Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä ehdotti että ottaisin pikavipin lainatakseni rahaa hänen velkoihinsa

Vierailija
02.09.2016 |

Hänellä on luottotiedot menneet eli hän ei saa itse otettua vippiä. Hän on aina maksanut lainaamansa rahat takaisin mutta minua kauhistuttaa nuo pikavippien korot. Onko mielestänne ihan ok kieltäytyä?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on todellakin.

Vierailija
2/60 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole maksanut aina mitä pitää jos on kerran luottotiedot ruvella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti

Vierailija
4/60 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään nimessä ota ja ala rahoittaa pikavipeillä miesystäväsi elämää. Hoitakoon itse velkansa! Käy vielä niin, että menee sinunkin luottotiedot.

Vierailija
5/60 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse karkuun

Vierailija
6/60 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Good bye sun hyvä elämä

Vierailija
7/60 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kieltäytyisin ja lisäksi eroaisin jos yrittäisi saada minut tuollaiseen typeryyteen.

Luottotietojen menetys olisi minulle jo iso kynnys seurustelulle mutta tuo ehdotus olisi niitti suhteelle.

Älä suostu missään nimessä. Saat vaan itsesikin liemeen.

Vierailija
8/60 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otit sitten jännämiehen. Mistä noin tyhmiä naisia löytää?

Vierailija
9/60 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, minulta lainaamiaan rahoja tarkoitin. Eli minulle on aina maksanut velkansa. Nuorempana sitten hölmöillyt oikein urakalla raha-asioidensa kanssa.

Ap

Vierailija
10/60 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä. Ei ei ei. Ikinä. Piste.

Vierailija
11/60 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa velkaa maksetaan velalla? Et tietenkään suostu!

Vierailija
12/60 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maksat, ota pankkilaina. Korot pienemmät.

Vierailija
13/60 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvinhän sä voit ottaa sen pikavipin, kun sullahan on luottotiedot ja osaat muutenkin hoitaa raha-asiasi. Sullahan saattaa olla jopa hirveesti rahaa sun säästöissä? Ihmeesti pihistelet?

Vierailija
14/60 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan sun on ottaa. Vai otatko mieluummin nyrkistä?

Vierailija
15/60 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä koskaan ota nimiisi toisen velkaa. Ei koskaan, vaikka teillä tänään pursuaisi rakkautta ovista ja ikkunoista, mutta huomenna se on toisin.

Se on sama, kuin tekisit ennakkotilauksen velkahelvettiin ja ulosottovelalliseksi.

Anna kun arvaan, olet nuori nainen, jolla elämänkokemusta vähän takana ja mies muutaman vuoden vanhempi - nyt pieniä pikavippiä nimiisi, ja pian taas suurempia, pian hän ostaa auton nimiisi ja sinun vastuulla on vakuutukset, sakot jne.

Tuttu tarina, kun käräjäoikeudessa vahvistetaan ulosottovelkoja. Nainen täysin niin sinisilmäinen ja täysin ymmärtämätön mitä on tullut tehtyä.

Varoituksen sana: Älä pilaa omaa elämääsi ja luottotietojasi. Tyypillinen tarina, mistä kaikki on alkanut. Ole varovainen mihin nimesi raapustat.

Vierailija
16/60 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

E

I

S

I

T

T

E

N

I

K

I

N

Ä

Ei omia raha-asioita sotketa toisten takia. Jos miehellä on mitään tolkkua rahankäytössä, niin hoitakoon itselleen maksusuunnitelman ja asiansa jollekin mallille.

Vierailija
17/60 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäydy, äläkä kuuntele mahdollista väninää, kiristystä tai manipulointia.

Vierailija
18/60 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua surettaa ap että joudut edes kysymään tälläistä täällä. Jos saan antaa pari vinkkiä niin älä koskaan ota pikavippiä mihinkään tukalaan rahatilanteeseen, se tekee tilanteestasi tukalamman ja hyvin lyhyessä ajassa. Ihan ok että haluat miestäsi auttaa, auttaisin itsekin omaani jos hänelle tulisi rahahuolia yhtäkkiä (äkillinen työttömyys yms). Mutta luottotietojen meno kertoo ihmisestä jotain. Ehkä miehesi oli silloin nuori ja typerä, mutta minulle olisi kynnyskysymys mihinkään vakavaan (vakava seurustelu,yhteenmuutto, yhteinen talous, naimisiin meno jne) jos mies olisi veloissa ja olisi pienikin todennäköisyys että rahaongelmat kasautuisivat ajan kanssa minulle. Miehesi ehdotus oli ala-arvoinen, kauan olette seurustelleet? Sanoisin tossa kohtaa varmaan että "ehdotuksesi oli huono, ole kiltti äläkä yritä vetää minua rahaongelmiin äläkä enää KOSKAAN ehdota minulle mitään vastaavaa." Jätä se mies, se laskee sunki elämänlaatua että toinen on noin pahasti veloissaan. Vaikka päättäisit jatkaa miehesi kanssa, suosittelen pysymään itse velkaantumattomana, tsemppiä!

Vierailija
19/60 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh... Oot tainu ottaa mun ex ukon.. Petrin ? Siltä lähti audi pihasta, luottotiedot.. KAIKKI!! Pikavippejä otti mun nimellä, jopa salaa..

Älä herranjumala suostu ikinä moiseen, jos itse on kussu omille nilkoille niin älä sinä samaan suohon lähde!!

Vierailija
20/60 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Älä missään nimessä, koskaan. PIkavippejä ei pidä muutenkaan ottaa, vaikka olis perustalous kunnossa. JOs ei ole, ei missään nimessä. Hänen luottotiedottomuutensa ei ole sun ongelmasi. Ison kellon pitäisi soida siinä, että on luottotiedoton, ja VELKAA KERTYY EDELLEEN. Hävytöntä edes kysyä tuollaista, jos on vain miesystävä.  Muutenkin, miettisin vakavasti mihin olet ryhtymässä. Kannattaako sitoutua saati perustaa perhe ihmisen kanssa, joka on kusessa jo etukäteen. Tuskin hänestä kunnon rehellistä elättäjää sun lapsillesi tulee.