Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä köyhempi ihminen, sitä enemmän eläimiä

Vierailija
02.09.2016 |

Olen erään FB:n avustusryhmän jäsen ja auttanut taloudellisesti useampaa perhettä. Hakemuksia/tilannekuvauksia lukiessa yksi asia pistää pahasti silmään: lähes KAIKILLA perheillä on kissa tai koira. Ymmärrän, että eläimestä on seuraa ja se voi olla ilopilleri muuten ankeassa elämässä, mutta eikö yhtään käy mielessä, että eläintä ei voi ottaa, jos sitä ei ole varaa ruokkia? Mahdollisista eläinlääkärikuluista puhumattakaan. Kaikkien tilanne ei ole voinut ykskaksyllättäen sekunnissa muuttua radikaalisti. Tässäkin ryhmässä on eläintenruoan ja kissanhiekan lisäksi ruinattu moneen kertaan rahaa eläinlääkärimaksuihin.

Mikä tekee ihmisestä niin sairaalloisen itsekkään, että hän hankkii viattoman eläimen kotiin, joka ei pysty tästä huolehtimaan?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on aina parhaita ketjuja. Rinta rottingilla solvataan heikommassa tilanteessa olevia milloin mistäkin syystä. Ja vain siksi, että saa itse kokea kerrankin ylemmyyttä.

Jatkakaa. Haluan nauraa lisää. Ja tämä tekee hyvää psykologian opinnoilleni.

Vierailija
42/44 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on aina parhaita ketjuja. Rinta rottingilla solvataan heikommassa tilanteessa olevia milloin mistäkin syystä. Ja vain siksi, että saa itse kokea kerrankin ylemmyyttä.

Jatkakaa. Haluan nauraa lisää. Ja tämä tekee hyvää psykologian opinnoilleni.

Mä en oikeasti haluaisi tavata näitä ap:n hengenheimolaista livenä. Minusta tuollainen omahyväisyys ja itsekeskeisyys mitä nämä ihmiset edustavat on lähes fyysisesti kuvottavaa. Kyllä minusta vaan on paljon parempi, että köyhä hommaa eläimen ja pysyy sen voimalla elämässä kiinni kuin, että tekisivät itsarin. Lenkkarit voi olla halvemmat mutta niiltä ei saa rakkautta eikä lämpöä. Eikä ainakaan mulle henk koht lenkkeily anna mitään sellaista mitä saan lemmikin kanssa touhuamisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn työni puolesta moniongelmaisten, köyhien ihmisten kotona. Ollaan työkavereiden kanssa puhuttu, että mitä huonommin perheellä menee, sitä todennäköisemmin heillä on useita lemmikkejä, usein huonostikoulutettuja, isoja koiria.

Kai sinä nyt ymmärrät, että nämä ihmiset eivät ole muutenkaan mitään järjen jättiläisiä.

Vierailija
44/44 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä mitä ap:n kaltaisille ihmisille oikein on tapahtunut kun on äly, sydän ja sielu jäänyt täysin kehittymättä.

Onko sairasta ottaa eläin/tehdä lapsia köyhiin oloihin? Se vasta kertoo älystä! Parempia aikoja odotellessa. Jos tuollainen perhe voittaisi rahapeleistä 200 000e, ne olisi vuodessa tuhlattu!

Jotenkin tutulta kuulostavia kommentteja. Mitä se Pia-Noora Kauppi aikoinaan puhuikaan. ..