Pöllin laitokselta
kasan isoja kk-siteitä, koska sellaisia jättilargeja ei saa kaupasta...muita noloja tunnustuksia? Pistäkää paremmaksi!!
Kommentit (100)
Minä pidin ne verkkoalushousut, jotka minulla oli jalassani. Kysyin kyllä ensin että mitä niille tehdään. Kun sanoivat että roskiin menee, pidin itselläni. Samoin kysyin saanko ottaa pari isoa sidettä, kun vuoto oli runsasta. Otin siis muutaman ison jättikokoisen siteen. Ja pari vaippaa, niitä oli kyllä kotona varattunakin, mutta tarkoitus oli ostaa niitä lisää kun nähdään minkä kokoinen lapsi syntyy ja kotiin lähdin la-illalla, eli seuraavan kerran kauppaan olisi päässyt ma-aamulla.
Ai niin ja pikkulusikka tarttui mukaani vahingossa, mutta kävin palauttamassa sen, kun hain sairaalasta rintapumpun maidon luovuttamista varten.
Hoitsut sanoivat, että ne ovat vauvojen omat ja saa tosiaan ottaa kotiin. Verkkoalushousuista myös kysyin, koska en yksinkertaisesti mahtunut omiini. Niitäkin sain siis ottaa ihan luvalla muutamat mukaan. Myös särkylääkkeitä (oli vähän tujumpia kuin perus panadolit) ' oma hoitaja' pakkasi mulle mukaan useammaksi päiväksi.
Ei ole pakko varastaa, jos älyää avata suunsa.
ja kotiutuminen lauantaina, lashinol-voidetta lääkekupissa rikkinäisiin rinnanpäihin, pari isoa sidettä, vanupuikkoja napaa varten kun niitäkään ei ollut vielä valmiina ja vauvan tutti jonka kohtaloa kysyin niin sanottiin että vauvan oma eikä sitä tarvitse palauttaa.
Miten tuoreella äidillä valtavan elämänmuutoksen keskellä voi tulla edes mieleen varastaa vauvantarvikkeita sairaalasta?!?! Mä en voi ymmärtää teitä, en.
iraalassa). Otin sit sairaalasta pari pienempää vaippaa mukaan, kun kotimatkan varrella ei ollut kauppaa ja halusin että mies voi edes pari tuntia olla meidän kanssa kotona ennen kuin pitää lähteä vaippoja hakemaan.
keskosvaippoja oli vaikea saada. Kakkein pienimmätkin New Born vaipat olivat liian isoja.
En olisi tahallaan ottanut, kun se ei edes kelvannut vauvalle, mutta kotona huomasin, että olin heittänyt sen epähuomiossa kassiini muita tavaroita pakatessa.
Nyt on kyllä tarkoitus ottaa omat tutit mukaan kun muutaman kuukauden päästä lähdetään synnyttämään.
Mutta noita isoja sairaalasiteitä saa kaupasta. Ainakin apteekeista ja osassa citimarketteja olen niitä nähnyt!!!
Ja mitä ideaa oli pölliä niitä violetteja lahjapussukoita? Pitääkö ne vauvanhoito lehtiset saada oikein monin kappalein? Älyä?
vie ihan mistä vain;kavereilta,kaupoista, sairaalasta, varmaan hautajaisistakin löytyy jotain kotiin vietävää, mikään ei ole ns.pyhää. Varastaminen on sairaus, elikä täytyy ymmärtää näitä sairaita.
Osa taisi ihan tosissaan kertoa mitä kaikkea tuli varastettua. Ilmankos sairaalassa vauvan vaatteet oli koko 70-80cm ja peräisin jostain vuodelta viis ja kuus. Hoitaja sanoi että niin paljon viedään mukana että ei voi mitään uutta hommata. Lahjoitetutkin vaatteet oli viety mukana.
Kyllä sen tiesi kuka pöllii tavaraa, kun otettiin käsilaukku veskiin vaikka mies oli paikalla eli ois voinu vahtia laukkua. Vessasta sitten tultiin käsilaukku pullistellen eli siteitä oli hamstrattu ainakin urakalla. Jotku vie kuulemma jääkaapista lisämaidot!??? Osa ottaa tutteja yms. " pentä" tarviketta.
Kohta ollaan siinä mallissa että jos aiot jotain tavaraa/tuotetta käyttää niin viet ne itse mukana...
Itse otin lähtiessä mukaan lapseni joka oli puettu ihan omiin vaatteisiin! Housuissa oli se sairaalan side jonka olin aiemmin vaihtanut.
Minä VEIN sairaalasta vauvan vaippoja muutaman, itselleni pari isoa sidettä ja niitä vauvan silmien pesuun käytettäviä lappuja muutaman kymmenen.
No, nuokin kysyin hoitajalta, saanko ottaa.
jo ihan siitä syystä että olis tosi noloa lapsellekin kun äiti jää varastelusta kiinni! Kai sitä pitää olla lapselle kuitenkin esimerkkinä, sehän alkaa aikanaan kans varastelemaan..
ei saanut mitään tuteja, verkkoalushousuja ja tissiliivejä, rintakumit laskettiin tosi tarkkaan (hyvä kun sai vaihtaa puhtaaseen välillä). Sitä voi tietysti miettiä, miksi niin!
Ne vaatteet oli niin hyväntuntuista materiaalia, että olen joskus miettinyt, mistä saisi samanlaisen yöpuvun kotiin...
Jokainen jolle rintakumi annetaan merkitään listaan ja katsotaan että palauttaa sen kotiinlähtiessä. Jos ei palauta niin ei sitä nyt kotoa peritä mutta varkaan maine jää. Se joka varasti istuinrenkaan tuliko mieleen että se maksaa yli sata euroa? Siksipä niitäkään ei ole enää koko sairaalassa kuin muutama, ei kannata hankkia kun varkaat vievät. Ja kyllä, tuttelit on hoitajien " takana" kun niitäkin hävisi jopa laatikollinen kerrallaan. Että raivostuttaa ja täytyy sanoa että täysinä luusereina pidämme tälläisiä " äitejä" . Asioista voi hyvin sopia ja lainaankin saa kun pyytää mutta näille rosvoille ei sympatiaa heru!
laitetaan osaston kaappiin näin minulle kerrottiin Oysissa.
Minulle ei olisi tullut mieleenikään ottaa sairaalasta mukaani yhtään mitään muuta kuin oma lapseni.
Viereisessä sängyssä olleen äidin mies söi kaikki vaimonsa ruuat ruoka-aikaan ja se oli minusta jo aivan röyhkeyden huippu, mutta tämän ketjun jälkeen sekään ei tunnu enää miltään...
toivottavasti te varkaat olette niitä, jotka sitten vanhana makaavat vuorokauden samoissa vaipoissa kun ei ole rahaa muuhun.