Miksi naiset näkee vaan rahan mutta ei jaloa ja hyvää sydäntä
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa yleistystä taas. Mun tapailemillani "rahamiehillä" on ollut kyllä myös oikein hyvä ja jalo sydän. Kaikilla tapailemillani tyhjätaskuilla sitten taas ei.
Kyllä, köyhäthän ne juuri kaikkein vittumaisimpia, katkerimpia ja kateellisimpia on. Eivät vain kuule omaa kaunaansa itse.
Rikkaita varmaan tarkoitit, mutta sattuuhan sitä ;)
Tarkoitin köyhiä. Rahattomia. Persaukisia. Sosiaalipummeja. Elämäntapatyöttömiä. Aivan järjettömän katkeraa ja kaunaista porukkaa joiden lähellä tulee todella huono olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa yleistystä taas. Mun tapailemillani "rahamiehillä" on ollut kyllä myös oikein hyvä ja jalo sydän. Kaikilla tapailemillani tyhjätaskuilla sitten taas ei.
Kyllä, köyhäthän ne juuri kaikkein vittumaisimpia, katkerimpia ja kateellisimpia on. Eivät vain kuule omaa kaunaansa itse.
Totta. Ja tämähän on luonnollistakin. Kyllä kova elämä katkeroittaa todennäköisemmin kuin helppo.
Ehkä miehet näkee vain kelpaamattoman pillun joka kelpaa vain epätoivoisille. Ei naisen kannata tyhmyyksissään ja häiriköidessään menettää psyykettään.
Mutta ehkä "mamisi" oli jo yhdynnässä isäsi sijasta, niin sinusta tuli tuollainen? Näit kuinka kotonasi riideltiin ja olet sitten addiiktiona loven perässä silmät kyynelissä?
Ehkä miehet näkee vain kelpaamattoman pillun joka kelpaa vain epätoivoisille. Ei naisen kannata tyhmyyksissään ja häiriköidessään menettää psyykettään.
Mutta ehkä "mamisi" oli jo yhdynnässä isäsi sijasta, niin sinusta tuli tuollainen? Näit kuinka kotonasi riideltiin ja olet sitten addiiktiona loven perässä silmät kyynelissä?
Särkyneen naikkosen itkuja kirjoitti:
Vaikka kuinka olis täpinöissään omista jutuistaan, niin silti vain yks enter-painallus, kiitos!
En ole tavannut naisena miehiä, jotka näkisivät naisessa jalon sydämen, saati sitten osaisivat sitä arvostaa. Kyllä ulkonäkö ja muiden miesten mielipiteet ovat näyttäneet painavan kupissa. Raha myös. Naisella on hyvä olla useimpien miestenkin mielestä koulutus, tausta, työ, rahaa jne.
Olen suht. kaunis kuoreltani, mutta en arvosta miehiä, jotka kiinnostuvat minusta sen vuoksi tai pitävät pinnallisena typeryksenä vain periaattessa "naisellisilta" vaikuttavien piirteiden vuoksi. Tarkoitan tässä kohtaa tyttömäistä ulkonäköä, ääntä, pukeutumista yms. tekijöitä. Pidän itsestäni huolta ja arvostan myös itseäni, mutta surettaa, etten näytä kelpaavan kuin statusta nostattamaan. En usko, että lihavana tai rumana oma miehenikään minua pitkään katselisi. Ihmiskokeeseen en silti aio ryhtyä.
Miehessä en itse arvosta rahaa tai statusta niinkään, vaan sitä kuuluisaa luonnetta. Ja sitähän voi löytyä kenestä vain.
Kannattaisiko miestenkin katsella naisia vähän syvemmältä ennen kuin alkaa armoton dissaus ja katkeroituminen.
Olen myös huomannut, että toiset naiset ovat joskus kovia panettelemaan toisia naisia. Etenkin omasta mielestään vaaraa aiheuttavia naisia. Sen vuoksi omalle miesjoukolle haukutaan bimboiksi kaikki omasta muotista poikkeavat yksilöt.
Mies oli köyhä opiskelija niinkuin minäkin ja todellakin rakastuin mieheeni enkä mihinkään rahaan tai materiaan kun sitä ei ollut. Ja olen nainen.
Voi miksi miehet eivät näe naisen kaunista sisintä ja kultaista sydäntä hänen ruman ulkokuorensa taakse?
Jos minä en miehelle kelpaisi lihavana ja rumana, niin saisi pitää tunkkinsa.
Kun mies ei itsekään ole mikään malli, niin ei voi sitä vaatia minultakaan.
Onneksi olemme molemmat lihavia ja rumia, ja köyhiä, meillä merkkaa vaan rakkaus. Rahalla ei saa mukavaa luonnetta, ja ilman sitä ei pirukaan kauan kattele.
Vuodatin jo pitkästi, mutta jatkan vielä. Mikään ei ole niin ärsyttävää, kuin tekopyhyys ja kaksinaismoralisointi miehissä, kun he niin kärkkäästi arvioivat naisia esim. juuri pinnallisuudesta.
Joko nainen on pinnallinen, kun hänellä on merkkiveska tai kengät TAI sitten hän on tyylitön rassukka. Ulkonäköä ja statusta pitää olla, jotta kelpaa eikä näytä nololta, mutta sitten taas on niin kiva arvioida ihmisiä alaspäin.
Kuinkahan monella nörtillä, joka ulisee naisten kovuudesta on itsellä niitä merkkiroippeita komerot täynnä.
Ihmisiä tässä kaikki ollaan. Silikonitissivuittonpissikset myös.
Ja kyllä, onhan niitä ikeasti rahanahneita niin naisissa kuin miehissäkin.
Minulle kyllä kelpaisi mies, joka ei ole rahakas ja tädyellinen, vaan luonteeltaan juuri sopiva itselleni. Mutta olisikohan niin, että kun sellainen löytyisi ja kelpuuttaisin, niin alkaisi vikojen etsintä. Sillä mikäs naisessa sen oudompaa, kuin että kelpuuttaa miehen ihan itsessään. Karkuun?
Voi kultarakas ap! Ottaisin sinut mielelläni ristikseni ja taakakseni, mutta vain jos olet valmis tekemään töitä. Joten jos haluat, niin voisit tulla meille rengiksi. Täällä maatilalla riittäisi tekemistä kyllä sinullekin ja voisit kuvitella olevasi minun mieheni. Rahaa minullakaan ei ole liikaa, mutta sinun jalo sydämesi ei sitä varmasti haluakaan. Osaathan ajaa traktorilla, ymmärrät koneista aika paljon ja luonto on sinulle tärkeää?
Väitän, että suurin osa pariutuneista naisista on suhteessa keskituloisen miehen kanssa.
olet törmännyt vääriin naisiin, laske rimaasi. Jos miehet rahalla niin naiset kauneudella.
Miesnäkökulma tähän. Tietysti raha ja status merkkaa. Olen nyt työttömänä joutunut antamaan pakit muutamalle joilla homma hanskassa ja hyvät tulot. Mun mielestä on tärkeää, et parit on jollain tapaa samalla lähtöviivalla. Ainakin mulle silloin on helpompi olla ja ymmärtää toista. Olen kuitenkin siinä iässä missä parit ostavat taloja ja lisääntyvät, joten turha tässä toivoa on kenellekään antaa ko. asioista.
- kolmekymppinen
Ei mun poikaystävä ainakaan paljoa tienaa. Ihan muista syistä siihen rakastuin. Hän on kiltti, rehellinen, luotettava, hauska ja empaattinen. Noiden asioiden lisäksi tykätään vielä samoista asioista.
Oma mies on köyhä kuin kirkonrotta, sillä työllistyminen on ollut hankalaa hänelle. Hän on kuitenkin kaikkein kultaisin mies, jonka tiedän eikä häntä voi olla rakastamatta. Ei siis saa yleistää. Silti totta että suurin osa naisista ei hänestä olisi kiinnostunut. Sinänsä siis olet oikeassa, sillä itsekin ihmettelen miksi joku rikkaampi vatsalihasheebo narsistisella persoonallisuushäiriöllä voi kiinnostaa niin monia naisia... :/ Sanoisin siis, että monella ulkonakö ja raha molemmat menee luonteen edelle.
Vierailija kirjoitti:
.., mutta miksi?
Miksi et lakkaa hakkaamasta vaimoasi?
Vierailija kirjoitti:
En ole tavannut naisena miehiä, jotka näkisivät naisessa jalon sydämen, saati sitten osaisivat sitä arvostaa. Kyllä ulkonäkö ja muiden miesten mielipiteet ovat näyttäneet painavan kupissa. Raha myös. Naisella on hyvä olla useimpien miestenkin mielestä koulutus, tausta, työ, rahaa jne.
Olen suht. kaunis kuoreltani, mutta en arvosta miehiä, jotka kiinnostuvat minusta sen vuoksi tai pitävät pinnallisena typeryksenä vain periaattessa "naisellisilta" vaikuttavien piirteiden vuoksi. Tarkoitan tässä kohtaa tyttömäistä ulkonäköä, ääntä, pukeutumista yms. tekijöitä. Pidän itsestäni huolta ja arvostan myös itseäni, mutta surettaa, etten näytä kelpaavan kuin statusta nostattamaan. En usko, että lihavana tai rumana oma miehenikään minua pitkään katselisi. Ihmiskokeeseen en silti aio ryhtyä.
Miehessä en itse arvosta rahaa tai statusta niinkään, vaan sitä kuuluisaa luonnetta. Ja sitähän voi löytyä kenestä vain.
Kannattaisiko miestenkin katsella naisia vähän syvemmältä ennen kuin alkaa armoton dissaus ja katkeroituminen.
Olen myös huomannut, että toiset naiset ovat joskus kovia panettelemaan toisia naisia. Etenkin omasta mielestään vaaraa aiheuttavia naisia. Sen vuoksi omalle miesjoukolle haukutaan bimboiksi kaikki omasta muotista poikkeavat yksilöt.
Kirjoituksesi rivien välistä huokuu syvällinen, humaani ja ymmärtävä ote elämän perusasioita kohtaan, huoh, olisinpa yhtä onnekas kuin miehesi :)
Vierailija kirjoitti:
Voi kultarakas ap! Ottaisin sinut mielelläni ristikseni ja taakakseni, mutta vain jos olet valmis tekemään töitä. Joten jos haluat, niin voisit tulla meille rengiksi. Täällä maatilalla riittäisi tekemistä kyllä sinullekin ja voisit kuvitella olevasi minun mieheni. Rahaa minullakaan ei ole liikaa, mutta sinun jalo sydämesi ei sitä varmasti haluakaan. Osaathan ajaa traktorilla, ymmärrät koneista aika paljon ja luonto on sinulle tärkeää?
Sydän sul on paikallaan, mut miun on jo vaimollain :)
Oi miksi miehet välittivät vain naisen ulkonäöstä, eivätkä näe naisen hyvää ja kilttiä sydäntä.