Miksi naiset näkee vaan rahan mutta ei jaloa ja hyvää sydäntä
Kommentit (56)
Naisethan juoksee lompakon ja statuksen perässä jo ihan biologisista syistä.
Od puhut itsestäsi niin eihän sinulla ole jaloa ja hyvää sydäntä vaan olet kamala naisvihaaja jota on ihan mahdoton edes kuvitella parisuhteeseen.
Kyllä palstalla empiristejä näemmä riittää, samaa mieltä, naiset haluaa vaan valmista varallisuutta muttei mitään aitoa!
Joka haukkuu niin ite on. Eli taidat itse ajatella vain rahaa, ja hyvä sydän on sulle sivuseikka.
Sydän maistuu pahalta (eikä edes riitä kovin moneen ateriaan) ja ne yhteiset lapsetkin pitäisi ruokkia, vaatettaa jne.
Vierailija kirjoitti:
Sydän maistuu pahalta (eikä edes riitä kovin moneen ateriaan) ja ne yhteiset lapsetkin pitäisi ruokkia, vaatettaa jne.
Tulihan se sieltä, vaikkakin kielikuvana, mutta yhtä kaikki: naiset juoksee VAIN rahan perässä!
Hienoa yleistystä taas. Mun tapailemillani "rahamiehillä" on ollut kyllä myös oikein hyvä ja jalo sydän. Kaikilla tapailemillani tyhjätaskuilla sitten taas ei.
Hedelmistään puu tunnetaan.
Jos ihminen maksattaa laskunsa muilla (ts. yhteiskunnalla), hänellä ei voi olla hyvä ja jalo sydän.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulihan se sieltä, vaikkakin kielikuvana, mutta yhtä kaikki: naiset juoksee VAIN rahan perässä!
Ei kannata yleistää mun sanomisiani, mutta minä edellytän, että mies maksaa puolet perheen yhteisistä menoista. Minä maksan puolet. Onneksi on olemassa miehiä, joille tuo on itsestäänselvyys.
Ei yhtään sisäisesti kaunista naisen kommenttia, onko tää todellista?!
Voi ap. Miksi sä tuollaista väität? 99% naisista on ihan tavallisia ihmisiä eikä mitään amerikkalaisia matkivia pissiksiä, minä en edes tunne ketään naista jolla olisi jotain merkkilaukkuja tms.
Mun oma tytärkään joka on 22v kaunis fiksu nainen, ei koskaan osta mitään merkkijuttuja, ei vaatteita, kenkiä tai käsilaukkuja, eikä halua että poikaystäväkään niitä hänelle ostaa.
Ne merkit on vaan huijausta, vain tyhmät maksaa merkistä.
Miehistä vain muutama prosentti on rikkaita (ja niistäkin suurin osa varattuja tai kusipäitä), joten jos se pitäisi paikkansa että naiset on rahan perään eikä rakastu miehiin ihmisenä, olisi suomalaiset kuolleet sukupuuttoon jo aikoja sitten.
Kun ap katsot vaikka Prismassa käyviä perheitä, niin näyttääkö ne naiset siellä siltä että ovat menneet naimisiin rahasta vai rakkaudesta?
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään sisäisesti kaunista naisen kommenttia, onko tää todellista?!
Ei riitä sisäinen kauneus ainakaan minulla siihen että vastaan solvauksiin hyvittelyillä ja lepyttelyillä.
Vierailija kirjoitti:
Voi ap. Miksi sä tuollaista väität? 99% naisista on ihan tavallisia ihmisiä eikä mitään amerikkalaisia matkivia pissiksiä, minä en edes tunne ketään naista jolla olisi jotain merkkilaukkuja tms.
Mun oma tytärkään joka on 22v kaunis fiksu nainen, ei koskaan osta mitään merkkijuttuja, ei vaatteita, kenkiä tai käsilaukkuja, eikä halua että poikaystäväkään niitä hänelle ostaa.
Miehistä vain muutama prosentti on rikkaita (ja niistäkin suurin osa varattuja tai kusipäitä), joten jos se pitäisi paikkansa että naiset on rahan perään eikä rakastu miehiin ihmisenä, olisi suomalaiset kuolleet sukupuuttoon jo aikoja sitten.
Kun ap katsot vaikka Prismassa käyviä perheitä, niin näyttääkö ne naiset siellä siltä että ovat menneet naimisiin rahasta vai rakkaudesta?
Miehet on Risman tyttölöiden kanssa menneet kyllä säälistä naimisiin, mutta muutoin raha ratkaisee!
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on elämäntapatyötön, joka haukkuu palstalla naisia ahneeksi päivät pitkät kun käskemme häntä lopettamaan meidän verorahojemme kuppaamisen ja menemään töihin.
Mutta kiva kun aina löytyy naisia jotka vastaavat solvauksiin puolustelemalla ja selittelemällä. Ei meillä ole mitään syytä selitellä eikä puolustella itseämme tuolle. Olen sanonut saman monesti ennenkin. Ja aina se jolle tämän sanon, käy minun kimppuuni. Ei milloinkaan aloittajan.
Kaffepulla kirjoitti:
Hedelmistään puu tunnetaan.
Jos ihminen maksattaa laskunsa muilla (ts. yhteiskunnalla), hänellä ei voi olla hyvä ja jalo sydän.
Eli esim.sairailla ja vammaisilla ei voi olla hyvä sydän, koska eivät sovellu nykyiseen 8-4 systeemiin.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa yleistystä taas. Mun tapailemillani "rahamiehillä" on ollut kyllä myös oikein hyvä ja jalo sydän. Kaikilla tapailemillani tyhjätaskuilla sitten taas ei.
Kyllä, köyhäthän ne juuri kaikkein vittumaisimpia, katkerimpia ja kateellisimpia on. Eivät vain kuule omaa kaunaansa itse.
Ap:n kysymys on vähän sama, jos kysyisi miksi huoora antaa vain rahasta eikä,lainkaan rakkaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, köyhäthän ne juuri kaikkein vittumaisimpia, katkerimpia ja kateellisimpia on. Eivät vain kuule omaa kaunaansa itse.
Rikkaita varmaan tarkoitit, mutta sattuuhan sitä ;)
Rahalla saa kenkiä ja käsilaukkuja varmemmin.