Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen syntynyt -95 ja mieheni -83. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
01.09.2016 |

:)

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisinä aloititte seurustelun? Oletteko olleet jo pitkään naimisissa? Asuitteko avoliitossa ennen naimisiin menoa?

Olin 18v ja mieheni 30v kun alettiin seurustelemaan, sitä ennen oltiin tunnettu jo kuitenkin 3 vuotta.

Kukin voi miettiä mistä on kyse, kun 27-vuotias tuntee 15-vuotiaan, eikä kyse ole sukulaisuus-, opettaja/oppilas- tai valmennussuhteesta. Ja olisihan tuollaisenkin suhteen muuttaminen seksuaaliseksi aika kipeetä.

Minulla on kokemusta samanlaisesta ikäerosta "vakavassa" suhteessa. Ikä oli olevinaan vain numeroita, vaikka seksisuhteemme alkaessa mies oli selvästi aikuinen ja minä hädin tuskin yläasteella. Täysi-ikäistymistä lähestyessäni mies alkoi pyöriä hevostallissa, demissä ja gosussa. Aloin hahmottaa, mistä on kyse. Ahdisti helvetisti, erottiin. Reboundina ukko peuhasi 16-vuotiaiden kanssa ja lopulta asettui "vakavaan parisuhteeseen" 14-vuotiaan kanssa. 

Olenko katkera? No joo. Ei mene yksiin oikeustajun kanssa.

Efebofiliasta puhuminen on samanlaista kaunistelua kuin pederastian romantisoiminen. Pedo mikä pedo. Koulutyttöjen metsästäminen on pidemmällä tähtäimellä hyvin antisosiaalista käytöstä. Lapsen kanssa aloitetusta suhteesta ei saa tasavertaista, vaikka se jatkuisi kuinka pitkään.

Niin sun mies oli pedofiili ja oon pahoillani että oot sellasen uhriks joutunu, mutta mun miestä älä ikinä tuu haukkumaan pedariks. Mieheni ei oo ikinä ollu niin nolo tapaus et pyöris hevostallissa, demissä tai missään gosussa, hänen entiset tyttöystävät on omaikäisiä tai 6 vuotta nuorempia ja mistä tiedän tämän, no siitä kun tunnen heidät myös nykysin kun samassa kaveriporukassa pyöritään. Vanha sananlasku myöskin sanoo, että kaveruus ei katso ikää.

Vierailija
62/78 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten appivanhemmat suhtautuvat sinuun?

Ei alussa kovin lämpimästi, nykyään miehen äiti ei edes enää elä.

Vierailija
64/78 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis kusee taas sinistä! Hahhaa, mikä toope. Kaikki, jotka eivät mahdu hänen muottiinsaaaaaah!!!!

Vierailija
65/78 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko 21-vuotias nainen?

On.

Vierailija
66/78 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://keskustelu.suomi24.fi/t/11528710/rakastunut-narkomaaniin

Tää taitaa olla sun kirjoitus?

Ei ole.

Vierailija
67/78 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mieheni ei oo ensimmäinen vakava seurustelusuhteeni, alotin seurustelun jo 11v ja ensimmäisen kerran rakastuin tulisesti 13v ja seurustelin vuoden sen pojan kanssa, joten se oli ensimmäinen vakava seurustelusuhteeni."

EN KESTÄ XXDDDD

Vai, että oikein vakava suhde? ;)

Vierailija
68/78 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Lol, kumminki on.

Vierailija
69/78 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikis kusee taas sinistä! Hahhaa, mikä toope. Kaikki, jotka eivät mahdu hänen muottiinsaaaaaah!!!!

Joo ikikselle varmaan tekee tuskaa kaikki parisuhteet joissa ikäeroa on enemmän ja joissa menee hyvin. :D luulen että ikis on joku 30v+ lihava katkera ämmä, jonka mies alkoi seurustelemaan nuoremman naisen kanssa ja se kävi hänen itseluottamuksensa päälle ja pää sekosi. Ei pysty enää ollenkaan hyväksymään erilaisuutta ja usko sitä että jokaiselle on varmasti jotakin. :)

Vierailija
70/78 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mieheni ei oo ensimmäinen vakava seurustelusuhteeni, alotin seurustelun jo 11v ja ensimmäisen kerran rakastuin tulisesti 13v ja seurustelin vuoden sen pojan kanssa, joten se oli ensimmäinen vakava seurustelusuhteeni."

EN KESTÄ XXDDDD

Vai, että oikein vakava suhde? ;)

Kyllä mä sanoisin sitä vakavaksi 13-vuotiaan mittakaavalla, yleensä sen ikäisten suhteet kestää pari viikkoo tai maximissaan 6kk, mutta me kuitenkin rakastettiin toisiamme ja jaksettiin jopa vuoden ajan olla yhdessä. Sulla on muuten roska silmässä. ;)

Vierailija
71/78 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en jaksa enää enempää vastailla kysymyksiin, jatkakaa te toki halutessanne keskustelua. :) illanjatkot!

Vierailija
72/78 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä hyvää seksiä?

Vierailija
73/78 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin vielä myös sen sanoa tähän loppuun, että me miehen kanssa kaivattiinkin jotain erilaista suhdetta, ikäero toi sitten sen erilaisuuden kipinän ja intohimon.

Vierailija
74/78 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Niin niin joo ei. Iät vaan tismalleen samat jne. Jep jep.

Vierailija
75/78 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyyläät kaikki netin ikäerokertomukset?

Aika outo olet. Tuo ei ole normaalia ja väität tämän vauvakejun tarinaa oudoksi (rivien välistä).

Päinvastoin se on normaalia ja hyväksyttävää, mutta sinä olet kuin jokin kiiluvasilmäisen rajakin hengenheimolainen tuossa ikäerovihassasi.

Vierailija
76/78 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyyläät kaikki netin ikäerokertomukset?

Aika outo olet. Tuo ei ole normaalia ja väität tämän vauvakejun tarinaa oudoksi (rivien välistä).

Päinvastoin se on normaalia ja hyväksyttävää, mutta sinä olet kuin jokin kiiluvasilmäisen rajakin hengenheimolainen tuossa ikäerovihassasi.

*reps*

T. Ikäerovihaaja

Vierailija
77/78 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko miehesi jotenkin lapsellinen, kun on ottanut nuoren likan itselleen?

No ei ole kyllä lapsellinen, enkä oo minäkään. :D mieheni rakastui mussa mun kauneuteen ja seksikkyyteen, älykkyyteen, lämmin sydämmisyyteen, kypsyyteen ja sitten on sitä jotain mitä ei vaan voi sanoilla selittää, kuulutaan toisillemme. <3 eri ikäiset ihmiset nyt vaan rakastuu toisiinsa joka päivä, koitahan kestää näyttämättä hapanta naamaa! :)

No tulihan ne sieltä :D älykkyys, kypsyys.. blaablaa. Pikkutyttöfantasiaan se ihastui. Kymmenen vuoden päästä menet vaihtoon.

Juu ja sinä menet vaihtoon heti huomenna jos sulla edes on parisuhdetta. Monikaan mies ei jaksa katsella veemäistä ja nalkuttavaa ämmää. Se kertoo hyvin paljon sun omasta henkisestä hyvinvoinnista kun et osaa olla toisten puolesta onnellinen. Sinä et tule tietämään meidän suhteesta mitään, mutta sanonpahan sulle tämän vain, että tätä ei tule helposti rikkomaan mikään, sen vain tuntee ja muutenkin siinä vaiheessa kun meillä on lapsia niin varmasti molemmat tehdään kaikkemme sen eteen että perhe pysyy ehjänä ja onnellisena. Sulle on varmaan vieras käsite että tässä maailmassa on vieläkin ehjiä perheitä. :)

Hieno analyysi sinultakin, mutta oma tilanteeni on kylläkin se, että olen 35 ja "seurustelen" 22 v miehen kanssa. Enkä edes lähde tuohon kypsyys soopaan, koska fakta on se, että ikäero vaikuttaa melkoisesti. Vanhemmat miehet jaksaa selitellä noita nuorikoilleen, mutta itse sanon rehellisesti miehelle, että viihdyn hänen seurassa, koska seksi sujuu ja sitä riittää. Ja olen sanonut myös sen, ettei tämä ikuisuutta kestä. Miksi nalkuttaisin tai toisekseen huijaisin nuorta miestä :)

Vierailija
78/78 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettääkö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi