Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla ei ole yhtään mitään enää

Vierailija
31.08.2016 |

Mies ei anna mun omistaa juuri mitään. Mulla ei ole kuin patja, neljä muovilaatikollista tavaraa ja kolme hyllyä vaatekaapissa vaatteilleni. Loppujakin tavaroita pitäisi miehen mielestä pakkailla ja viedä pois. Monesti hän ajaa mut yhteisistä tiloista pois makuuhuoneeseen. Mä oon yrittänyt muuttaa jo kaksi kertaa pois, mutta mies ei päästä mua lähtemään. Tokalla kerralla maksoin kakkosasunnosta puolisen vuotta vuokraa, kunnes oli pakko luovuttaa. Hän on niin kiero ja ovela ja älykäs, etten pärjää hänelle lainkaan. Olen ollut vahva, mutta mulla alkaa jo epätoivo iskeä. Tekisi mieli jo kuolla kohta. Ainakin tekisi mieli muuttaa jonnekin metsään asustelemaan ym. Olen todella epätoivoinen, mutta ihmiset eivät ymmärrä, miten mies nujertaa minua ja miten paha mun on olla. Hän pitää mua jatkuvasti otteessaan. Vihaan häntä sydämeni pohjasta. Mä pelkään murtuvani pian ja menen junan alle.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on siis narsisti, mutta se on tavallaan sivuseikka, koska et saa autettua itseäsi. Älä nyt hei enää kuvittele tekeväsi MITÄÄN yhteistyötä miehen kanssa. EI MITÄÄN EHDOTUKSIA tai kertomista asioistasi miehelle odottaen miehen HYVÄKSYNTÄÄ. Mies on sairas ja kohtelee sinua sairautensa oireena väärin.

Sinä et tarvitse miehen hyväksyntää millekään ratkaisullesi, sinä voit päättää ihan itse miten toimia. Ja joudutkin päättämään. Saat apua narsistien uhrien tuesta, soita sinne.

Vierailija
22/38 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni viime kerralla ihan kamalasti rahaa, kun mulla oli se toinen asunto ja samaan aikaan maksoin kuitenkin miehelleni vastikettakin (makdan siis hänen koko vastikkeensa - hän itse lyhentää lainaansa). Sitten mies nauraa, että olen niin kurja, köyhä raukka, etten kykene omin voimin muuttamaan edes poiskaan. Oikeasti pystyisin muuttamaan, mutta mies saa mut itsenikin uskomaan hänen juttuihinsa. Kaikki alkoi aikoinaan sellaisella, että mies vihjaili ikävästi iästäni, sänkykamaritaidoistani ja ulkonäöstäni, kun olimme seurustelleet pari kuukautta. Olin kuulemma vanhan näköinen, vaikka olin siis silloin vielä tosi nuoren näköinen, enkä edes itse tunnistanut itseäni niistä hänen jutuistaan, vaikka olen itsekriittinen. Vuosien aikana mies on rikkonut itsetuntoni ja -luottamukseni lähes täydellisesti. Pahimpina päivinä hän saattaa nimitellä, haistatella ja solvata jopa kymmeniä kertoja pelkästään yhden aamun aikana. Vaikka jaksaisi tsempata, niin ihminen vain menee vuosien varrella rikki sellaisesta. Samoin hän on ollut fyysisestikin väkivaltainen, mutta laittaa ne mun syykseni tai kirkkain silmin kiistää täysin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö

Vierailija
24/38 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraa asunto ja ota pari päivää töistä palkatonta vapaata. Hoida muutto miehen ollessa töissä, vanhemmat tai tarvittaessa poliisi turvaksi. Sulje puhelinliittymä ja ota prepaid.

Osoitetiedot salaiseksi ja kiellät kavereita ja perhettä antamasta miehelle uusia yhteystietoja. Älä pidä mieheen enää mitään yhteyttä. Jos sinulla on työpaikka ja säännölliset palkkatulot, pärjäät kyllä.

Hanki itsellesi hyvä terapeutti, työterveyshuollon kautta ensi alkuun niin saat solmuja avattua. Keskity nyt ensin siihen että pääset muuttamaan pois mahdollisimman pian.

Vierailija
25/38 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori nyt, mut mitä helkkaria sä siltä mieheltä kyselet enää lupia tossa vaiheessa? Nappaa ne vähäiset kamas kainaloon ja LÄHDE. Älä mieti enää, älä jahkaile, vaan TOIMI.

Jos viestisi ja tilanteesi on oikeesti aito, niin et voi enää oottaa että joku sut pelastaa sieltä patjan reunalta istumasta. Sä voit ja sun täytyy ihan ite pelastaa ittes! Nää selkeät hetket kun tiedostat tilantees on niitä mahdollisuuksia. Kamat kasaan ja menoks. Turvakotiin ekana jos turvallisuus huolettaa.

Lakkaa miehen mielipiteiden miettiminen ja TOIMI.

Vierailija
26/38 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tämä sama päättymätön tarina taas. Toinen versio on se missä mies satuttaa ap:ta jotenkin, kuristamalla tms., kun tämä nukkuu. Sairasta fantasiaa koko juttu.

Vierailija
27/38 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia maksoit vastiketta miehen asunnosta jos et asunut siellä? Mikä valta miehellä sinuun on, että suostut tuollaiseen kohteluun?

Hanki itsellesi uusi asunto ja aloita alusta. Katkaise kaikki yhteydenpito mieheen ja ala rakentaa itseäsi ja itsetuntoasi uudestaan.

Vierailija
28/38 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ihan sairas, sun on pakko pelastaa itsesi! Soita huomenna narsistien uhrien tukeen, ja sano, että sun on saatava apua päästävä heti jonnekin ja saatava tuki niin, että pystyt olemaan täydellisesti erossa miehestä.

Vierailija
29/38 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voit ajatella muita, olla solidaarinen ja saada itselleni hyvinvointia epäitsekkyyden kautta.

Eroa kirkosta!

Eroakirkosta.fi

Vierailija
30/38 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on siis narsisti, mutta se on tavallaan sivuseikka, koska et saa autettua itseäsi. Älä nyt hei enää kuvittele tekeväsi MITÄÄN yhteistyötä miehen kanssa. EI MITÄÄN EHDOTUKSIA tai kertomista asioistasi miehelle odottaen miehen HYVÄKSYNTÄÄ. Mies on sairas ja kohtelee sinua sairautensa oireena väärin.

Sinä et tarvitse miehen hyväksyntää millekään ratkaisullesi, sinä voit päättää ihan itse miten toimia. Ja joudutkin päättämään. Saat apua narsistien uhrien tuesta, soita sinne.

Veikkaan myöskin, että mies on narsisti ja mahdollisesti voi olla myös psykopaattikin (hän on tappanut viattomia eläimiä lapsena sekä ollut julma koulukiusaaja ja rikkonut kotipaikkakunnallaan yhteistä omaisuutta lapsena ja teininä sekä on täysin empatiakyvytön; hän on johtavassa asemassa työssään ja naureskelee selän takana alaisilleen ja juoruilee ympäriinsä heidän yksityisasioistaan sekä tuomitsee joitain alaisiaankin "hulluiksi" kevein perustein jne.).

Tilannne on tosiaan ajautunut sellaiseksi, että kyselen ihan kaikkea häneltä. Tosiaan pitäisi ottaa tilanne omiin käsiini ja repäistä itseni irti. Olisin yhdestä hänen tekemästä pahoinpitelystään voinut tehdä rikosilmoituksen, mutta olin niin reilu, että jätin sen tekemättä. "Palkkiona" mies on entistäkin röyhkeämpi ja vain kuukausi sen jälkeen nyt väittää kirkkain silmin, ettei mitään tapahtunutkaan...aivan kuin hän itsekin uskoisi omiin juttuihinsa, vaikka siis se on täysin valhetta. Tuollaisen kanssa alkaa lähinnä epäillä itseään ja syyttää kaikesta itseään. Kun siis mieheni on omasta mielestään aina oikeassa ja parempi kuin muut jne.

Vierailija
31/38 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on sadisti, narsisti ja totaalinen kusipää. Meinaatko hukata sinun ainoan elämäsi hänen kanssaan? Sinusta tulee ruma, katkera, köyhä ja alistunut, koska sellaiseksi hän haluaa sinut tehdä. Hän imee sinut tyhjäksi jos et häivy. Mene turvakotiin, mene hotelliin, etsi uusi asunto, mene vaikka veneen alle jos ei muuta ole. Mikään ei ole niin kauheaa kuin hukattu elämä.

Miehesi ei koskaan tule paremmaksi.

Vierailija
32/38 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tämä sama päättymätön tarina taas. Toinen versio on se missä mies satuttaa ap:ta jotenkin, kuristamalla tms., kun tämä nukkuu. Sairasta fantasiaa koko juttu.

Ei todellakaan ole mitään fantasiaa! Siis miksi väität tuollaista? Mun elämäni on painajaista. Haluan eroon miehestäni ihan oikeasti. Läheiseni eivät tajua ja viranomaisetkaan eivät tajunneet. Mies esitti kilttiä ennen kuin menimme käymään viranomaisten juttusilla, joten rakkaudennälkäisenä ja uhkausten pelossa menin puolustamaan miestäni. Olen ihan ansassa hänen kanssaan. En enää edes rakasta häntä, mutta hän vain pitää mua otteessaan ja nauttii siitä ilmeisesti.

Vierailija
33/38 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mielesi on kuin hypnotisoitu, herää! Et sä voi olla enää tuolla, mitä sä oikein yrität enää olla? Mene pois, MENE POIS! Ei voi enää heikommaksi mennä! Mene lääkäriin, sä tarttet vakavaa psyykkistä apua. Sun mielesi ei ole kohta enää sun omasi. HAE APUA JA UNOHDA MIES. NYT.

Vierailija
34/38 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan: sun mielesi ei ole enää sun omasi, älä kuuntele sitä ääntä, joka puolustaa miehen mitään asiaa!! Vaikka se huutaisi seireeninä sulle ihan mitä tahansa. Se ääni sinussa on sairas. Kuulethan, sairas. Hae apua. Jos sulla ois lapsi, pelastaisit lapsesi takia lapsen äidin. Pelasta se äiti, vaikkei sulla ois lapsia.

33

Vierailija
35/38 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mitä kuuluu?

Vierailija
36/38 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten menee? Oletko päässyt lähtemään?

Vierailija
37/38 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mene terveyskeskuksen päivystykseen ja sanot että olet itsetuhoinen ja tarvitset lähetteen psykiatriselle osastolle. Sä pääset pariksi viikoksi osastolle. Kiellät että miestä ei saa päästää katsomaan ja suljet puhelimen. Siellä kerrot mikä tuo tilanne on. Sä tarvit terapiaa. Sähän oot ihan ihmisraunio. Voit ottaa yhteyttä myös sosiaalitoimeen joka järjestää sulle jonkun asuinpaikan hätämajoitukseksi. Ja niitä tavaroita et mene yksin hakemaan. Mies on myrkyttänyt sun mielen.

Vierailija
38/38 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, saitko apua?