Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä se kertoo, kun jätin exän ja hän ei ymmärrä etten välitä hänen seurastaan tai muustakaan huomiosta saati yhteydenotoista

Vierailija
02.09.2016 |

Eli minkälainen ihminen ei ymmärrä kun hänet jätetään, on sanottu suoraan, ettei kiinnosta yhteydenpito ja kohdatessamme en vastaa hänen hymyynsä, ettei oikeasti kiinnosta millään tavalla.
Tulipa sekavasti, mutta ärsyttää, kun selkeä "ei kiinnosta" ei mene jakeluun. Yritän vältellä häntä, mutta se nyt ei vain aina onnistu.
Eli siis kysyn tätä siksi, että jos vaikka v***tukseni tätä henkilöä kohtaan vähenisi jos tajuisin, että mikä on ongelma. Tuttavuudesta en välitä, eroon oli ihan syynsä, mutta koska joudun häntä kohtaamaan arjessa, voisin edes sietää.
Olemme aikuisia, mutta tapailua kesti vain hetken.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten aina erotilanteessa, jätetty osapuoli on kokenut trauman ja käy nyt läpi suuria tunteita. Hän voi jopa nyt, kun olet poissa huomata kuinka syvästi hän kaipaa ja rakastaa sinua. Ja asia voi suurentua hänen mielessään päivä päivältä. Sinä olet ehkä päätöksen tehnyt ja perustellut, mutta hän ei ole välttämättä sitä vielä sisäistänyt. Sitä se rakkaus teettää

Kiitos tästä. En tiedä mikä on hänen puoleltaan totuus, mutta tämän voin ymmärtää, koska olen kokenut itse ihan samaa joskus. Sinällään on sama miksi hän käyttäytyy miksi käyttäytyy, kunhan itse pystyisin nyt ignooraamaan sen outouden jotenkin ja olla ärsyyntymättä häneen.

Aluksi asiat menikin ok, juteltiin erosta ja hänellä oli mahdollisuus pitkän aikaa kertoa omista tuntemuksistaan ja yhteydenpitoa oli. Asiat kuitenkin alkoi mennä vinoon, kun en sitten saanut sitä rauhaa mitä itse tarvitsin.

Tiedättehän, kun entinen kumppani ärsyttää kaikessa mitä tekee ja vain välimatka ja aika auttaa. No tässä kävi niin, mutta koska joudun törmäämään häneen ajoittain, toivoisin niitä normaaleja kohteliaita välejä, enkä mitään sen ihmeempää huomiota hänn puoleltaan.

Mutta kiitos sinulle joka vastasit.

-Ap

Vierailija
22/22 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex pitää ap:tä todennäköisesti epävakaana ihmisenä - kuten minäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla