Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/3 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm... :D äitiainesta... alkoholin suurkulutusta jne. Olisko vaa joku julkisuustemppu eikä oikeasti raskaana ?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyn tuksuketjusta kopioitua:

Tuksun aiemmat raskaudet…

2010 kesä: Tukholmalainen raskaustesti näytti positiivista, mutta Tuksun helpotukseksi myöhemmin tehty helsinkiläinen testi näytti negatiivista. Isäehdokas oli Arto.

2010 syksy: Se tunnetuin ja puhutuin raskaus, jonka Tuksu julkitoi keikallaan. Päättyi keskenmenoon, jota Tuksu ei sen kummemmin surrut. Isäehdokas oli Arto, joka ihmetteli asiaa, koska hänet kertomansa mukaan on ”leikattu että ei voi saada lapsia”.

2011 kevät: Raskaudesta uutisoi Arto ja piti asiaa ihanana. Artolla ei ollut käsitystä lapsen isästä.

2011 kesä: Jälleen Arto ilouutisen ilmoittajana: ”Minun Johannani on raskaana!” Tuksu uhkasi muuttaa Thaimaahan.

2011 syksy: Sekavan keikan jälkeen Tuksu ilmaisi olevansa raskaana ja tekevänsä itsemurhan. Arto kertoi, että aika kätilöopistolle on varattu ja muutenkin vahvisti raskauden: ”Johannalla on ollut aamupahoinvointia. Sen lisäksi hänen mielilansa ovat heitelleet laidasta laitaan, *) eikä hän ole oikein tuota alkoholia pystynyt juomaan kuten ennen, mikä tukee käsitystäni siitä, että asia on totta.”

2012 kevät: Tuksu kertoi: ”Ihanaa, olen niin onnellinen, olen raskaana!!!!! Odotan kaksosia!” Tämä kai kuitenkin oli Tuksun käsitys onnistuneesta aprillipilasta, koska julkaisi asian 01.04.

2013 kesä: Jarna (tuolloinen Dolls-tanssija, manageri, mikä lienee) julkisti, että Tuksu on mennyt kihloihin ja on raskaana. Kihlattu ja oletetun lapsen isä oli mies, joka on heimoa ja rotua. Myöhemmin useampaankin kertaan uutisoitu kihlaus ja raskaus kuitattiin ”suurena pilana medialle”.

2015: Muutama muu heitto vatsasta ja että asiasta ei vielä sen enempää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi