Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pöllin laitokselta

Vierailija
04.03.2006 |

kasan isoja kk-siteitä, koska sellaisia jättilargeja ei saa kaupasta...muita noloja tunnustuksia? Pistäkää paremmaksi!!

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Lansinohia (sitä rasvaa)

-Vahvoja särkylääkkeitä

-Isoja siteitä varmaan kymmenen

-verkkopöksyt

-suolaliuos-tippoja vauvan nenää varten

-liilan kassin

Kannattaa pyytää jos jotain tarvii, minulle ainakin annettiin hyvillä mielin tarvikkeita. Tarjosin rahaa niistä siteistä, mutta hoitaja tuhahti ja sanoi että äitejä varten ne täällä on, ota niin paljon kuin tarvitset.

Vierailija
62/100 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kirjoittaa rullasukat yhteen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä käytin oman käden oikeutta oikein kunnolla. otin esim. 2 kuumemittaria, niitä violetteja lahja kasseja 2,vauvalle 4 tuttia, vaippoja, niitä ihania siteitä jne............

Vierailija
64/100 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan pussilakanoitaja 2 kpl, pari puuvillaista liinaa, 2 kypärä myssyä, vaippoja, verkkohousuja...

Tää tapahtui esikoisen aikna. Myöhemmin en oo ottanut kuin niitä vaippoja ja verkkohousuja parit kappaleet...hävettää ihan ne mitä silloin esikoisen aikana otin!!! Olin silloin niin typerä ja ahne!

Vierailija
65/100 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tarvinnut, mutta ne oli mysteerisesti kadonnut!!!

Vierailija
66/100 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpäs taas kärkkäästi haukutaan!

Vierailija
67/100 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mahan kyllä. Se ei sit mahtunu yhtään mihinkään.

Vierailija
68/100 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä äidin vaippoja - Kotona odottavat Vuokkosen =isoimmat mitä kaupasta saa, ei ois riittänyt tunniksikaan, ovat niin kapeita

Yöpaidan -Tsiisus eihän mulla ollut esikoisen aikana mitään sen tapaista yöpukua, jossa olisin talvipakkasella tarjennut, olin nukkunut vuosikauset nakuna tai satiinihepeneissä peiton alla. Pyysin sairaalassaolo aikana suvulta pitkähihaisia, napillisia paituleita, mutta sain pienen satiiniunelman = sillä ei sitten imetelty

Lasinoh-voidetta lääkekupissa aristaviin rintoihin

Verkkoalushousuja kolmet - laitoin kyllä kiltisti käyttämäni pesuun, nyt vasta kuulin että olisivat menneet käytetyt roskiin

Aikomuksena oli palauttaa - ihan tosi! - seuraavalla kerralla, mutta tulin toisiin ajatuksiin kakkosen syntymän aikaan, kun muistelin kuinka ihanan käytännöllisiä verkoalushousut ja yöpaita olivat esikoisen syntymässä.... Tuolla ne odottavat kolmosta kaapin ylähllyllä.

Olkaa hyvä ja kivittäkää.

Vierailija
69/100 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä mustalaisveri kuohuaa suonissa.

Vierailija
70/100 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varastettuihin alushousuihin vai viestinnumeroon (joka kirjoittajalla oli muistaakseni 23)??????

Vierailija
71/100 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa sullakin olla joku manne esi-isissä tai - -äideissä.

T: 20

Vierailija
72/100 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sen kahdet verkkoalushousut varastaneen.

Vierailija
73/100 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan peiton, kosteussuojia, ja 5 kpl niitä liilaasia laukkuja vauvalle.

Kuumemittarin, lanosil-rasvaa, siteitä mulle. Pyyhkeen, kaamean maamakaavun joka oli synnytyksessä, semmosen punaisen:/.

Halusin sen vaan muistoksi.

Naapurin sängyllä olevalta mamalta joka joutui johonkin tulehduksen takia vein hedelmät ja karkit sen yöpöydältä:)

Aamiaishuoneesta muutaman kahvikupin ja luskoita.

Niin joo ja sen kaamean aamutakin.

Vierailija
74/100 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöllin niitä parit ja pari halkosidettä muistaakseni myös.

Vierailija
75/100 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöpaidan, tutin, lakanat sekä vauvalle että minulle, siteitä, pyyhkeitä, sideharsoja, kuumemittarin, tuttipullon, rintakumin, septidin puhdistusaineen ja pari rasvaa.

Vierailija
76/100 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repikää siitä!

Vierailija
77/100 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen hyvännäköisen synnytyslääkärin (tuhisee tuolla makkarissa nytkin pojan kanssa unilla) sekä tietty 3 kpl iiihania verkkohousuja ja liuta halkositeitä.

Vierailija
78/100 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä ei laiteta roskiin vaan ne nimenomaan pestään. Kysyin ihan tuolta joka pyykit haki, että heitänkö menemään kun en korissa muitakaan nähnyt. Hän vastasi että ei tosiaan heitetä menemään vaan kaikki pestään, mikä kangasta on.

Vierailija
79/100 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omistanu imetysliivejä ja siro A-kuppi oli muuttunu huimaksi D-kupiksi, eli ei paljon niitä vanhoja liivejä käytetty. Laitoin hyvän kiertämään ja lahjoitin liivit kaverille, joka sai vauvan kun en enää itse liivejä tarvinnut.

Vierailija
80/100 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtiessä meillä oli molemmilla kotoa tuodut " kuivikkeet" housuissa, joten ei edes vaippaa/sidettä tullut otettua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän