Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi poikaystävä inhoaa hämähäkkiäni, en haluaisi luopua

Vierailija
02.09.2016 |

Minulla on meksikon punapolvitarantella. Pidän siitä kovasti, mutta uusi poikaystävä ei. Hän vitsailee aina että pudottaa joku päivä puhelinluettelon sen päälle tai vetää sen pöntöstä. Voisiko hän oppia sietämään sitä? Lemmikistäni en luovu.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarantella, HIRVEÄÄ, olisit ottanut koiran, hämähäkit saisivat kuolla sukupuuttoon. Meille ei oteta muita kuin koiria. 

Vierailija
22/39 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ainkaan todellakaan luovu lemmikistäsi. Vittu mikä kusipää tuo poikaystäväsi onkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun poikkis ei tykänny mun rämemajavasta. En suostunut siitä luopumaan.

Voi kun löytäiskin vielä naisen joka antaa pillunsa näyttää pillulta.

Tämä! 

Antaisin mitä vaan, jos jostain löytyisi aito luomuneito. Nää muoviset tatuoidut poslaribotoksikumihuulet on niin nähty!

Vierailija
24/39 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, kuka tavoittelee taas erikoisuutta, tarantella, hyi vittu.

Vierailija
25/39 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun tän ketjun pykäsit niin kertoisitko vähän hämisten hoidosta ja kokemuksistasi otuksen kanssa? Itseänikin nuo lintuhämähäkit kiinnostavat.

M22

Vierailija
26/39 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarantella on järkyttävän ruma, kun täällä hoetaan vittua, niin vitun ruma.

Vierailija
27/39 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä syötti rakkaan gerbiilini käärmeelleen kun en ollut kotona. Väitti päässeen karkuun. Kärähti kun takajalat ja häntä olivat vielä käärmeellä nielemättä.

Vierailija
28/39 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun poikkis ei tykänny mun rämemajavasta. En suostunut siitä luopumaan.

Voi kun löytäiskin vielä naisen joka antaa pillunsa näyttää pillulta.

Tämä! 

Antaisin mitä vaan, jos jostain löytyisi aito luomuneito. Nää muoviset tatuoidut poslaribotoksikumihuulet on niin nähty!

Sillä sitten varmaan kasvaa myös sääri- ja kainalokarvat, ei ole meikkiä, ei hiusväriä, ei kynsilakkaa ja deodorantin tilalla sitruunaviipaleet kainaloissa.

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/c7/65/e2/c765e2e681ff7a404110…

Vierailija
29/39 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla hämähäkki tyytyväinen kun on vangittu koko elämäkseen jonnekkin terraarioon sen takia että joku voi sitä pällistellä.

Lopettakaa se tai toimittakaa takaisin sinne missä on niiden luonnollinen asuinalue.

Vierailija
30/39 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä tutulla on tuollainen hämähäkki.

Siitä ei ole mitään iloa ,99% ajasta se kököttää samassa paikassa 30x30 cm terraariossa.

Pitäis kieltää kokonaan kaikkien eksoottisten eläinten vangitseminen ihmisten turhamaisuuden takia.

Vierailija
31/39 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, kuka tavoittelee taas erikoisuutta, tarantella, hyi vittu.

Sellaista eläintä kuin tarantella ei ole olemassakaan vitun idiootti

Vierailija
32/39 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kamala :( tosin itse en edes alkaisi seurustella sellaisen kanssa kenellä on hämähäkki. En pystyisi menemään asuntoon sisään.

Vierailija
33/39 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

30, tuo on liian pieni terraario, tee eläinsuojeluilmoitus. Ei ihme jos hämis on apaattinen.

Meitä ihmisiä on erilaisia, joku tykkää eksoottisemmista eläimistä, toinen koirista, kolmas kissoista ja neljäs vaikka torakoista. Tuliko tämä yllätyksenä?

25, ei siis juurikaan liiku, pimeällä enemmän. Minusta esimerkiksi hämiksen ateriointi on mielenkiintoista seurattavaa. Jos haluat enemmän käsiteltävissä olevan hämiksen, meksikon punapolvi ei ole hyvä vaihtoehto.

Muista, että se tunkee itsensä yllättävän pienistä raoista kokoonsa nähden. Eli jos kantena käyttää verkkoa, sen on oltava tiivis. Jaksaa myös liikuttaa yllättävän painavia esineitä kokoonsa nähden eli kevyen kannen päällä ehdottomasti paino.

Joo, olin varmaan hirveän erikoisuuden-tavoitteellinen silloin 9-vuotiaana kun tuon möllin sain :D

Ap

Vierailija
34/39 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap heivaa se ukkos mäkeen?? Helvettiäkö tuollasta kattomaan. Lemmikki on lemmikki ja ihmisille rakas (ainakin pitäisi olla..), oli se sitten hämähäkki tai joku muu...

Mulla on kuningasboa, sen nimi on Veikko :D Mies pelkäsi sitä aluksi ja meillä meinasi treffailut loppua aika lyhyeen... No se kuitenkin tottu siihen ajan kanssa ja nykyään tykkää Veikosta ihan kauheesti :)

Vierailija
35/39 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kirjoitetaan TARANTULA, helvetin tomppeli

Vierailija
36/39 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä on varmaan nähnyt hämähäkin väärinpäin ja siitä jäänyt kammotus.

Vierailija
37/39 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, se TARANTELLA on tosi ruma, ja kyllä on lupa inhota moista kammottavaa petoa. Ruma kuinpetolinnin perse. On se mahdollista, että se TARANTELLA pääsee karkuun, pelottelemaan muita ihmisiä, suurin osa niitä inhoaa. Hämähäkkifobia on yleisimpiä fobioita. Kuolkoon sukupuuttoon TARANTELLAT.

Vierailija
38/39 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä vaihtoon. En minäkään mikään ylin ystävä ole poikaystäväni koiran kanssa, mutten koskaan vaatisi siitä luopumaan saati uhkaisi satuttaa sitä.

Vierailija
39/39 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä