Uusi poikaystävä inhoaa hämähäkkiäni, en haluaisi luopua
Minulla on meksikon punapolvitarantella. Pidän siitä kovasti, mutta uusi poikaystävä ei. Hän vitsailee aina että pudottaa joku päivä puhelinluettelon sen päälle tai vetää sen pöntöstä. Voisiko hän oppia sietämään sitä? Lemmikistäni en luovu.
Kommentit (39)
No et ainkaan todellakaan luovu lemmikistäsi. Vittu mikä kusipää tuo poikaystäväsi onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun poikkis ei tykänny mun rämemajavasta. En suostunut siitä luopumaan.
Voi kun löytäiskin vielä naisen joka antaa pillunsa näyttää pillulta.
Tämä!
Antaisin mitä vaan, jos jostain löytyisi aito luomuneito. Nää muoviset tatuoidut poslaribotoksikumihuulet on niin nähty!
Hyi, kuka tavoittelee taas erikoisuutta, tarantella, hyi vittu.
Nyt kun tän ketjun pykäsit niin kertoisitko vähän hämisten hoidosta ja kokemuksistasi otuksen kanssa? Itseänikin nuo lintuhämähäkit kiinnostavat.
M22
Tarantella on järkyttävän ruma, kun täällä hoetaan vittua, niin vitun ruma.
Mun exä syötti rakkaan gerbiilini käärmeelleen kun en ollut kotona. Väitti päässeen karkuun. Kärähti kun takajalat ja häntä olivat vielä käärmeellä nielemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun poikkis ei tykänny mun rämemajavasta. En suostunut siitä luopumaan.
Voi kun löytäiskin vielä naisen joka antaa pillunsa näyttää pillulta.
Tämä!
Antaisin mitä vaan, jos jostain löytyisi aito luomuneito. Nää muoviset tatuoidut poslaribotoksikumihuulet on niin nähty!
Sillä sitten varmaan kasvaa myös sääri- ja kainalokarvat, ei ole meikkiä, ei hiusväriä, ei kynsilakkaa ja deodorantin tilalla sitruunaviipaleet kainaloissa.
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/c7/65/e2/c765e2e681ff7a404110…
Mahtaa olla hämähäkki tyytyväinen kun on vangittu koko elämäkseen jonnekkin terraarioon sen takia että joku voi sitä pällistellä.
Lopettakaa se tai toimittakaa takaisin sinne missä on niiden luonnollinen asuinalue.
Yhdellä tutulla on tuollainen hämähäkki.
Siitä ei ole mitään iloa ,99% ajasta se kököttää samassa paikassa 30x30 cm terraariossa.
Pitäis kieltää kokonaan kaikkien eksoottisten eläinten vangitseminen ihmisten turhamaisuuden takia.
Vierailija kirjoitti:
Hyi, kuka tavoittelee taas erikoisuutta, tarantella, hyi vittu.
Sellaista eläintä kuin tarantella ei ole olemassakaan vitun idiootti
Hyi kamala :( tosin itse en edes alkaisi seurustella sellaisen kanssa kenellä on hämähäkki. En pystyisi menemään asuntoon sisään.
30, tuo on liian pieni terraario, tee eläinsuojeluilmoitus. Ei ihme jos hämis on apaattinen.
Meitä ihmisiä on erilaisia, joku tykkää eksoottisemmista eläimistä, toinen koirista, kolmas kissoista ja neljäs vaikka torakoista. Tuliko tämä yllätyksenä?
25, ei siis juurikaan liiku, pimeällä enemmän. Minusta esimerkiksi hämiksen ateriointi on mielenkiintoista seurattavaa. Jos haluat enemmän käsiteltävissä olevan hämiksen, meksikon punapolvi ei ole hyvä vaihtoehto.
Muista, että se tunkee itsensä yllättävän pienistä raoista kokoonsa nähden. Eli jos kantena käyttää verkkoa, sen on oltava tiivis. Jaksaa myös liikuttaa yllättävän painavia esineitä kokoonsa nähden eli kevyen kannen päällä ehdottomasti paino.
Joo, olin varmaan hirveän erikoisuuden-tavoitteellinen silloin 9-vuotiaana kun tuon möllin sain :D
Ap
No ap heivaa se ukkos mäkeen?? Helvettiäkö tuollasta kattomaan. Lemmikki on lemmikki ja ihmisille rakas (ainakin pitäisi olla..), oli se sitten hämähäkki tai joku muu...
Mulla on kuningasboa, sen nimi on Veikko :D Mies pelkäsi sitä aluksi ja meillä meinasi treffailut loppua aika lyhyeen... No se kuitenkin tottu siihen ajan kanssa ja nykyään tykkää Veikosta ihan kauheesti :)
se kirjoitetaan TARANTULA, helvetin tomppeli
Poikaystävä on varmaan nähnyt hämähäkin väärinpäin ja siitä jäänyt kammotus.
Hyi, se TARANTELLA on tosi ruma, ja kyllä on lupa inhota moista kammottavaa petoa. Ruma kuinpetolinnin perse. On se mahdollista, että se TARANTELLA pääsee karkuun, pelottelemaan muita ihmisiä, suurin osa niitä inhoaa. Hämähäkkifobia on yleisimpiä fobioita. Kuolkoon sukupuuttoon TARANTELLAT.
Poikaystävä vaihtoon. En minäkään mikään ylin ystävä ole poikaystäväni koiran kanssa, mutten koskaan vaatisi siitä luopumaan saati uhkaisi satuttaa sitä.
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Tarantella, HIRVEÄÄ, olisit ottanut koiran, hämähäkit saisivat kuolla sukupuuttoon. Meille ei oteta muita kuin koiria.