Olen syntynyt -95 ja mieheni -83. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (78)
Osuuko seuraava kuvaus oikeaan (tämä yhdistää kaikkia tuntemiani vastaavanikäisiä pareja):
Olet mielestäsi ikätovereitasi keskimäärin henkisesti kypsempi, hienompi ja syvällisempi nuori nainen. Tästä on todisteena se, että et tykkää ravata yökerhoissa tai pukeutua pintamuodin mukaan. Miehesi on ensimmäinen vakava seurustelusuhteesi. Tapasitte netissä yhteisen kiinnostuksenkohteen (joku bändi tai harrastus tms) kautta.
Vierailija kirjoitti:
Miten tapasitte?
Mitä mieltä teidän vanhemmat on ikäerosta?
Käytkö töissä/opiskeletko?
Mitä mies tekee työkseen?
Haluatteko lapsia?
Tutustuttiin facebookin kautta kun otin mieheen yhteyttä ja kehuin häntä komeaksi jne, hän oli ennestään mulle tuttu jo muuta kautta joten tiesin nimen ja ulkonäön, niiden avulla osasin ettiä hänet. :)
Käyn töissä.
Mies on raksalla.
Halutaan lapsia. :)
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinua häiritsee ikäerossanne, kun halusit aloittaa siitä keskustelun? Kaipaatko tukea eropäätökselle?
Missä oon sanonu että oltais eroomassa? :D päinvastoin, ollaan oikein onnellisia ja yritetään esikoistamme! mua ei häiritse meidän ikäerossa mikään, eniten häiritsee joidenkin ihmisten negatiivinen suhtautuminen näinkin pieneen ikäeroon kuin 12v! ja täällä palstalla sitä näkee varsinkin jatkuvasti joten tässä keskustelussa haluan avata meidän suhdetta ja näyttää että tuo ikäero ei oo paha. Sitten ärsyttää myös nämä jeesustelijat jotka väittää että mulla ei ois oikeutta nyt suhteeseeni, mutta myöhemmin kyllä, totuushan on se että ketkään ei tarvitse muiden hyväksyntää ja oikeutusta parisuhteelleen ja rakkaudelle, se ei ole ulkopuolisten päätettävissä .
Vierailija kirjoitti:
Veljeni on myös syntynyt herran vuonna 1983 ja hänen avovaimonsa vuonna 1993. Osaatko kertoa, miksei pian nelikymppinen veljeni ole vielä 5 vuoden seurustelun ja yhteisen talon oston jälkeenkään kosinut avovaimoaan?
Lähempänä kolmeakymppiähän tuo vielä on, nelikymppiset vasta 7 vuoden päästä. T: ei-ap
Onko miehesi jotenkin lapsellinen, kun on ottanut nuoren likan itselleen?
Vierailija kirjoitti:
Osuuko seuraava kuvaus oikeaan (tämä yhdistää kaikkia tuntemiani vastaavanikäisiä pareja):
Olet mielestäsi ikätovereitasi keskimäärin henkisesti kypsempi, hienompi ja syvällisempi nuori nainen. Tästä on todisteena se, että et tykkää ravata yökerhoissa tai pukeutua pintamuodin mukaan. Miehesi on ensimmäinen vakava seurustelusuhteesi. Tapasitte netissä yhteisen kiinnostuksenkohteen (joku bändi tai harrastus tms) kautta.
No ei osu oikeaan. :D ensinnäkään en halua itseäni verrata kauheesti muihin ja kehua liikaa yläkanttiin, oon vaan oma rotuni. Tykkään ravata yökerhoissa koska oon ammatilta tarjoilija ja vaatekaapista löytyy sitä sun tätä. Mieheni ei oo ensimmäinen vakava seurustelusuhteeni, alotin seurustelun jo 11v ja ensimmäisen kerran rakastuin tulisesti 13v ja seurustelin vuoden sen pojan kanssa, joten se oli ensimmäinen vakava seurustelusuhteeni. Tutustuttiin netissä kyllä, mutta ihan muissa merkeissä.
Ei kannata siis yleistää. :)
Vierailija kirjoitti:
No ei ole kyllä lapsellinen, enkä oo minäkään. :D mieheni rakastui mussa mun kauneuteen ja seksikkyyteen, älykkyyteen, lämmin sydämmisyyteen, kypsyyteen ja sitten on sitä jotain mitä ei vaan voi sanoilla selittää, kuulutaan toisillemme. <3 eri ikäiset ihmiset nyt vaan rakastuu toisiinsa joka päivä, koitahan kestää näyttämättä hapanta naamaa! :)
Taidat rakastaa sitä miestä ?
Onko mies rikas tai joku julkkis ?
Mitä mieltä omat vanhempasi ja kaverisi olivat alussa teidän suhteesta ?
Entä nyt ?
Hankitteko yhteisiä lapsia pian ?
No eihän tuo ole vielä ikäero eikä mikään.
Itse olen 26v ja mieheni 49v, ja erittäin onnellisia ollaan vaikka ikäeroa onkin.
Repikää siitä! ;D
Reilukerhon jäsen kirjoitti:
Taidat rakastaa sitä miestä ?
Onko mies rikas tai joku julkkis ?
Mitä mieltä omat vanhempasi ja kaverisi olivat alussa teidän suhteesta ?
Entä nyt ?
Hankitteko yhteisiä lapsia pian ?
Rakastan todellakin kultaani enemmän kuin mitään muuta!
Hän ei oo rikas, mutta sillä tavalla "julkkis" että on esiintyny muutamissa haastatteluissa lehdissä, kertoo siis entisestä elämästään narkomaanina ja rikollisena ja kuinka pääsi huonosta elämästä eroon ja miten auttaa nykyään muita riippuvaisia.
Isäni tietysti oli vähän ihmeissään kun meillä ikäeroa kuitenkin jonkin verran ja kaverit huolissaan miehen taustoista, pelkäsivät että mäkin alkaisin käyttämään huumeita tai että mulle tehtäis jotain todella pahaa. Mun isä ei oo kuitenkaan ikinä ollu mikään tiukkapiponen ja on mun miestä 18v vanhempi, joten vois ikänsä puolesta olla hänenkin isä niin aika kivuttomasti loppujen lopuks hyväksy meidän suhteen ja kaveritkaan ei oo enää huolissaan, kun ovat nähneet et tuo on muuttunu mies ja hyväsydämminen rankasta menneisyydestään huolimatta.
Alettiin yrittämään vauvaa viime kuussa, joten nyt vaan ootellaan millon tärppäis. Toinen ois toiveissa kun esikoinen suurin piirtein 3v. Kaksi lasta riittäis. :)
Omapa on valintasi.Täysin erilainen kuin mun, josta ite tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole kyllä lapsellinen, enkä oo minäkään. :D mieheni rakastui mussa mun kauneuteen ja seksikkyyteen, älykkyyteen, lämmin sydämmisyyteen, kypsyyteen ja sitten on sitä jotain mitä ei vaan voi sanoilla selittää, kuulutaan toisillemme. <3 eri ikäiset ihmiset nyt vaan rakastuu toisiinsa joka päivä, koitahan kestää näyttämättä hapanta naamaa! :)
No tulihan ne sieltä :D älykkyys, kypsyys.. blaablaa. Pikkutyttöfantasiaan se ihastui. Kymmenen vuoden päästä menet vaihtoon.
Vierailija kirjoitti:
Omapa on valintasi.Täysin erilainen kuin mun, josta ite tykkään.
Sehän on tärkeintä et jokainen ihminen tekee sellasia valintoja elämässään mistä ite tykkää ja jotka tuottaa itselle hyvää oloa. :)
Olette siis tutustuneet kun olit 15.. Luulisi kertovan älykkäälle ja kypsälle naiselle jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tulihan ne sieltä :D älykkyys, kypsyys.. blaablaa. Pikkutyttöfantasiaan se ihastui. Kymmenen vuoden päästä menet vaihtoon.
Juu ja sinä menet vaihtoon heti huomenna jos sulla edes on parisuhdetta. Monikaan mies ei jaksa katsella veemäistä ja nalkuttavaa ämmää. Se kertoo hyvin paljon sun omasta henkisestä hyvinvoinnista kun et osaa olla toisten puolesta onnellinen. Sinä et tule tietämään meidän suhteesta mitään, mutta sanonpahan sulle tämän vain, että tätä ei tule helposti rikkomaan mikään, sen vain tuntee ja muutenkin siinä vaiheessa kun meillä on lapsia niin varmasti molemmat tehdään kaikkemme sen eteen että perhe pysyy ehjänä ja onnellisena. Sulle on varmaan vieras käsite että tässä maailmassa on vieläkin ehjiä perheitä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, näissä tuntuu olevan aina sama tarina, iät vaan hieman vaihtelee. Nainen/tyttö on jotain 20, +/- pari vuotta, toki ikäistään kypsempi mies on noin 30v ex narkkari tai juoppo, nykyään työtön tai duunari. Narkkaus on pehmittäny aivot, koska ei kukaan n. 30v mies huolisi nippanappa täysi-ikäistä naista muuhun kun ehkä seksiin. Tai ehkä joku hyvin epätoivoinen tapaus saattaisi huolia, mutta vähissä on.
Miltä tuntui syntyä 95 vuotta ennen ajanlaskun alkua?
Vierailija kirjoitti:
Olette siis tutustuneet kun olit 15.. Luulisi kertovan älykkäälle ja kypsälle naiselle jotain.
Niin mitä pitäisi kertoa? sillon mieheni esiintyi ensimmäisen kerran mediassa kertomassa riippuvuudestaan ja silloin luin/kuulin hänestä ensimmäisen kerran, ihastuin, joten oli ihan luonnollista että otin häneen sen jälkeen yhteyttä. Älä nyt rupea ainakaan lässyttämään mitään sontaa pedofiiliasta, ne jutut on niin nähty!
Sitte varmaan 13 vuotiaski on pian parikymppinen :D