Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palkkasin siivoojan helpottamaan arkea, suosittelen!

Vierailija
01.09.2016 |

Meillä on kolme lasta joista pienin vauva. Olen palaamassa opintojen pariin talvella, ja arki kotona alkoi tuntua kamalan puuduttavalta ennen sitä. Siivoojan palkkaaminen oli paras ideani koskaan! Nyt itse pidän yllä järjestystä, mutta kerran viikossa joku muu pesee lattiat ja vessat, tamppaa matot, imuroi ja pyyhkii pölyt.
Jää aikaa lapsille paljon enemmän! Jos varaa olisi, palkkaisin kodinhoitajan joka siivouksen lisäksi tekisi myös ruoat ja auttaisi lapsiakin. Jos jollain olisi kodinhoitajaan varaa ja arki meinaa kaatua päälle, niin anna mennä! Helpottaa elämää hurjasti.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryin ylälyökkään, suosittelem!

Vierailija
2/10 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vielä tamppaa mattoja? Ei tajuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ihan siihen yläluokkaan siirtymiseen taida vaikuttaa, sorry.

Meillä myös käy kyllä siivooja, ja olemme nyt viimein löytäneet myös siivoojan, joka siivoaa kuin omaa kotiansa. Kaiken maailman firmoja on liikenteessä, isojakin, jotkut olleet todellisia pettymyksiä siivouksen tasossa, eli kannattaa kyllä vähän tarkistaa onko esim matot tampattu vaiko vain ulkoilutettu. Tai sisältyykö se edes hintaan - meillä oli yksi firma, jonka siivoojat vain imuroivat mattojen välistä - sen voin kyllä laittaa lapsetkin tekemään :(

Vierailija
4/10 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi siivooja vuosia mutta sitten totesin että se oli työläämpää kuin itse siivoaminen. Aina piti tiettyyn aikaan olla kaikki järjestettynä ja pois tieltä, aina piti päivystää että on päästämässä sisään ja sitten taas mennä pois jaloista.

Ja kaikkein pöllöin seuraus oli se että lapset ei ollenkaan tajunneet että itsekin pitäisi mitään tehdä kun kerran kävi siivooja.

Ja mies oppi myös pois kaikista kotitöistä.

Vierailija
5/10 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka vielä tamppaa mattoja? Ei tajuu.

Meinasitko, että imurointi riittää? Ravistelu on kaikkein paras, sillä imurointi ei todellakaan saa matoista kaikkea irti. Ihan mielenkiinnosta voit testata asiaa ihan itse. Imuroi matto niin kuin imuroisit normaalisti. Sen jälkeen menet aurinkoisella ilmalla ravistelemaan sitä pihalle. Voin taata, että pölinä vain käy.. Nyt alat tietenkin kälättämään, että sinulla on hyvä imuri ja sillä lähtee, mutta valitettavasti tosi on, että ei lähde. Ei lähde edes käyttämälläni ammatti-imurilla. Imuroimisen riittävyys mattojen kanssa on vain imurivalmistajien keksimä juttu, faktaa se ei ole.

Vierailija
6/10 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kävi siivooja vuosia mutta sitten totesin että se oli työläämpää kuin itse siivoaminen. Aina piti tiettyyn aikaan olla kaikki järjestettynä ja pois tieltä, aina piti päivystää että on päästämässä sisään ja sitten taas mennä pois jaloista.

Ja kaikkein pöllöin seuraus oli se että lapset ei ollenkaan tajunneet että itsekin pitäisi mitään tehdä kun kerran kävi siivooja.

Koti olisi hyvä pitää aina sen verran siistinä, että pinnat ja tasot ovat avoinna. Jos eivät ole, niin rojua on liikaa. Ja itsehän kakarasi olet tuollaisiksi opettanut, heitä ei voi syyttää tajuamisestaan. Sama juttu miehellä. Mutta hyvä jos rauha ja sotku palasi taas kotiinne ja nyt teidän ei tarvitse enää stressata.

Vierailija
7/10 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koti olisi hyvä pitää aina sen verran siistinä, että pinnat ja tasot ovat avoinna. Jos eivät ole, niin rojua on liikaa. Ja itsehän kakarasi olet tuollaisiksi opettanut, heitä ei voi syyttää tajuamisestaan. Sama juttu miehellä. Mutta hyvä jos rauha ja sotku palasi taas kotiinne ja nyt teidän ei tarvitse enää stressata.

Lapsiperheessä on kaikkea muutakin järjestettävää kuin tasot. Ihan vuodevaatteista lähtien.

Ja ei, en minä lapsia opettanut vaan se että eivät ikinä nähneet siivoamista tai tajuneet miten siisti koti syntyy.

Vierailija
8/10 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsiperheessä on kaikkea muutakin järjestettävää kuin tasot. Ihan vuodevaatteista lähtien.

Ja ei, en minä lapsia opettanut vaan se että eivät ikinä nähneet siivoamista tai tajuneet miten siisti koti syntyy.

No tuo on kyllä ihan sinun oma mokasi jos et itse ymmärtänyt lapsille opettaa elämän perusasioita.

Minä en koe tällä hetkellä kotoa poislähtöä millään tavalla rasittavaksi. Siivouspäivä on perjantai, joten käyn aina silloin lasten kanssa kaupassa ja leikkipuistossa jos aikaa jää. Ostan tuoreen kukkakimpun pöytään ja aloitan viikonlopun. Ja yläluokkaan en ajatellut tällä nousevani (siinä sitä olisikin elämälle tarkoitus, hah) mutta kiitos kuitenkin kommentista. 

Ap

Vierailija
9/10 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä helpompaa on ostaa siivouspalvelu niin ei tarvitse ryhtyä työnantajaksi ja saa vain nauttia puhtaasta kodista.

Vierailija
10/10 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi