Uskotteko tuota P:n laukkupostausta?
Kesti useamman kuukauden että teki sen, lupaili ja lupaili, aina "oli kiireitä". Yksi laukuistakin puuttuu...
Kommentit (48)
Mikäs tämä juttu oli, että olisi eronnut?
On kyllä hiukan epäilyttävää... Laukkuryhmäläiset?
Kai se on uskottava, kun se ne tuossa esittelee?
Öö uskonko mitä? Sitä että yksi laukku on myyty eteenpäin jossain välissä ja postauksessa olevat laukut on olemassa? Uskon kyllä. Entä uskonko laukkuryhmäläisiä ja av-mammojen juoruja? En.
Ihan sama mitä laukkuja sillä on kun habitus on mitä on 😂
Miten niin uskonko. No uskon kai, kun laukut ovat kuvassa ja olen uskonut koko ajan muutenkin. Ymmärrän kyllä epäluuloisia ihmisiä. Itse hieman epärehelliset epäilevät aina muidenkin olevan, eivät voi sille mitään.
Voi hyvänen aika, te pohditte jonkun laukkuasioita?
Ei helvetti, minä repeän!
noh, ei ole ensimmäinen bloggaaja joka esittelee muiden laukkuja.
näitä laukkuja ei olekaan hetkeen näkynyt ja tuskin tulee taas hetkeen näkymäänkään!
Nyt kun mammuskat ovat löytäneet fb:n laukkuvaihto- ja vuokrausryhmiin niin eipä näitä tätejä enää niin vain höynäytetä!
Naurettavan näköinen pinkki pikkulaukku möhö mahan päällä.
Vierailija kirjoitti:
Lui Vuttonin lötkölaukku ;D
Jep huomaa ettei oo aito :D vertailin vähän kuvia aidon ja p:n laukun kanssa.
Mua ei yhtään kiinnosta pipsan laukut. Jos joju haluaa yrittää nostaa statustaan jollain ylikalliilla merkkilaukuilla,niin ihan vapaasti. Valitettavasti se ei nosta statusta kovinkaan monen silmissä.
Itse panostan aitoihin nahkalaukkuin, ilman merkkilisää. Jolloin laukut ovat maksaneet 100-200€ kpl ja säilyneet todella monta vuotta jo hyvinä rankassa käytössä.
Siis mikä ei ole aito? Mahina? Mistä sen näkee?
Vierailija kirjoitti:
Kun ei ne laukut ole sen...
No kai niiden omistaja älähtäisi jo pahasti, jos joku niitä ominaan esittelee?
Laukkupiireissä on nykyään aika yleistä vuokrailla ja vaihdella laukkuja (joka on tietysti mahtava juttu, kestävää kehitystä, ei aina tarvitse ostaa uusia kun ei niitä kaikkia kuitenkaan arjessa käytetä). Veikkaan, että laukun oikeaa omistajaa ei pätkääkään kiinnosta, kun saa rahansa. :D Eihän kukaan omistajaa edes voi yhdistää siihen laukkuun noilla tiedoilla. Joku uniikki luksuslaukku niin sitten ehkä, mutta tavalliset tusinavuittonit on varmaan ihan sama.
Luikoista saa ainakin helposti selville, onko kyseessä 2 eri laukkua.