Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autosta löytyi ei-minulle-kuuluva hiuspinni, jossa vaaleita pitkiä hiuksia, itse olen tumma ja lyhythiuksinen

Vierailija
02.09.2016 |

Autoa imuroidessa löysin repsikan penkin alta. Kun kysyin mieheltä, hän sanoi ettei ole mitään käsitystä mistä olisi tullut. Kukaan kaveri tai sukulainen ei ole ollut auton kyydissä. Nyt yhtäkkiä "muisti" että oli kyydinnyt jonkun tienposkeen jääneen blondin kanisterin kanssa bensaa hakemaan kun tältä oli bensa loppunut jossain metsätiellä. Menisikö läpi vai epäilisittekö tilanteessani pettämistä?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ehkä nyt niin vielä tuota hiuspinnin löytymistä niin epäilisi. .

Mutta miehen selitys se vasta epäilyttävä onkin.

Vierailija
22/35 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä toinen nainen jättää jossain vaiheessa tarkoituksella todistusaineistoa vaimolle, siis siinä vaiheessa kun kunnolla ihastuu/rakastuu mieheen. Koska rakastunut nainen ei halua olla kakkosnaisen roolissa ja toivoo miehen jäävän kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tylsä,se eilinen "vessanpönttöön ilmestyi käytetty kondomi" oli omaperäisempi.

Vierailija
24/35 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa kaikista miehesi housuista pois lahkeet. Petti tai ei, niin kosto elää!

Vierailija
25/35 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas mennään.

Vierailija
26/35 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahalteen jätetty vinkiksi vaimolle, olen itsekin tehnyt tätä muutaman kerran :)

Vierailija
27/35 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ihan oikeesti tiedä mikä on repsikka

Siis hiuspinni oli auton etuosassa,mutta ei kuskin penkin alla vaan sen viereisen.

Miehen selitys on kyllä mielenkiintoinen - puuttuu enää että bensa-asemalla päästyä blondi on kadonnot jäljettömiin,jäänyt vain hiuspinni.Myöhemmin selviää,että juuri sillä paikalla,mistä mies otti blondin kyytiin,on kuollut kauan sitten nuori vaalea nainen.Nainen jäi auton alle ja nyt hänen haamunsa kostaa kaikille autoilijoille mm.kylvämällä hiuspinnejä varattujen miesten autoihin.

Vierailija
28/35 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies narahti vessan roskikseen heitetyllä purukumilla.

Vierailija
29/35 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai jätit sen sian välittömästi?

Vierailija
30/35 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autoa imuroidessa löysin repsikan penkin alta. Kun kysyin mieheltä, hän sanoi ettei ole mitään käsitystä mistä olisi tullut. Kukaan kaveri tai sukulainen ei ole ollut auton kyydissä. Nyt yhtäkkiä "muisti" että oli kyydinnyt jonkun tienposkeen jääneen blondin kanisterin kanssa bensaa hakemaan kun tältä oli bensa loppunut jossain metsätiellä. Menisikö läpi vai epäilisittekö tilanteessani pettämistä?

Täysin naurettava selitys,Oikeasti mies harrasta salaa ristiinpukeutumista,ja hiukset olivat hänen peruukistaan.

Vierailija
31/35 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En välittömästi, tunnustuksen jälkeen kylläkin.

Pettäjä ei pysty loputtomiin peittämään jälkiään ja monesti käry käy hyvin pienestä virheestä.

Kyseinen roskis oli ainoastaan minun käytössä. Mies ei syö purkkaa leukavian takia ja itselläni huono tapa niellä purukumi. Asunnossa ei ollut käynyt edellisen roskiksen tyhjäämisen jälkeen ketään vieraita.

Vierailija
32/35 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on repsikka?

Asiaa muuten kommentoimatta, repsikka on auton apumies. Ennen oli ihan yleinen ammatti kuorma-autoissa

Vierailija
33/35 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En välittömästi, tunnustuksen jälkeen kylläkin.
Pettäjä ei pysty loputtomiin peittämään jälkiään ja monesti käry käy hyvin pienestä virheestä.

Kyseinen roskis oli ainoastaan minun käytössä. Mies ei syö purkkaa leukavian takia ja itselläni huono tapa niellä purukumi. Asunnossa ei ollut käynyt edellisen roskiksen tyhjäämisen jälkeen ketään vieraita.

Hyvin tehty! AP:n kannattaa myös tarkkailla mitä muita pieniä vihjeitä pettäjäsika tai hänen kumppani kylvää ympärilleen.

Vierailija
34/35 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska juttu pohdittavaksi, mutta yksi pinni tai hius ei minua vakuuttaisi. Asunnostani oikeasti löytyy pitkiä vaaleita ja tummia hiuksia, vaikka olen sinkku eikä naisia käy vieraisilla. Autosta paljastuu aina siivotessa roskaa, joka varmasti ei ole minun jäljiltä.

Vierailija
35/35 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska juttu pohdittavaksi, mutta yksi pinni tai hius ei minua vakuuttaisi. Asunnostani oikeasti löytyy pitkiä vaaleita ja tummia hiuksia, vaikka olen sinkku eikä naisia käy vieraisilla. Autosta paljastuu aina siivotessa roskaa, joka varmasti ei ole minun jäljiltä.

Noinhan miehenkin olisi "pitänyt" vastata.Se,että mies yhtäkkiä "muisti" kyydinneensä jotain blondia,saa jutun vaikuttamaan epäilyttävältä,ei pelkkä pinni tai hiukset :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän