Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen syntynyt -95 ja mieheni -83. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
01.09.2016 |

:)

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin vanha mies?

Vierailija
42/78 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko miehesi jotenkin lapsellinen, kun on ottanut nuoren likan itselleen?

No ei ole kyllä lapsellinen, enkä oo minäkään. :D mieheni rakastui mussa mun kauneuteen ja seksikkyyteen, älykkyyteen, lämmin sydämmisyyteen, kypsyyteen ja sitten on sitä jotain mitä ei vaan voi sanoilla selittää, kuulutaan toisillemme. <3 eri ikäiset ihmiset nyt vaan rakastuu toisiinsa joka päivä, koitahan kestää näyttämättä hapanta naamaa! :)

No tulihan ne sieltä :D älykkyys, kypsyys.. blaablaa. Pikkutyttöfantasiaan se ihastui. Kymmenen vuoden päästä menet vaihtoon.

Joo, näissä tuntuu olevan aina sama tarina, iät vaan hieman vaihtelee. Nainen/tyttö on jotain 20, +/- pari vuotta, toki ikäistään kypsempi mies on noin 30v ex narkkari tai juoppo, nykyään työtön tai duunari. Narkkaus on pehmittäny aivot, koska ei kukaan n. 30v mies huolisi nippanappa täysi-ikäistä naista muuhun kun ehkä seksiin. Tai ehkä joku hyvin epätoivoinen tapaus saattaisi huolia, mutta vähissä on.

Noniin haistappa kukkanen, hyvin ohjaat tätä keskustelua riidan suuntaan. Sitähän sinä oot vailla? :) mutta asia kun on niin, että ihmiset ovat yksilöitä, monet nuoret voi olla myös viisaita ja kypsiä, joten ei ole mitään ihmeellistä silloin jos rakastuu vanhempaan ihmiseen ja alkaa seurustelemaan hänen kanssaan. Et taida myöskään tajuta miten loukkaavaa nuoria kohtaan on tuo että viittaat heidän kelpaavan pelkiksi alapäiksi, hyihyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo -95 viittaa vuoteen 95 ennen ajanlaskun alkua? kirjoitti:

Miltä tuntui syntyä 95 vuotta ennen ajanlaskun alkua?

Syntymävuoteni on 1995.

Vierailija
44/78 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä harrastatte yhdessä? :)

Vierailija
45/78 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin vanha mies?

Ei 33-vuotiaat ole mitään seniori ikäsiä. :D haha

Vierailija
46/78 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syntymävuoteni on 1995.

No olisit heti kirjoittanut sen 1995 koska se on ihan eri asia kuin 95 tai -95.

Vierailija
47/78 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista elämänne on?

Vierailija
48/78 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole kyllä lapsellinen, enkä oo minäkään. :D mieheni rakastui mussa mun kauneuteen ja seksikkyyteen, älykkyyteen, lämmin sydämmisyyteen, kypsyyteen ja sitten on sitä jotain mitä ei vaan voi sanoilla selittää, kuulutaan toisillemme. <3 eri ikäiset ihmiset nyt vaan rakastuu toisiinsa joka päivä, koitahan kestää näyttämättä hapanta naamaa! :)

No tulihan ne sieltä :D älykkyys, kypsyys.. blaablaa. Pikkutyttöfantasiaan se ihastui. Kymmenen vuoden päästä menet vaihtoon.

Joo, näissä tuntuu olevan aina sama tarina, iät vaan hieman vaihtelee. Nainen/tyttö on jotain 20, +/- pari vuotta, toki ikäistään kypsempi mies on noin 30v ex narkkari tai juoppo, nykyään työtön tai duunari. Narkkaus on pehmittäny aivot, koska ei kukaan n. 30v mies huolisi nippanappa täysi-ikäistä naista muuhun kun ehkä seksiin. Tai ehkä joku hyvin epätoivoinen tapaus saattaisi huolia, mutta vähissä on.

Noniin haistappa kukkanen, hyvin ohjaat tätä keskustelua riidan suuntaan. Sitähän sinä oot vailla? :) mutta asia kun on niin, että ihmiset ovat yksilöitä, monet nuoret voi olla myös viisaita ja kypsiä, joten ei ole mitään ihmeellistä silloin jos rakastuu vanhempaan ihmiseen ja alkaa seurustelemaan hänen kanssaan. Et taida myöskään tajuta miten loukkaavaa nuoria kohtaan on tuo että viittaat heidän kelpaavan pelkiksi alapäiksi, hyihyi.

Jos olisin riitaa vailla, olisin varmaan ollut eri mieltä lainaamani viestin kanssa? Huono tapa aloittaa riitely myöntäilemällä toista...

Ei se varmaan minun vikani ole, että yhdistävä tekijä suurimmassa osassa näistä tapauksista nuori nainen kokee olevansa ikäistään fiksumpi ja kypsempi, ja vanhempi mies sen sijaan omaa narkkaus/väkivalta/alkkis-historian? Mikä ei mielestäni ole lainkaan yllättävää.

Kelpaavat ne nuoret muuhunkin, harvemmin kuitenkaan sellaiselle, jolla on elämä hallussa, mahdollisesti hyvä työ, korkea koulutus, ei historiaa kaman yms. kanssa. Ei se sattumaa ole.

Vierailija
49/78 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä harrastatte yhdessä? :)

Yhteisiä harrastuksia meillä ei oikeestaan oo, muuta kun kaikenlainen ajanvietto. :) koska mun mies ei silleen harrasta mitään, mutta itse käyn lenkillä ja jumpassa!

Vierailija
50/78 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette siis tutustuneet kun olit 15.. Luulisi kertovan älykkäälle ja kypsälle naiselle jotain.

No, mutta kun jännämies narkomaani!! 

Vierailija
51/78 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol mikä kakara olet :-D kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syntymävuoteni on 1995.

No olisit heti kirjoittanut sen 1995 koska se on ihan eri asia kuin 95 tai -95.

Lyhensin jotta kato koko otsikko mahtuu. Lollottele vaan rauhassa, sinähän se tässä kakara oot kun tuommosta lol teinislangia käytät. :)

Vierailija
52/78 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin suvussa on 92-syntynyt naimisissa 76-syntyneen kanssa, ja kyllä, kaikki ihmetteli/ihmettelee sitä joten sen takia säkin ap varmaan teit tän alotuksen ett kaikki tulis tänne ulisemaan. Paitsi että oot teill on kummiskin vain 12v ikäeroo ja oot jo parikymppinen niin ei ees oo paha. Hieman ällöö tosin ett oot ollu vasta 15 ku tapasitte ekan kerran, no toivottavasti se mies ei vielä sillon kiinnostunut susta

Vierailija
53/78 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista elämänne on?

Meidän elämä on oikein hyvää ja normaalia nykysin. :) sillon kun tutustuin mieheen niin se ensimmäinen vuosi oli vaikea, koska äijä kamppaili doupista vielä irti sillon ja rikollisesta elämästä ja onneks pääs irti, lopetti huonon elämän siis 28-vuotiaana!. Nyt 5v ollut tasapainoista elämää.

Vierailija
54/78 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin riitaa vailla, olisin varmaan ollut eri mieltä lainaamani viestin kanssa? Huono tapa aloittaa riitely myöntäilemällä toista...

Ei se varmaan minun vikani ole, että yhdistävä tekijä suurimmassa osassa näistä tapauksista nuori nainen kokee olevansa ikäistään fiksumpi ja kypsempi, ja vanhempi mies sen sijaan omaa narkkaus/väkivalta/alkkis-historian? Mikä ei mielestäni ole lainkaan yllättävää.

Kelpaavat ne nuoret muuhunkin, harvemmin kuitenkaan sellaiselle, jolla on elämä hallussa, mahdollisesti hyvä työ, korkea koulutus, ei historiaa kaman yms. kanssa. Ei se sattumaa ole.

Sinä et oo myötäilly mua ja toisekseen mä en tollasen ihmisen myötäilyä ees kaipaa ja nuoretkin kelpaa kaikenlaisille ihmisille, ei pelkille ongelmatapauksille, ulkonäkö ja persoona ja kemiat ratkaisee. Sä olet oksettava tapaus, yrität halveksua selkeesti mun ja mieheni suhdetta ja nuorisoa ylipäätään! Korkea koulutus ei ole tae hyvään elämään, myös duunarit tekee hyvää ja tärkeää työtä, eivätkä ole ihmisinä yhtään huonompia kuin korkea koulutetut. Korkeakoulutetut on monesti just tollasia pikkutärkeitä tyyppejä niinku sinä, joista en pidä yhtään, koska en nauti nipottamisesta, olen vapaamielinen ihmisenä ja vain taivas on mulla rajana. :)

Vierailija
55/78 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä miehessäsi viehättää eniten ?

Vierailija
56/78 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisinä aloititte seurustelun? Oletteko olleet jo pitkään naimisissa? Asuitteko avoliitossa ennen naimisiin menoa?

Olin 18v ja mieheni 30v kun alettiin seurustelemaan, sitä ennen oltiin tunnettu jo kuitenkin 3 vuotta.

Kukin voi miettiä mistä on kyse, kun 27-vuotias tuntee 15-vuotiaan, eikä kyse ole sukulaisuus-, opettaja/oppilas- tai valmennussuhteesta. Ja olisihan tuollaisenkin suhteen muuttaminen seksuaaliseksi aika kipeetä.

Minulla on kokemusta samanlaisesta ikäerosta "vakavassa" suhteessa. Ikä oli olevinaan vain numeroita, vaikka seksisuhteemme alkaessa mies oli selvästi aikuinen ja minä hädin tuskin yläasteella. Täysi-ikäistymistä lähestyessäni mies alkoi pyöriä hevostallissa, demissä ja gosussa. Aloin hahmottaa, mistä on kyse. Ahdisti helvetisti, erottiin. Reboundina ukko peuhasi 16-vuotiaiden kanssa ja lopulta asettui "vakavaan parisuhteeseen" 14-vuotiaan kanssa. 

Olenko katkera? No joo. Ei mene yksiin oikeustajun kanssa.

Efebofiliasta puhuminen on samanlaista kaunistelua kuin pederastian romantisoiminen. Pedo mikä pedo. Koulutyttöjen metsästäminen on pidemmällä tähtäimellä hyvin antisosiaalista käytöstä. Lapsen kanssa aloitetusta suhteesta ei saa tasavertaista, vaikka se jatkuisi kuinka pitkään.

Vierailija
57/78 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munkin suvussa on 92-syntynyt naimisissa 76-syntyneen kanssa, ja kyllä, kaikki ihmetteli/ihmettelee sitä joten sen takia säkin ap varmaan teit tän alotuksen ett kaikki tulis tänne ulisemaan. Paitsi että oot teill on kummiskin vain 12v ikäeroo ja oot jo parikymppinen niin ei ees oo paha. Hieman ällöö tosin ett oot ollu vasta 15 ku tapasitte ekan kerran, no toivottavasti se mies ei vielä sillon kiinnostunut susta

Mä en oo vastuussa muiden ulisemisesta ja käytöstapojen puutteesta. Kyllä me varmasti ihastuttiin toisiimme jo sillon tutustuessa, mutta nähtiin järkevämmäksi alottaa seurustelu myöhemmin. Ihastumisessa ja rakastumisessa ei ole mitään ällöttävää, maailman kauneimpia asioita. :)

Vierailija
58/78 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten appivanhemmat suhtautuvat sinuun?

Vierailija
59/78 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä miehessäsi viehättää eniten ?

Pitkä, hoikka, tatuoitu, ruskeat paksut hiukset, ihanat ja suloiset kasvot, persoonallinen tyyli. Ystävällinen, avulias, romanttinen, sosiaalinen, menohaluinen, äkkipikainen, kiinostunut eri maista ja kulttuureista.

Vierailija
60/78 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 21-vuotias nainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme