Päivä Tukholmassa risteily varattu (kaksi aikuista)
Antakaa vinkkejä mitä siellä ehtii tehdä niin lyhyessä ajassa. Yleensä ollaan oltu hotellissa tai menty Turusta, jolloin on pitkä päivä aikaa. Nyt Helsingistä aikaa on noin 6 tuntia. Todella vähän. Ajateltiin mennä syömään ainakin, mutta sekin pitää ajoittaa johonkin klo 13 aikoihin, että olisi jo nälkä. Shoppailu ei kiinnosta, museoissa menee helposti useita tunteja, joten en haluaisi uhrata aikaa noin lyhyellä reissulla siihenkään.
Vinkkejä?
Kommentit (73)
Jospa vaan pysyisitte hytissä ja naisitte koko päivän niin ei mene aika hukkaan noin lyhyessä ajassa.
Tuskin krapulassanne haluatte kopista ulos. Nussitte jos olette aamulla samassa kopissa ja jalsatte, mutta eiköhän oksentelu riitä ohjelmaksi.
Miten h*lvetissä museossa saa monta tuntia kulumaan? Museo kuin museo Tukholmassa, se on koluttu läpi sataan kertaan jo parin tunnin aikana.
Mä oon käyny vaan junibackenissa. Tosin mulla on aina ollu lapset mukana :F mutta on sekin kova paikka :D
Vierailija kirjoitti:
Jospa vaan pysyisitte hytissä ja naisitte koko päivän niin ei mene aika hukkaan noin lyhyessä ajassa.
Siinä on koko ilta aikaa laivalla vielä, eihän laivalla muutakaan puuhaa ole =D ap
Vierailija kirjoitti:
Tuskin krapulassanne haluatte kopista ulos. Nussitte jos olette aamulla samassa kopissa ja jalsatte, mutta eiköhän oksentelu riitä ohjelmaksi.
Eipä ole krapulasta pelkoa. Mielenkiintoisia kommentteja heti aamusta =), onko paha olo? ap
Parasta yhdessäoloa on kuten täällä jo mainittiikin on paneminen. Mielummin oman puolison kanssa. Jos kerran aina valitetaan yhteisen ajan puutetta, niin miksi ei sitten harrasteta seksi? Pitääkö aina mennä tukkaputkella johonkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole krapulasta pelkoa. Mielenkiintoisia kommentteja heti aamusta =), onko paha olo? ap
Ollaan vaan niin kateellisia teidän risteilystä. Ihanko B-luokan hytin varasitte?
Vierailija kirjoitti:
Miten h*lvetissä museossa saa monta tuntia kulumaan? Museo kuin museo Tukholmassa, se on koluttu läpi sataan kertaan jo parin tunnin aikana.
Ehkä ihmiset sitten ovat erilaisia ja käyttäytyvät museoissa eri tavalla. Itse en tunnissa ehdi kuin kävelemään museon läpi. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan vaan niin kateellisia teidän risteilystä. Ihanko B-luokan hytin varasitte?
Deluxe-hytti, koska tarvitsemme jääkaapin. ap
Vierailija kirjoitti:
Silja vai Viking?
Silja, ap
Vierailija kirjoitti:
Mä oon käyny vaan junibackenissa. Tosin mulla on aina ollu lapset mukana :F mutta on sekin kova paikka :D
Junibacken on ihan huippupaikka, ollaan oltu lasten kanssa pari kertaa. Aina vaan jaksaa aikuisiakin viihdyttää =) ap
Vierailija kirjoitti:
Parasta yhdessäoloa on kuten täällä jo mainittiikin on paneminen. Mielummin oman puolison kanssa. Jos kerran aina valitetaan yhteisen ajan puutetta, niin miksi ei sitten harrasteta seksi? Pitääkö aina mennä tukkaputkella johonkin?
Meillä ei ole yhteisen ajan puutetta, asumme kahdestaan muutenkin. Joten seksiä voi harrastaa kyllä ennen ja jälkeen Tukholmassa vietetyn ajan. No problem =) ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silja vai Viking?
Silja, ap
Varokaa noroa
Jos shoppailu ja museot rajataan pois niin menee vähän hankalaksi. Jotain puistoja vois kierrellä ja käydä ehkä picnicillä? Esim. Rosendahlin trädgården on siihen ihana paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silja vai Viking?
Silja, ap
No, sitten voikin tulla aikapula, kun Siljan terminaali on huitsin nevadassa. Olen itse mennyt Vikingillä Helsingistä Tukholmaan ja silloin olen ehtinyt hyvin käydä museon lisäksi ostoksilla jne.
Mahtava tilaisuus ryhmäseksille. Bongaatte baarista jonkun isomeisselin mukaan ja armotonta jyystöä.
Mihin aikaan vuotta menette? Jos jouluaikaan, niin käykää ainakin vanhan kaupungin joulumarkkinoilla ihan vaan fiilistelemässä. Itse kävisin myös Södermalmin tai Hötorgerin kauppahalleissa ostamassa joulutuliaisia kotiin, jos teillä on jääkaappi hytissä. Sillejä, hilloja, juustoja jne. Östermalmilla on aivan ihana ruokakauppa / halli Ost & Chark, sieltä lisää ruokatuliaisia. Varaisin pöydän tai menisin ex tempore syömään jonnekin, sitten ei tarvitse laivalla enää syödä niin paljon illalla. Siihen se aika tosiaan jo meneekin liikkumisineen. Aika lyhyt aika loppupeleissä.
Mitä tuolla EI ehdi tekemään tuossa ajassa? Nimim. "Aina Helsingistä Tukholmaan risteillyt"