Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi pettäjä pärjää paremmin elämässä.

Vierailija
01.09.2016 |

Minä vuosien jälkeen hoidan lapset ja taloushuolet ja se hirveä paha olla ettei merkinnytkäönb toiselle mitä luuli. Ei melkein kolmenkymmenen vuoden jäkjeen tosta vaan aloita iloista uutta elämää. mulla on valtava ahdistus ja rakastan miestäni. Luulin tosiaan et on luotettava. Ja miten hyväksi käytettyksi sitä tuntee itsensä. lapset kylläkelpas. ja pikkulapsi aika meni meillä hyvin. Oli isä ja mies joka satsas perheeseen.Ja käyttii mun kilteyyttä täysin hyväkseen. Omia laivamatkoja ja laivaltahan se nainen sitten löytykin jonka kanssa mun luotettava mies sitten huijas muo tosi kauan. Ja tosiaan kotona oli koko ajan seksiä ja hellyytä mun puoleltani, En haukkunut ja näin jälkikäteen vaadin aivan liian vähän. ja kaiken jäljeen vieläkin ikävä mun entistä elämää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä ainakin tuossa tapauksessa että pettäjä pärjää paremmin koska ei haikaile menneitä vaan suunta on eteenpäin.

Vierailija
2/4 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi juuri, että pettäjällä on se voima lähteä. Pienemmässä mittakaavassa usein erossaolo pariskunnille on vaikeampaa sille, joka jää kotiin odottamaan kuin sille, joka lähtee jonnekin käymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjät osaa käyttää ihmisiä hyväkseen, ajaakseen omaa etuaan.

Vierailija
4/4 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäähän ne kun ei tarvitse ajatella muuta kun omaa napaansa.

Joillekin ei vaan mikään riitä, pitää olla koko ajan jotain uutta ja jännittävää. Kai se pohjimmiltaan jotain yksin jäämisen pelkoakin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi