Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset näkee vaan rahan mutta ei jaloa ja hyvää sydäntä

Vierailija
01.09.2016 |

.., mutta miksi?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mies on köyhä kuin kirkonrotta, sillä työllistyminen on ollut hankalaa hänelle. Hän on kuitenkin kaikkein kultaisin mies, jonka tiedän eikä häntä voi olla rakastamatta. Ei siis saa yleistää. Silti totta että suurin osa naisista ei hänestä olisi kiinnostunut. Sinänsä siis olet oikeassa, sillä itsekin ihmettelen miksi joku rikkaampi vatsalihasheebo narsistisella persoonallisuushäiriöllä voi kiinnostaa niin monia naisia... :/ Sanoisin siis, että monella ulkonakö ja raha molemmat menee luonteen edelle.

Kiitos, et heti hauko henkeä vaikka kurkkaat pinnan alle!

Vierailija
42/56 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väitän, että suurin osa pariutuneista naisista on suhteessa keskituloisen miehen kanssa.

Tämähän lienee tilastollisesti melko todennäköistä. Suurin osa miehistäkin on parisuhteessa keskituloisen naisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mies on köyhä kuin kirkonrotta, sillä työllistyminen on ollut hankalaa hänelle. Hän on kuitenkin kaikkein kultaisin mies, jonka tiedän eikä häntä voi olla rakastamatta. Ei siis saa yleistää. Silti totta että suurin osa naisista ei hänestä olisi kiinnostunut. Sinänsä siis olet oikeassa, sillä itsekin ihmettelen miksi joku rikkaampi vatsalihasheebo narsistisella persoonallisuushäiriöllä voi kiinnostaa niin monia naisia... :/ Sanoisin siis, että monella ulkonakö ja raha molemmat menee luonteen edelle.

Kyllä melkein jokaisella naisella on mies josta suurin osa naisista ei olisi kiinnostunut. Niitä miehiä tai naisia on todella, todella, todella vähän josta sata vastakkaisen sukupuolen edustaja tappelee verissä päin. Eli et nyt mitenkään suuri sankari ole siksi että huolit miehen josta ei tapella. Ei minunkaan ole kyynärpäätaktiikalla tarvinnut treffipaikalle tunkea naislauman läpi. Vaikka upeita miehiä olen tapaillut ja ihmetellyt että ei tarvinnut. Mutta eivät kaikki nähneet heissä samaa kuin minä. Eikä se johtunut siitä että kaikki muut paitsi minä ovat ahneita, sydämettömiä, pinnallisia ja tyhmiä.

Vierailija
44/56 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se nyt taas menikään: "Maailma on kaunis ja hyvä elää sille, jolla on aikaa ja tilaa unelmille, ja mielen vapaus ja mielen vapaus"

Vierailija
45/56 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se nyt taas menikään: "Maailma on kaunis ja hyvä elää sille, jolla on aikaa ja tilaa unelmille, ja mielen vapaus ja mielen vapaus"

Olen tästä niin samaa mieltä. Mielen vapaus, nii-in. Eläkäämme vapaina kaikki. 

Vierailija
46/56 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tavannut naisena miehiä, jotka näkisivät naisessa jalon sydämen, saati sitten osaisivat sitä arvostaa. Kyllä ulkonäkö ja muiden miesten mielipiteet ovat näyttäneet painavan kupissa. Raha myös. Naisella on hyvä olla useimpien miestenkin mielestä koulutus, tausta, työ, rahaa jne.

Olen suht. kaunis kuoreltani, mutta en arvosta miehiä, jotka kiinnostuvat minusta sen vuoksi tai pitävät pinnallisena typeryksenä vain periaattessa "naisellisilta" vaikuttavien piirteiden vuoksi. Tarkoitan tässä kohtaa tyttömäistä ulkonäköä, ääntä, pukeutumista yms. tekijöitä. Pidän itsestäni huolta ja arvostan myös itseäni, mutta surettaa, etten näytä kelpaavan kuin statusta nostattamaan. En usko, että lihavana tai rumana oma miehenikään minua pitkään katselisi. Ihmiskokeeseen en silti aio ryhtyä.

Miehessä en itse arvosta rahaa tai statusta niinkään, vaan sitä kuuluisaa luonnetta. Ja sitähän voi löytyä kenestä vain.

Kannattaisiko miestenkin katsella naisia vähän syvemmältä ennen kuin alkaa armoton dissaus ja katkeroituminen.

Olen myös huomannut, että toiset naiset ovat joskus kovia panettelemaan toisia naisia. Etenkin omasta mielestään vaaraa aiheuttavia naisia. Sen vuoksi omalle miesjoukolle haukutaan bimboiksi kaikki omasta muotista poikkeavat yksilöt.

Kirjoituksesi rivien välistä huokuu syvällinen, humaani ja ymmärtävä ote elämän perusasioita kohtaan, huoh, olisinpa yhtä onnekas kuin miehesi :)

Kauniisti sanottu, mutta mieheni ei ole onnekas. Meiltä puuttuu välistä paljon ja haikailen sen oikean perään.

Vierailija
47/56 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Because things <3 Ei onnea voi laittaa toisen ihmisen varaan, kaikki on pohjimmiltaan valehtelijoita jne. On kuitenkin paljon helpompi sietää sellainen todellisuus jos on vaikka katto päällä ja ruokaa kaapissa ja varaa tehdä asioita joista nauttii.

Vierailija
48/56 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä palstan sossurotta on kiukuttelemassa naisten maksullisuudesta? :'D

Vierailija
49/56 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa. Hyvä ja jalo sydän ei näy päälle päin. Miksi miehet näkevät naisessa vain ulkonäön, ei hyvää ja jaloa sydäntä? Miksi ihmiset....

Vierailija
50/56 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tavannut naisena miehiä, jotka näkisivät naisessa jalon sydämen, saati sitten osaisivat sitä arvostaa. Kyllä ulkonäkö ja muiden miesten mielipiteet ovat näyttäneet painavan kupissa. Raha myös. Naisella on hyvä olla useimpien miestenkin mielestä koulutus, tausta, työ, rahaa jne.

Olen suht. kaunis kuoreltani, mutta en arvosta miehiä, jotka kiinnostuvat minusta sen vuoksi tai pitävät pinnallisena typeryksenä vain periaattessa "naisellisilta" vaikuttavien piirteiden vuoksi. Tarkoitan tässä kohtaa tyttömäistä ulkonäköä, ääntä, pukeutumista yms. tekijöitä. Pidän itsestäni huolta ja arvostan myös itseäni, mutta surettaa, etten näytä kelpaavan kuin statusta nostattamaan. En usko, että lihavana tai rumana oma miehenikään minua pitkään katselisi. Ihmiskokeeseen en silti aio ryhtyä.

Miehessä en itse arvosta rahaa tai statusta niinkään, vaan sitä kuuluisaa luonnetta. Ja sitähän voi löytyä kenestä vain.

Kannattaisiko miestenkin katsella naisia vähän syvemmältä ennen kuin alkaa armoton dissaus ja katkeroituminen.

Olen myös huomannut, että toiset naiset ovat joskus kovia panettelemaan toisia naisia. Etenkin omasta mielestään vaaraa aiheuttavia naisia. Sen vuoksi omalle miesjoukolle haukutaan bimboiksi kaikki omasta muotista poikkeavat yksilöt.

Kirjoituksesi rivien välistä huokuu syvällinen, humaani ja ymmärtävä ote elämän perusasioita kohtaan, huoh, olisinpa yhtä onnekas kuin miehesi :)

Kauniisti sanottu, mutta mieheni ei ole onnekas. Meiltä puuttuu välistä paljon ja haikailen sen oikean perään.

Pitipä sattua. Kirjoititkohan sittenkin myös tämän: "Minulle kyllä kelpaisi mies, joka ei ole rahakas ja tädyellinen, vaan luonteeltaan juuri sopiva itselleni. Mutta olisikohan niin, että kun sellainen löytyisi ja kelpuuttaisin, niin alkaisi vikojen etsintä. Sillä mikäs naisessa sen oudompaa, kuin että kelpuuttaa miehen ihan itsessään. Karkuun?"

Tuntuuko, että välistä on ruvennut jossain vaiheessa puuttumaan aina vaan enemmän, vai etsitkö peräti jotain sellaista mitä et edes voi löytää?!

Vierailija
51/56 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.., mutta miksi?

Kerropas millaisilla teoilla osoitat että sinull on kaunis ja jalo sydän? Se kun ei näy mitenkään päältä päin.

Vierailija
52/56 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tapailet noin pinnallisia naisia? Naisia on kuule todella erilaisia. Toisia ei miehen omaisuus kiinnosta pätkääkään. Itse löysin ihanan, herkän, hauskan ja älykkään miehen, joka ei ole varakas. Niitä varakkaampia olisi ollut useitakin tarjolla.

Vierailija
53/56 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tapailet noin pinnallisia naisia? Naisia on kuule todella erilaisia. Toisia ei miehen omaisuus kiinnosta pätkääkään. Itse löysin ihanan, herkän, hauskan ja älykkään miehen, joka ei ole varakas. Niitä varakkaampia olisi ollut useitakin tarjolla.

Tuossa on ristiriitaa: älykäs mies on aina varakas, eli hän oli kaikkea muuta, mutta älykäs hän ei ollut.

Vierailija
54/56 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.., mutta miksi?

Miksi naiset ovat lompakkoloisia-avauksia tehtaileva urpo kuvittelee omistavansa jalon ja hyvän sydämen?

Aivan,kaikki naiset eivät juokse rahan perässä ja muutaman ihmisen käytöksen yleistämistä koskemaan puolta ihmiskunnasta ei parhaalla tahdollakaan voi luonnehtia hyväsydämiseksi.

AP:n olisi jo aika keksiä joku toinen tekosyy sille,ettei saa naista,tuo raha/status-läppä on jo aika loppuunkaluttu.

Vierailija
55/56 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no koska sydämellä ei syödä eikä elätetä lapsia.se on ihan biologiaa eikä sitä vastaan voi taistella :) hyväksy se.äläkä väitä että nainenkin tienaa koska nainen on heikoilla työelämässä.

Vierailija
56/56 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.., mutta miksi?

Miksi naiset ovat lompakkoloisia-avauksia tehtaileva urpo kuvittelee omistavansa jalon ja hyvän sydämen?

Aivan,kaikki naiset eivät juokse rahan perässä ja muutaman ihmisen käytöksen yleistämistä koskemaan puolta ihmiskunnasta ei parhaalla tahdollakaan voi luonnehtia hyväsydämiseksi.

AP:n olisi jo aika keksiä joku toinen tekosyy sille,ettei saa naista,tuo raha/status-läppä on jo aika loppuunkaluttu.

Olet elämääsi katkeroitunut besserwisser, joka ei tiedä vain luulevansa vaan luulee oikeasti jotain tietävänsä. Säälittävää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan