Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Johtuuko kaikki sairaudesta?

Vierailija
02.09.2016 |

Ihastuin skitsoaffektiiviseen henkilöön ja meillä meni todella hyvin. Mutta sitten kun valehtelin siitä että kyllä mä voin hänen luona olla (en saanut lupaa kotoa), niin hän loukkaantui ihan älyttömästi. Ja suunnilleen perui kaiken mitä oli aiemmin minulle sanonut. Hän sanoi olevansa ihastunut ja poisti tinderinkin tosi nopeasti meidän tutustuessa.
Alkoi tosi paljon harmittaa että olin niin lapsellinen, jotenkin vain halusin olla hänen luonaan kauemmin ( halusin yöksi).
Hän kertoi olevansa pettynyt ja että tarvitsee paljon aikaa ja välittämistä että hän tahtoisi uudestaan nähdä.
No minä odottelin ja 2 viikon päästä vähän kuin sattumalta hän sanoi että tykkää minusta kun yllätän hänet jatkuvasti. Ja myös siis pyysi minut takaisin. No päästin hänet nukkumaan ja odotin että hän olisi ollut torjunut minut herättyään, mutta oli hän aika suopea ja antoi minun vähän söpöstellä.
En tiedä oliko virhe kysyä, olin vain tosi utelias niin kysyin että millainen hänen eksänsä oli.
Sieltä tuli joku selitys ja sen jälkeen hän ei sanonut sanallakaan että pitäisi minusta, oli kuin ei olisi sanonut edellisenä päivänä että joo kyllä voidaan tavata vielä.
Siitä lähtien ilmeisesti se on kaivannut sitä eksää. Ja se on niin raivostuttavaa, jos se on minun syytäni.... Miten mä olisin voinut tietää että siitä seuraisi se, jos hän niin ihastuneelta taas vaikutti edeltävänä päivänä?

En oikein enää elättele toiveita. Se on niin sen eksän lumoissa...
Kaiken lisäksi on sanonut että ei ota häntä takaisin vaikka se nainen haluaisi, se siis petti häntä, ja lähti sitten uuden miehen matkaan.
Mä en oo moittinut siitä että kaipailee, mutta mua ärsyttää kun hän sanoo ettei aio hakea siihen mitään apua. Ja kavereillekin valehtelee että on päässyt vaikka kuinka hyvin yli siitä naisesta. Hän kuulemma tietää ettei nainen hänestä enää piittaa kun ei se ota yhteyttä.

Onko hän ollut reilu minua kohtaan?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai minun mielestä ei siinä asiassa että muuttaa heti mielensä kun mainitsin eksän... Kuulosti vaan tekosyyltä. Luultavasti haki minusta vain lohtua

Vierailija
2/13 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kertoisitte että onko tää kaikki vaan mun syytä ? :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat sanoneet ettei kannata jäädä itkemään hänen peräänsä, mä vaan mietin jatkuvasti miten olisin voinut välttää tämän kaiken...

Vierailija
4/13 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs ikäisistä tässä jutussa on kyse?

Vierailija
5/13 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sekaannu sekopäähän

Vierailija
6/13 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäs ikäisistä tässä jutussa on kyse?

Oon vähän alle 18 ja hän täytti 20

Vierailija
7/13 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä sekaannu sekopäähän

Ei varmaan pitäisikään, mutta miten sen kertoo sydämelle?

Vierailija
8/13 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi pettynyt itseeni

Vierailija
9/13 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja väsynyt tähän ikävään, ei hellitä yhtään.

Vierailija
10/13 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valoja päälle nyt.

Lue ihan tosi tarkkaaan oma aloituksesi ja vuodatuksesi, ja mieti, kuka tässä on sekaisin.

Oma mielipiteeni: molemmat.

Vierailija
11/13 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En parhaalla tahdollanikaan voi suositella seurustelemaan skitsoaffektiivisen kanssa ellei hän ole todella hyvässä hoitotasapainossa. 

Vierailija
12/13 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valoja päälle nyt.

Lue ihan tosi tarkkaaan oma aloituksesi ja vuodatuksesi, ja mieti, kuka tässä on sekaisin.

Oma mielipiteeni: molemmat.

Mä en ole väittänyt häntä sekopääksi, oon vaan sanonut että en pidä sellaisesta tykkään,en tykkää, tykkään, en tykkää - vuorottelusta

Vierailija
13/13 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En parhaalla tahdollanikaan voi suositella seurustelemaan skitsoaffektiivisen kanssa ellei hän ole todella hyvässä hoitotasapainossa. 

Ainakin tavatessa vaikuttaa ihan tavalliselta. Käyttää erittäin vahvoja lääkkeitä ja myöskin käy terapeutilla.

No ei koskaan ole varma vaikka hän sanoo että ei nykyään tule mitään harhoja, mutta kyllä silti luotan häneen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan