käyttää kauppakassia ahkerasti hyväkseen, ei tarvitse mennä lähikauppaan ahdistumaan ja pyörtymään kassajonoon. Ilman ostosten/ruokien kotiinkuljetusta olisin syömättä. Kiitos tästä kuuluu julkiselle terveydenhoidolle, joka ei halua paniikkihäiriötäni hoitaa.

Vierailija
20/22 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin tästä ketjusta, että olen joo ollut koukussa.

Mäkin aion nyt lopettaa tuon tilailun ja ärsyttää myös se, että monet ravintolat on alkaneet laittaa tilattuihin ruokiin ihan ala-arvoisen pieniä annoksia ja onnetonta ruokaa, esim. tuttu intialainen ravintola ei jaksa enää laittaa tilauksiin esim. raitaa mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän