Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni sitten heitti lasten vauva-ajan tuttipullot ja rintapumpun pois

Vierailija
01.09.2016 |

Tekisi mieli mennä junan alle. En nimittäin kestä enää tätä. Olin eilen töissä pidempään, niin mies taas "vei roskia" eli heitti tunnearvoltaan tärkeitä tavaroita tai käyttötavaroita pois. Kävin roskakatoksella etsimässä, mutta roskalaatikot oli juuri tyhjennetty. Nyt ne on menetetty ikuisesti. En kestä. Tekisi mieli vain hävitä itsekin tästä maailmasta ja asap. "Mieheni" on kyllä täysi kusipää. Hän on heitellyt tärkeitä papereita, laskuja, aivan uusia, vielä lukemattomia lehtiäni ja itse ostamiani tuoreita ruokia ym. roskikseen. Hän vetoaa siihen, ettei huomannut. Ja tätä on jatkunut koko suhteemme ajan. Sitten normaaliroskiksia hän ei vie välttämättä lainkaan.

Mikä tuollaisen käytöksen aiheuttaa vai liittyykö sekin johonkin outoon? Hänellä on joku määrittelemätön syndrooma ja/tai persoonallisuushäiriö aivan varmasti, sillä hän käyttäytyy hyvin oudolla, kylmällä, tahallisella ja vastuuttomalla tavalla muutenkin.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän epäselvä toi sun viesti. Siis oliko teillä vielä käyttöä noille tuttipulloille ja siksi sua harmittaa?

Vierailija
2/52 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kysymys, miksi sä olet tuollaisen henkistä väkivaltaa käyttävän miehen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kymmeniä kertoja pelastanut roskiksesta jopa satojen eurojen arvoisia pakkauksistaan avaamattomia tavaroita, joita hän heittelee roskikseen. Samoin valokuvia, saman päivän mulle tulleita kirjeitä/posteja ja pari päivää aiemmin ostettuja ruokia ja voimassaolevia lääkkeitä, lasten käyttökelpoisia vaatteita jne. Imuroidessaan hän melkein nauttii, kun imuriin menee sukkia tai leluja, eikä anna avata suodatinpussia, vaan vie sen roskikseen. Muuten mies on väkivaltainen henkisesti ja fyysisesti sekä todella julma ja epäempaattinen. MIKSI hän käyttäytyy noin? En ymmärrä. Olen tosi surullinen. Kotona ei voi olla mitään nättiä tai kivaa, sillä hän rikkoo, kolhii tai heittelee pois kaiken.

Mulla oli esim. New Yorkista ostamani tosi nätit taulut seinällä joskus ennen ja mies suuttuessaan heitti ne pirstaleiksi joillain tavaroilla. Olin varovasti pakannut ne ja tuonut käsimatkatavarana jne. ja ne oli mun sinkkukämpässä olleet kymmenen vuotta, niin ne kestivät miehen kanssa samassa taloudessa noin puoli vuotta. Valokuvani ovat pääosin kadonneet jonnekin ja koskee siis ihan joitain lapsuusmuistojanikin. Miehelle mikään ei ole pyhää ja millään ei ole tunnearvoa. Mies ei edes taida ymmärtää sanaa tunnearvo. Olen ihan stanan katkera.

Vierailija
4/52 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän epäselvä toi sun viesti. Siis oliko teillä vielä käyttöä noille tuttipulloille ja siksi sua harmittaa?

Oli niille käyttöä; tosin osa oli muistoina tallessa.

Vierailija
5/52 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
6/52 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmettelin. En tiennyt, että kenelläkään olisi noin voimakasta tunnesidettä rintapumppuun. No mutta meitä on joka junaan ja osa menee alle... (joo joo, huono vitsi).

Vierailija
7/52 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet hankkinut lapsia tuollaisen ihmisen kanssa, joka ei kykene edes roskapussia viemään? Tuttipulloilla ja rintapumpulla ei ole tunnearvoa (ei ole!!! ne heitetään pois käytön jälkeen), mutta laskuja, ruokia jne. ei normaali ihminen heitä roskikseen.

Vierailija
8/52 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole huolissani tavaroista. Kiinnostaa, miksi olet tuon miehen kanssa? Ja lapsiakin.

Vierailija
9/52 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kysymys, miksi sä olet tuollaisen henkistä väkivaltaa käyttävän miehen kanssa?

Haluan hänestä eroon ja haluaisin ihan todella akuutisti eroon, mutta mun täytyy hankkia sopiva asunto. Mies ei suostu myöskään siihen, että lapset muuttaisivat kanssani pois. Mies itse on todella vastuuton ja lyhytpinnainen, mikä on pahaksi lapsille. Hän ei esim. kykene asettamaan lapsille rajoja, sillä ei kestä lainkaan lasten itkua. Hän näyttää pienille lapsille kamalia törkyvideoita youtubesta ja syöttää pääosin karkkia ja jäätelöä (eikä pese hampaita), jos olen esim. pitkään töissä. Hän on oikeasti täysin kelvoton vanhemmaksi monellakin tavalla, mutta hänellä on valtavat luulot itsestään.

Vierailija
10/52 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on täysin oikeassa,sinä keräät elämääsi turhaa roinaa.

Vierailija
11/52 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kymmeniä kertoja pelastanut roskiksesta jopa satojen eurojen arvoisia pakkauksistaan avaamattomia tavaroita, joita hän heittelee roskikseen. Samoin valokuvia, saman päivän mulle tulleita kirjeitä/posteja ja pari päivää aiemmin ostettuja ruokia ja voimassaolevia lääkkeitä, lasten käyttökelpoisia vaatteita jne. Imuroidessaan hän melkein nauttii, kun imuriin menee sukkia tai leluja, eikä anna avata suodatinpussia, vaan vie sen roskikseen. Muuten mies on väkivaltainen henkisesti ja fyysisesti sekä todella julma ja epäempaattinen. MIKSI hän käyttäytyy noin? En ymmärrä. Olen tosi surullinen. Kotona ei voi olla mitään nättiä tai kivaa, sillä hän rikkoo, kolhii tai heittelee pois kaiken.

Mulla oli esim. New Yorkista ostamani tosi nätit taulut seinällä joskus ennen ja mies suuttuessaan heitti ne pirstaleiksi joillain tavaroilla. Olin varovasti pakannut ne ja tuonut käsimatkatavarana jne. ja ne oli mun sinkkukämpässä olleet kymmenen vuotta, niin ne kestivät miehen kanssa samassa taloudessa noin puoli vuotta. Valokuvani ovat pääosin kadonneet jonnekin ja koskee siis ihan joitain lapsuusmuistojanikin. Miehelle mikään ei ole pyhää ja millään ei ole tunnearvoa. Mies ei edes taida ymmärtää sanaa tunnearvo. Olen ihan stanan katkera.

Ja sä katselet tätä miestä yhä koska....? Teit sille lapsia koska...? Se muuttuu tai sä ehdottomasti haluat hypätä junan alle?

Vierailija
12/52 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmettelin. En tiennyt, että kenelläkään olisi noin voimakasta tunnesidettä rintapumppuun. No mutta meitä on joka junaan ja osa menee alle... (joo joo, huono vitsi).

Se oli sellainen kallis sähköllä toimiva ja aiemmin oli suunnitteilla vielä yksi lapsi perheeseen.

Vierailija
13/52 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet hankkinut lapsia tuollaisen ihmisen kanssa, joka ei kykene edes roskapussia viemään? Tuttipulloilla ja rintapumpulla ei ole tunnearvoa (ei ole!!! ne heitetään pois käytön jälkeen), mutta laskuja, ruokia jne. ei normaali ihminen heitä roskikseen.

Porvoossa kaikella on tunnearvoa,jopa käytetyllä paskapaperilla.

Vierailija
14/52 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on täysin oikeassa,sinä keräät elämääsi turhaa roinaa.

Mies liittyen tähän roinaan.

Vierailija
15/52 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sä katselet tätä miestä yhä koska....? Teit sille lapsia koska...? Se muuttuu tai sä ehdottomasti haluat hypätä junan alle?

Mä en jaksaisi enää vääntää miehen kanssa. Hän haluaa pilata lapset ja on jo ehtinyt niin tekemäänkin monella tavalla. Mies on niin vahva ja itsevarma, etten pärjää häntä vastaan. Pelkään häntä myös. Mun olisi parempi vain luovuttaa ja hävitä pois maailmasta. Mun kaikki voimat ehtyy tällaiseen vuodesta toiseen jatkuvaan vääntämiseen ja hänen oikkujensa sietämiseen.

Vierailija
16/52 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sinulla ole sänkyäkään, kun mies on rikkonut sen. Viimeksi ylläpito pisti ketjun heti alkuun poikki, niin ei päädytty keskustelussa turvakotiin kuten monesti aikaisemmin.

Vierailija
17/52 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha taas tää sama. Te asuitte kaksiossa? Oikeasti aika paskaa lapsillekin asua noin pienessä luukussa. Kai tajuat, että vanhempana lapsesi ovat katkeria myös sinulle kun annoit heille noin surkean lapsuuden?

Vierailija
18/52 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli sellainen kallis sähköllä toimiva ja aiemmin oli suunnitteilla vielä yksi lapsi perheeseen.

No kai sinä ääliö tajuat, ettei teillä ainakaan yhdessä kannata toista lasta hankkia? Ja yäk, tuttipullot ja rintapumput heitetään käytön jälkeen pois.

Vierailija
19/52 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan heittäisi rintapumppua roskikseen? Nehän viedään käsistä lastenkirppiksissä. Itsekin vein ihan halvan käsikäyttöisen ja sekin ostettiin heti. (Nehän voi kiehauttaa eli ovat täysin hygieenisiä myös käytettyinä)

Vierailija
20/52 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet huono äiti. Olet risteyksessä seissyt jo aika kauan. Päätä haluatko olla hyvä äiti ja kasvattaa itsetunnon vai täysin kelvoton äiti? Tekisi mieli käskeä nörttikaveri selvittämään sun ip ja tehdä lasu asap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän