Olen syntynyt -95 ja mieheni -83. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olet Suomen pakolaispolitiikasta?
Tarkoittaako väri pinkki sinusta enemmän vaaleanpunaiseen vai lilaan taittuvaa sävyä?
:D
Veljeni on myös syntynyt herran vuonna 1983 ja hänen avovaimonsa vuonna 1993. Osaatko kertoa, miksei pian nelikymppinen veljeni ole vielä 5 vuoden seurustelun ja yhteisen talon oston jälkeenkään kosinut avovaimoaan?
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako väri pinkki sinusta enemmän vaaleanpunaiseen vai lilaan taittuvaa sävyä?
Suomen pakolaispolitiikka on mun mielestä huono, koska en ensinnäkään ymmärrä että miksi meidän maahan pitää ottaa täysin erilaisesta maasta ihmisiä. Ymmärrän että jossain maissa on sotatila ja todella huono elää ja monet levottomuuksiin syyttömät ihmiset kaipaa rauhaa ja turvaa, mutta eikö ole lähempänä maata jossa olisi rauha ja joka olisi lähempänä heidän omaa kulttuuriaan niin nämä tietyt pakolaiset voitais sijottaa sinne. Koska kun he tulevat meille, niin tulee vaan ongelmia. Raiskauksia yms. Ja jos olet aikuisikään saakka kasvanut maassa missä hyväksytään raiskaukset ja muita sairaita asioita, niin sut on niin hyvin aivopesty siihen, että kun tuut suomeen ja vaikka kävisit muutaman sopeutumiskurssin niin se ei auta mitään, ne arvot ja ajatukset on jo niin syvällä sinussa... tälläiset ihmiset ovat riski meidän maalle ja turvallisuudelle. Lapsia on vielä helpompi muokata ja manipuloida ajattelemaan toisin, kuin aikuisia.
Pinkki viittaa musta enemmän vaaleanpunaiseen. :)
Kuulostaa aika easy level -elämältä. Onko se sitä? Haastatko itse itseäsi mitenkään, vai onko mies järjestänyt jo kaiken elämässäsi?
Vierailija kirjoitti:
Veljeni on myös syntynyt herran vuonna 1983 ja hänen avovaimonsa vuonna 1993. Osaatko kertoa, miksei pian nelikymppinen veljeni ole vielä 5 vuoden seurustelun ja yhteisen talon oston jälkeenkään kosinut avovaimoaan?
En tiedä muiden asioista, mutta onhan sitä ihmisiä jotka eivät halua edes koskaan naimisiin ja se on täysin fine. :) ehkä veljesi ja hänen kumppaninsa ajattelevat näin. 33-vuotias ei myöskään mun mielestä oo pian nelikymppinen, eri asia ois jos puhuttais 38-vuotiaasta ihmisestä. :D 33v on vasta juhlinut kolmekybäsiään.
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko pistää lottoa?
Noup.
Vierailija kirjoitti:
Häiritseekö ikäero sinua?
Ei, pidän sitä täysin normaalina. :)
Vierailija kirjoitti:
Nieletkö?
N30
Välillä. :D
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa aika easy level -elämältä. Onko se sitä? Haastatko itse itseäsi mitenkään, vai onko mies järjestänyt jo kaiken elämässäsi?
Eihän kukaan järjestä toisen elämässä kaikkea tai ainakaan ellei ole kyse rikkaista ihmisistä, me ei olla rikkaita vaan tavallisia talliaisia.. emmä ees haluais et joku toinen tekis mulle kaiken valmiiks, oon omatoiminen nainen !
Vierailija kirjoitti:
Ei kai 33 vuotias ole pian nelikymppinen!:D
Minkä ikäisinä aloititte seurustelun? Oletteko olleet jo pitkään naimisissa? Asuitteko avoliitossa ennen naimisiin menoa?
Miten tapasitte?
Mitä mieltä teidän vanhemmat on ikäerosta?
Käytkö töissä/opiskeletko?
Mitä mies tekee työkseen?
Haluatteko lapsia?
Mikä sinua häiritsee ikäerossanne, kun halusit aloittaa siitä keskustelun? Kaipaatko tukea eropäätökselle?
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisinä aloititte seurustelun? Oletteko olleet jo pitkään naimisissa? Asuitteko avoliitossa ennen naimisiin menoa?
Olin 18v ja mieheni 30v kun alettiin seurustelemaan, sitä ennen oltiin tunnettu jo kuitenkin 3 vuotta. Ei olla vielä naimisissa, mutta yritetään tällä hetkellä esikoista ja sitten kun raskaustesti näyttää plussaa ja ollaan menty riskikuukausien ohi niin ois tarkotus mennä myös naimisiin ennen lapsen syntymää. <3 avoliittoon muutettiin vuoden seurustelun jälkeen. :)