Miksi naiset tekevät niin harvoin aloitteita?
Vai olenko muuten vain liian ruma, hintelä ja totinen lähestyttäväksi?
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä aina perustellaan sillä että naisten ei tarvitse kun niin moni mies tekee heitä kohtaan aloitteita. Noh, omasta mielestäni tuo perustelu on hieman ontuva, koska jos odottelee passiivisena että joku mies tulee tekemään aloitteen, ei välttämättä saa sitä ketä haluaisi, tai mitenkään parasta miestä. Tulipa vain mieleen tällainen.
En ymmärrä tuota "ei välttämättä saa sitä ketä haluaisi". Miten niin ei saa? Totta hemmetissä olen tehnyt aloitteen aina, jos olen nähnyt miehen, jonka haluan 'saada'. Joskus aloite on johtanut tutustumiseen, usein ei. Mutta en minä mitään parasta miestä olisi saanut sillä, että olisin tehnyt aloitteita niille hissukkamiehille, jotka eivät itse tee aloitteita. Se, että ylipäänsä lähestyn miestä, on edellyttänyt että hän on ensin lähettänyt myös signaaleita kiinnostuksestaan.
Mistä sä tiedät on joku random-mies tuolla kadulla hissukka vai ei?
Hissukka = mies, joka ei osaa flirttailla, ottaa kontaktia rennosti ja luontevasti.
Vai olisiko sittenkin niin, että joistakin miehistä ei nyt yksinkertaisesti ole asiallista flirttailla satunnaisten naisten kanssa tuolla pitkin katuja?
Mutta naisten pitäisi flirttailla = tehdä aloitteita heille? Oikeasti??
No naisellahan se on helpompaa flirttailla, kun ei tarvitse pelätä ahdistelusyytteitä.
Jos flirttailustasi seuraa ahdistelusyyte, teet sen väärin.
Monille feminatseille tuntuu riittävän syytteen nostamiseen nykyään jo se, että joku sovinisti miessika edes hengittää heidän suuntaansa.
Kyllä naiset lähestyvät, mutta yleensä vain kovassa kännissä ja/tai kourien tai persettään tyrkyttäen. Näin minä olen kokenut tänä kesänä yökerhoissa. Se tuntuu olevan myös tavallista, että nainen menee ohi ja koskettaa samalla. Odottaa ilmeisesti, että mies tulee perään. Tällöin osoittaa kiinnostuksensa, mutta ei varsinaisesti voi saada pakkeja, joten turvallinen valinta heille.
Vierailija kirjoitti:
Höpön höpön. Minä tein sinkkuna aina aloitteita ja niin tekevät monet kaverinikin. Pyysin nykyistä poikaystäväänikin lenkille kanssani ja olemme seurustelleet nyt pari vuotta. Tein aloitteita urheilullisille ja sivistyneen oloisille nuorille miehille.
Vai onko aloitteen tekeminen mielestäsi sama asia kuin panokutsu? Sellaista en koskaan harrastanut.
Pakko sanoa, että tavallaan se on aina panokutsu. Mun pitää ainakin olla aina seksuaalisesti kiinnostunut toisesta, jos haluan tehdä aloitteen. Jos ei halua naida ollenkaan niin ei kannata etsiä muita kuin ystäviä.
Koska täällä on jo monesti kehotettu rumien lopettamaan iskuyritykset. En tiedä olenko ruma vai en ja kenen mielestä. En lähesty sitten edes vanhempia miehiä, oma käsi on aina varma.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naiset lähestyvät, mutta yleensä vain kovassa kännissä ja/tai kourien tai persettään tyrkyttäen. Näin minä olen kokenut tänä kesänä yökerhoissa. Se tuntuu olevan myös tavallista, että nainen menee ohi ja koskettaa samalla. Odottaa ilmeisesti, että mies tulee perään. Tällöin osoittaa kiinnostuksensa, mutta ei varsinaisesti voi saada pakkeja, joten turvallinen valinta heille.
Humalaiset naiset yleensä vain vittuilevat minulle. Siis varta vasten tulevat naaman eteen vittuilemaan. En ymmärrä mistä se johtuu. Joskus toki saattavat puristella perseestä, mutta sekin on sellaista kourimista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Humalaiset naiset yleensä vain vittuilevat minulle. Siis varta vasten tulevat naaman eteen vittuilemaan. En ymmärrä mistä se johtuu. Joskus toki saattavat puristella perseestä, mutta sekin on sellaista kourimista.
Yhden kerran yksi nainen tuli tönimään minua ja sanomaan, että tanssin väärässä paikassa. Mitäpä noista turhaan välittämään. Ei siinä yleensä ole mitään henkilökohtaista, vaan päättävät purkaa vihansa satunnaiseen henkilöön. Tanssilattialla oli tungosta, joten ymmärrettävää, että ärsyttää. Voisi tosin jäädä kotiin jos pitää alkaa sitä tuolla tavoin purkamaan. En mitenkään töninyt kyseistä naista, enkä mielestäni edes koskenut häneen millään tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Koska täällä on jo monesti kehotettu rumien lopettamaan iskuyritykset. En tiedä olenko ruma vai en ja kenen mielestä. En lähesty sitten edes vanhempia miehiä, oma käsi on aina varma.
Minä olen usein yksin baarissa ja kyllä minua saa lähestyä, vaikka ei olisikaan kaunis. Tuolloin tosin kannattaa olla suhteellisen selvänä ja lähestyä ilman fyysistä kontaktia hymyillen ja kysyen jotain konkreettista. Eli tulet juttelemaan minulle, etkä iskemään minua. Juttuseura usein kelpaa, mutta jos epäkiinnostava nainen ottaa kädestäni kiinni tai pahimmassa tapauksessa perseestä tai haarovälistä, niin silloin luikin välittömästi karkuun.
Jos mies alkaa juttelemaan sinulle, niin jätät sitten pallon hänelle ja annat hänen viedä keskustelun flirttailevaan suuntaan jos hän haluaa. Jos ei halua, niin nauti seurasta niin pitkään kuin hän sitä tarjoaa tai niin pitkään, kuin jaksat sitä itse.
Olit sitten mies tai nainen, niin muista aina hymyillä ja näyttää siltä, että sinulla on hauskaa. Moni haluaa olla hauskaa pitävän ihmisen seurassa, vaikka ei olisikaan tästä kiinnostunut. Saamasi huomio lisää ympärillä olevien ihmisten huomiota sinuun ja siten he saattavat kiinnostua sinusta, kun näkevät, että olet mukava tyyppi.
Naiset viihtyvät sinkkuinakin? Jos aloitteen tekeminen on aiheuttanut vain mielipahaa, niin kuka niitä sen jälkeen enää tekee?
Koska minulle on toitotettu koko ikäni että mies haluaa metsästää, valloittaa ja yrittää naista ja että naisen pitää esittää vaikeasti saavutettavaa että miehen mielenkiinto pysyy yllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä aina perustellaan sillä että naisten ei tarvitse kun niin moni mies tekee heitä kohtaan aloitteita. Noh, omasta mielestäni tuo perustelu on hieman ontuva, koska jos odottelee passiivisena että joku mies tulee tekemään aloitteen, ei välttämättä saa sitä ketä haluaisi, tai mitenkään parasta miestä. Tulipa vain mieleen tällainen.
En ymmärrä tuota "ei välttämättä saa sitä ketä haluaisi". Miten niin ei saa? Totta hemmetissä olen tehnyt aloitteen aina, jos olen nähnyt miehen, jonka haluan 'saada'. Joskus aloite on johtanut tutustumiseen, usein ei. Mutta en minä mitään parasta miestä olisi saanut sillä, että olisin tehnyt aloitteita niille hissukkamiehille, jotka eivät itse tee aloitteita. Se, että ylipäänsä lähestyn miestä, on edellyttänyt että hän on ensin lähettänyt myös signaaleita kiinnostuksestaan.
Hissukka = mies, joka ei osaa flirttailla, ottaa kontaktia rennosti ja luontevasti.
Vai olisiko sittenkin niin, että joistakin miehistä ei nyt yksinkertaisesti ole asiallista flirttailla satunnaisten naisten kanssa tuolla pitkin katuja?
No naisellahan se on helpompaa flirttailla, kun ei tarvitse pelätä ahdistelusyytteitä.
Jos flirttailustasi seuraa ahdistelusyyte, teet sen väärin.
Monille feminatseille tuntuu riittävän syytteen nostamiseen nykyään jo se, että joku sovinisti miessika edes hengittää heidän suuntaansa.
Tämä naurettavalta kuulostava väite, on omalle kohdalleni osunut muutaman kerran.
Ensimmäisen kerran eräs keski-ikäinen nainen alkoi karjumaan minulle suoja-tietä ylittäessä (kun katsoin sivuille, tuliko autoja) "että stnan sika luuletko että olen joku lihanpala jota voi vaan kuolata"
Ja sitten on muutamat känniääliö tapaukset, joissa joku on suuttunut jo pelkästä pika vilkaisusta.
Että kyllä näitä hulluja valitettavasti löytyy.
Ja av-telaketjufeminatseille tiedoksi etten omaa näitä kuolaavan miehen taipumuksia.
En kaupungilla liikkuessa, kiinnitä mihinkään muuhun huomiota kuin liikenteeseen ja selkeisiin häiriöihin.
En ole kiinnostunut rakkaudesta tai seksistä. Siksi en tee aloitetta.
Naiset ei uskalla lähestyä miehiä koska huono itsetunto ja pelko pakeista.. ei siinä sen kummempaa
En ole koskaan kysynyt ketään ulos, enkä aio. Haluan ensin tutustua mieheen joko harrastuksen, työn tai opiskelujen kautta luonnollisesti, ja yleensä se suhde on lähtenyt siitä sitten etenemään myös luonnollista reittiä. Huomataan, että on yhteistä ja tullaan hyvin juttuun, ja ollaan sitten yhdessä sovittu että tapavaan tai käydään lenkillä ym. harrastetaan yhdessä. En halua kysyä ketään ulos vain ulkonäön perusteella, vaan haluan tutustua ensin. Miehet tekevät ehkä useammin aloiteen heti ensi kättelyssä jo pelkän ulkonäön perusteella, ennen kuin on ehditty tutustua.
ei niitä oikein uskalla tehdä kun heti pidetään tyrkkynä ja lutkana :( tosi vaikeeta
Vierailija kirjoitti:
ei niitä oikein uskalla tehdä kun heti pidetään tyrkkynä ja lutkana :( tosi vaikeeta
Ei pidetä
Naiset haluavat pariutua perinteisellä tavalla, miehen aloitteesta koska se on biologista. Olemme osa eläinkuntaa ja olemme joissakin asioissa biologisesti samalla tavalla ohjelmoituja. Eläinten keskenhan urokset tekevät kaikki ns. aloitteet.
Mikä taas tulee ulkomaalaisten treffailuun ja panemiseen, voin kertoa että verrattuna Suomeen, monissa maissa naiset odottavat kunnioitusta, kunnolla tutustumista ja paljon huomioimista mieheltä ennen kuin hyppäävät sänkyyn heidän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluavat pariutua perinteisellä tavalla, miehen aloitteesta koska se on biologista. Olemme osa eläinkuntaa ja olemme joissakin asioissa biologisesti samalla tavalla ohjelmoituja. Eläinten keskenhan urokset tekevät kaikki ns. aloitteet.
Mikä taas tulee ulkomaalaisten treffailuun ja panemiseen, voin kertoa että verrattuna Suomeen, monissa maissa naiset odottavat kunnioitusta, kunnolla tutustumista ja paljon huomioimista mieheltä ennen kuin hyppäävät sänkyyn heidän kanssa.
Niin no tätä myyttiä täytyy nyt siltä osin oikoa että mitään biologista perustettahan sille ei ole, että miehen "kuuluisi" tehdä aloite. Nimenomaan biologialla sen perustelu on totaalisen potaskaa, vaikka sitä kovasti yritetään aina säännöllisin väliajoin tuoda totuutena.
Vierailija kirjoitti:
Koska minulle on toitotettu koko ikäni että mies haluaa metsästää, valloittaa ja yrittää naista ja että naisen pitää esittää vaikeasti saavutettavaa että miehen mielenkiinto pysyy yllä.
Nykyään jos esität välinpitämätöntä sinua iskevää miestä kohtaa, saat huomata että olet pian yksin. Eikö naiset halunneetkin olla rauhassa? Ainakin täällä suhtaudutaan yleisesti aika negatiivisesti miesten iskuyrityksiin. Ja jos mies jatkaa vain yrittämistä, voi olla että hänelle napsahtaa syyte jostain ahdistelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Flirttailu ja aloitteen tekeminen eivät ole sama asia.
Kyllä ne yleensä tiukasti liittyvät toisiinsa. Hymy, pitkä katse, kehonkieli, "läppä" jota heitetään ovat myös flirttailua, ei vain aloite.
Ei sillä niin väliä, pointti oli, että on ollut vain ne yhdet treffit.