Työvoimapula, kohta se tulee!
Hohoi! Valtava työvoimapula josta poliitikot ovat huutaneet vuosia, milloin se on tulossa?! Stubit ja kumppanit hinkuivat suomeen satojatuhansia mamuja tähän suureen työvoimapulaan! Suomen päättäjät ovat idiootteja, pelottavaa kun apinan tasolla olevat hölmöt johtavat tätä valtiota (anteeksi apinat).
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen valmiina, eväsrasia ostettu ja työvaatteet, milloin voin tulla töihin? Terveisin 48v. nainen.
Sulla alkaakin olla ikää kohta tarpeeksi, että pääset Korvatunturille aputontuksi. Palkkaahan siitä ei tietenk.....
Täällä toinen tontuksi tuleva! Ikää 50, olen parempi, koska vanhempi!
Suomalaisille ei työt kelpaa, siksi tänne otetaan irakilaisia ja somaleja tekemään töitä.
Ne matut on täällä ottamassa kansalaisten vihan vastaan. Oikein sumutusten sumutus. Kun oikeasti se viha pitäisi kohdistaa politiikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisille ei työt kelpaa, siksi tänne otetaan irakilaisia ja somaleja tekemään töitä.
Niinhän ne sanoo. Samalla mol täyttyy feikkitöistä, niin saadaan tilastot palvelemaan agendaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä työ kelpaa, mutta idea on siinä, että siitä pitäisi saada palkkaa! Työpaikkoja on pilvin pimein tyyliin ajanvaraaja, palveluneuvoja, asiakaskontaktoija, myyntiassistentti... keksi itse lisää. Tarkemmin kun tutkit, huomaat, että kyse on provisiopalkkaisesta puhelinmyynnistä, lehtiä, vakuutuksia, sähkösopimuksia, vitamiineja.. Jos palkkaa maksetaan vähemmän, kuin bussilippujen hinta työpaikalle, yhtälö on hiukan huono..
Toki näihin varmaan onnistuu saamaan sen 5 vrk:n työpaikan, että siinä mielessä hyvä, eikö..
Me tarvitsemme ammattilaisia, se on totta.
Emme matuja.