Poikaystävä nolasi minut saunaillassa
Olimme yhteisen kaverin luona saunomassa. Ne naiset menimme ensin ja miehet jäivät ottamaan kaljaa ja juttelemaan. Laitoin saunan jälkeen kylpytakin päälle ja unohdin alusvaatteeni pukuhuoneeseen. Kun miehet vuorostaan tulivat saunasta, poikaystävällä oli minun alusvaatteeni päällä. Hän tömisteli sellaisia "norsuaskelia" (olen lihava) keinutti lantiotaan ja matki kimeällä äänellä "Mä olen *Milla", rojahti sohvalle ja päästi sellaisen "futumm" äänen. Nauroi omalle jutulleen kuin se olisi ollut hyväkin vitsi. Kukaan muu ei nauranut, katselivat toisiinsa vaivaantuneina. En kehtaa enää näyttäytyä tuon porukan nähden, niin paljon hävettää.
Kommentit (12)
Sinulla ei ole mitään muuta hävettävää kuin poikaystäväsi idioottimainen käytös, jota porukkakin kertomasi mukaan häpesi. Lemppaa poikkis, mutta pidä nuo kaverit.
Ei sulla ole mitään hävettävää, sun poikaystävällä sen sijaan on todellakin. Mikä junttiurpo.
Sun poikaystävä ei siis arvosta sua ja kiusaa. Pitäiskö jutella asiasta? Pitäiskö jättää?
Ei sinulla ole mitään hävettävää, vaan poikaystävälläsi. Mitä luulet muiden ajattelevan? Luultavasti: tuo *Kalle on kyllä täysi typerys ja ilkeä. Nolo.
Minkä ikäinen poikaystäväsi on? Kuulostaa 12-vuotiaan käytökseltä.
Huumorimiehiä kjeh kjeh. Älä ota kaikkea niin vakavasti..
Et ole pitkään aikaan näitä poikkisprovojasi kirjottanut. Tyylisi on niin tunnistettavissa.
Ainoa vaihtoehto on , että jätät hänet samantien. Hän ei ole sinua varten. Hän ilmoitti käytöksellään mielipiteensä sinusta.
Ihan oikeastiko palstamammat uskovat tämän provon? Olen aina pitänyt teitä yksinkertaisina, mutta nyt veditte kyllä pohjat.
Hän nolasi vain itsensä. Muut olivat selvästi puolellasi.
Meinaatko jatkaa tuossa suhteessa?