Ravintolavinkkejä Kajaanista?
Tulossa sinne pariksi päiväksi. Montaa paikkaahan siellä ei varmaan ole, mutta vinkatkaa parhaat paikat, tai sitten ne mihin ei missään nimessä kannata mennä. Ja kyse siis ruokaravintoloista. Kiitos.
Kommentit (35)
Mene Sotkamoon Ravintola Messiin.
Vierailija kirjoitti:
Ja pullakahville Makea Cafe & Deliin.
Tuokin on hyvä :) Tai ainakin oli silloin, kun pari vuotta sitten kävin.
Vierailija kirjoitti:
Lista ei hirveän vaikuttava, mutta onko ruoka hyvää?
Vierailija kirjoitti:
Tuokin on hyvä :) Tai ainakin oli silloin, kun pari vuotta sitten kävin.
Tätä en muistanutkaan, en ole käynyt ja huomasin lenkillä vasta kesällä että tämmöinenkin on ja tätä en hoksannut mainita, kun en paikasta tavallaan tiennyt. Erikoiseen paikkaan laitettu, pitää tietää paikka tai olla kulkua läheltä, että osaa mennä. T se joka on asunut Kajaanissa, muttei asu enää, mutta käy. Ihan kävelymatkahan tuonne on keskustasta, mutta Kajaanissa on totuttu, että kaikki paikat on Kauppa- tai Välikadulla, tai niihin risteävillä kaduilla.
Ranchia voin suositella todellakin. Se ei ole mikään ketjupaikka vaan yksityinen joka sinnittelee osuuskaupan ravintoloiden ristipaineessa. Onhan siellä nämä subit ja heset, kotipizzat ja muut. Mutta jos haluaa tukea rehellistä yrittäjyyttä niin silloin Ranch. Ja pettyneille tiedoksi että ravintola-alalla välillä on sitä että tulee yllättäviä kysyntäpiikkejä joihin ei voi varautua.
Vierailija kirjoitti:
Ranchia voin suositella todellakin. Se ei ole mikään ketjupaikka vaan yksityinen joka sinnittelee osuuskaupan ravintoloiden ristipaineessa. Onhan siellä nämä subit ja heset, kotipizzat ja muut. Mutta jos haluaa tukea rehellistä yrittäjyyttä niin silloin Ranch. Ja pettyneille tiedoksi että ravintola-alalla välillä on sitä että tulee yllättäviä kysyntäpiikkejä joihin ei voi varautua.
Olen kanssasi samaa mieltä, mutta Ranchin lista oli sellainen, että en näe syytä mennä sinne.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lista ei hirveän vaikuttava, mutta onko ruoka hyvää?
Sitä ei voi kukaan sun puolesta sanoa. Käy testaamassa.
Tätä kun luki, niin näytästi, ettei mikään kelpaa. Tee itse ruokasi. :D
Vierailija kirjoitti:
No ainakin kolme paikkaa ilmoitin testaavani. Ja kysyin tarjontaa. Sori nyt vaan jos kajaanilaisena koet loukkauksena sen, että Rossoon en mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainakin kolme paikkaa ilmoitin testaavani. Ja kysyin tarjontaa. Sori nyt vaan jos kajaanilaisena koet loukkauksena sen, että Rossoon en mene.
En ole kajaanilainen, en edes kainuulainen.
Vierailija kirjoitti:
Kerronpa miksi itse olen pettynyt ennen lempiravintolaamme. Oli siis kysyntäpiikki, että kaikki perunat lopussa, ihan kaikki. Toinen tapaus: Oli täyttä ja halusimme jälkiruuan. Tyttö tiuski meille, kun olisi pitänyt saada jo pöytiä vapaaksi. Kolmas Tarjoilijalta särkyi kiireessä laseja ja saattoi mennä läheisessä pöyhdässä istuneiden naisten ruokaan laseja. IStuimme viereisessä pöydässä, mutta Inhimillistä ja kiireistä, joten ymmärsin, mutta tapa hyvittää: Jäätelöpallot. "Jos ei olisi näin täyttä, tehtäisiin toki uudet annokset, mutta kun on täyttä". Liian kilttejä naisia, itse en todellakaan olisi suostunut maksamaan enkä kyllä syömäänkään, kuten nuo naiset tekivät Tarjoilija totesi, että ei sinne varmaan mennyt, katsokaa ettei mennyt. Sekä se ruokalista, se on yhä suunnilleen sama kuin vuonna 2009. Se, että kaikki, ihan kaikki perunat oli loppu, oli meille liikaa, koska silloin teini-ikäinen nuoremme on allerginen bataatille. Eikä tätä kerrottu ennen kuin oli tuotu ruokalista, jota olimme odottaneet noin vartin. Burritoista hän ei pidä ja miksi mennä ravintolaan syömään sellaista, mistä ei pidä? Kaikkien perunoiden loppuminen kysyntäpiikin vuoksi on outoa, se on jo sama kuin että suola olisi loppu.
Mulle tuosta lasihommasta tuli sellainen olo, että tarjoilija pelkää niin paljon esimiestään, ettei uskalla hyvittää, ehkä se otetaa palkasta.
Mun mielestä ap on teilannut vain Rosson ja pizzerian. Me kajaanilaiset taas olemme kertoneet sen tosiasian, että paikkoja on vähän. Kajaanilaiset on huonoja syömään ulkona, kaveria on vaikea saada. Ilman turisteja paikat kuolisivat ja yksikään ravintola, joka on yrittänyt profiloitua vähän paremmaksi paikaksi, ei ole pärjännyt. Kun Herman Renfors yritti, menimme perjantaina kuudelta, mikä on yleensä suosituimpia aikoja. Olimme mieheni kanssa ainoat asiakkaat, vähän myöhemmin tuli joku seurue. Kesällä se piti oviaan auki, turistien tuoman rahavirran vuoksi, uskoisin.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ap on teilannut vain Rosson ja pizzerian. Me kajaanilaiset taas olemme kertoneet sen tosiasian, että paikkoja on vähän. Kajaanilaiset on huonoja syömään ulkona, kaveria on vaikea saada. Ilman turisteja paikat kuolisivat ja yksikään ravintola, joka on yrittänyt profiloitua vähän paremmaksi paikaksi, ei ole pärjännyt. Kun Herman Renfors yritti, menimme perjantaina kuudelta, mikä on yleensä suosituimpia aikoja. Olimme mieheni kanssa ainoat asiakkaat, vähän myöhemmin tuli joku seurue. Kesällä se piti oviaan auki, turistien tuoman rahavirran vuoksi, uskoisin.
Näinhän se tuntuu kaikilla pienemmillä paikkakunnilla olevan. Sain kuitenkin hyvät tärpit tästä ketjusta, kiitos vastaajille. Ap.
Syön ennemmin vaikka kylmiä lihapiirakoita puistonpenkillä, kuin menen Rossoon.
Ap