Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko ajatella olevasi yksi Matti Nykäsen ex-vaimoista?

Vierailija
02.09.2016 |

Tuota joukkoa ei varmaan aivan vaimoainesnaisten eliittiin lueta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en oikein, vaikka olen kyllä samoja ikiä  ja olen asunut samalla seudulla pitkät ajat. Olen käynyt ravintoloissa tosi vähän, joten en ole koskaan tavannut Mattia Jyväskylässä, edes nähnyt vilaukselta. Enkä oikein osaa ajatella missä muualla kuin kapakassa olisin voinut häneen törmätä ja tutustua ja sitä kautta "joutua" vaimokseen. 

Vierailija
2/8 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella olevani matin ex-mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanna Ruotsalainen oli kylä ihan riittävän eliittiä. Ja Nykänen valitsi viinan hänenkin edelleen.

Vierailija
4/8 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan. t.Pertti.

Vierailija
5/8 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan. En kyllä usko, että ihan heti niin pääsisi tapahtumaan, mutta ihmisiähän tässä vaan ollaan. En väitä, että olisin niin hieno ihminen, etteikö mulle koskaan olisi voinut tapahtua mokaa miestä valitessa. Etenkin Matin nuoruusvuosina, kun ei vielä oikein tiedetty millainen hän tarkalleen on ja onhan sitä itselläkin joskus heikkoja hetkiä, kun olisi voinut rakastua johonkin väärään ja ajatella asioita ei-niin-loogisesti.

Oikeasti olen onnellisesti naimisissa ensimmäisen poikaystäväni kanssa jo yli 15 vuotta ja yhteistä taivalta kaikkiaan lähemmäs 20 v. Mutta ei ole itsestään selvää, että asiat meni näin. ;)

Vierailija
6/8 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa kuitenkaan ikinä koskaan voisin niin epäillä käyvän.

Vierailija
7/8 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ihan eka oli minusta laatunainen. Tiina vai mikä se nyt oli. Kaunis ja fiksun oloinen. Ei ole mitään numeroa tehnyt koskaan itsestään. Jossain vaiheessa muistan, että omisti karkkikaupan Kuopiossa (?). Susanna Ruotsalainen sai Matin skarppaamaan hetkeksi, harmi että se meni puihin. Matti oli niin skarppi silloin.

Vierailija
8/8 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä mielessä joo, että uskon hyvään. Elijs tapaisin Matin, joka on kuulemma oikein herttainen ihminen, ja hän olisi pitkään kiltti ja ihana, niin koska uskon siihen, että ihminen voi muuttua, niin ties vaikka olisin naimisiinkin mennyt. Olen naimisiin menevää tyyppiä.

Siis jos ei oteta huomioon sitä, ettei Matti ole lainkaan minun tyyppiäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi