Mikä on älykkyysosamääräsi?
Minun on 150, eli alle yksi tuhannesta ihmisestä on yhtä älykäs tai älykkäämpi kuin minä. On mukava tietää, että olen lähes aina älykkäin paikalla oleva henkilö.
Kommentit (79)
Av:llä kaikilla on yli 130, tyhmä kysymys.
Haha.
Minulla on niin korkea, että tuskin olen edes tavannut itseäni älykkäämpää henkilöä.
😋
Hallituksen yhteenlaskettu ÄÖ x 3.
300+, tietenkin. Koen oloni erittäin kiusalliseksi tavallisten ihmisten parissa, valitettavasti heistä ei ole älylliseksi keskusteluseuraksi.
joku 120, mutta helpostihan sitä nostaa pienellä harjoittelulla.
En tiedä. Miksi sitä edes pitäisi testata? Ketä varten? Kenelle pitäisi todistaa ja mitä?
PS - älykkyyteen kuuluu kyky kyseenalaistaa.
Vierailija kirjoitti:
Tulihan se ÄÖ sieltä. :D
En ole ikinä tehnyt älykyystestiä, koska pelkään testin paljastavan minun olevan imbesilli. Nyt voin elää onnellisena kun en tiedä mikä on totuus älykkyydestäni.
136 olen saanut paristakin nettitestistä.
Se on vaan hyvä jos voi heittää huumoria korkeasta ääoostaan. Kovin korkealla älyllä siunatut eivät käsittääkseni kovin hyvin sopeudu tähän muuhun porukkaan ja kärsivät siitä omalla tavallaan.
Itselläni korkea äo ja en kyllä viihdy juuri kenenkään kanssa :D Oikeasti ei ole naurun asia ei, mutta en ole vielä osannut älykkyyttäni hyödyntääkään ja mustahuumori on usein se kantava voima.
Tämä on vastaavaa kuin kyselyt miesten peniksen koosta. Av:lle on hämmentävästi kertynyt vain huippuälykkäitä tyyppejä joiden miehellä on yli 18cm.
Vierailija kirjoitti:
Älykkyysösämäärä?
tai ehkä vähemmän älykkäät ei tee testejä tai vaikka tekisivätkin eivät raportoisi av palstalle. Ylipäänsä ÄO on kiinnostava mittari lähinnä jos itsellä on ÄO > 100.
Missä ja miten olet tehnyt testin, ap? En osaa vastata, koska en ole mitannut älykkyyttäni missään.
Suunnilleen 115-125, jossain tuossa välimaastossa.
Mä tein just mensan nettitestin, puoli tuntia olis ollut aikaa. Tein muutamassa minuutissa niin, että arvasin melkein kaikki vastaukset. Pari taisin tietää, oli niin helppoja. Sain tulokseksi 107, pelkästään mätkimällä vastaukseksi mitä sattuu ihan vain arvaamalla.
Mä oon saanut nettitestistä 132, mutta mensan testeissä pitäisi käydä, jotta mittaustulos olisi pätevä. Asialla ei ole mulle niin suurta merkitystä, että viitsisin moisen tehdä.
Ap, mikä oli tekemäsi testin keskihajonta?
Jos et osaa suoralta kädeltä vastata, et voi olla noin älykäs.
Itselläni on 127 virallinen mensan testi. Voisi olla parempikin, mutta itselläni on hiton huono muisti ja ADHD se syö tulosta. Samasta syystä olen älykkyyteeni nähden alisuorittaja. Vedin myös puolustusvoimien palikka testeistä ihan hyvät tulokset.
Minun äo = Kengänpohja.