Miten olet kertonut kissallesi delfiinien siirrosta?
3-vuotias Pörri on ilmeisesti aina ajatellut, että jonain jouluna paketista tupsahtaa hänelle delfiinipihviä. Mitenkäs hänelle uskaltaisin kertoa, että delfiinit siirrettiin kauemmas ja näin ollen pihvin saannin todennäköisyys pienenee?
Kommentit (35)
Meilläkin kissa kadehti delfiinien elämää lämmössä. Uhkaili tekevänsä minusta eläinsuojeluilmoituksen, jos en hanki lasitetulle parvekkeelle infrapunalämmittimiä talven ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
No kerroin ja tuossa se nuolee peräpäätään! Olen jo soittanut sille amerikkalaiselle kissaterapeutille, jotta nopeesti tänne sen kitarakotelon kanssa!
Tosin en tiedä, että vaikuttiko uutinen mitenkään - nuolee peräänsä joka tapauksessa =/
En ole kertonut. Kissa on täyttänyt kylpyammeen ja maukunut omaa delfiä jo kauan.. Ajattelin hakea lohen sinne uimaan, jospa ei huomaisi eroa kun ei selvästi hahmota delfiinien kokoa.
Tuntuu pahalta valehdella, mutta en vaan pysty.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin hakea lohen sinne uimaan, jospa ei huomaisi eroa kun ei selvästi hahmota delfiinien kokoa.
Ja voithan sanoa, että kyseessä on vauvadelfiini ;)
Kissa paskat nakkaa mistään delfiineistä. Sillä on nyt muutaman illan ajan ollut projektina aitan kivijalan vieressä olevan kolon vahtiminen, ja kun kuuli että ne jotka asuvat siellä eivät ole delfiinejä, ei sitä asia kiinnostanut yhtään. Tämä on sellainen hetken lapsi, meidän kisu.
Meidän katti on järkyttynyt ja kuuntelee nyt vaan Jonne Aaronia repeatilla.
Mainitsin ikäänkuin ohimennen, kissa tuhahti ja lähti raapimaan lempituoliani. Se ei vieläkään ole antanut anteeksi että jätimme sen viikoksi naapurien hoiviin Kreikan matkamme ajaksi. Tuosta on kuitenkin jo 3 vuotta, ihmeen pitkävihainen.
Kissa oksensi vähän ja kaivautui peiton alle "nukkumaan". Hiukan teini on hän, mutta kyllä tilanne ajan kanssa rauhoittuu.
Mä en oo uskaltanut kertoa meidän kisulle, onneksi se ei lue uutisia eikä katso telkkria eli on autuaan tietämätön tilanteesta. Tosin mein mäyräkoira uhkasi että jos mä en kerro niin se kertoo, tahtoo varmaan saada vaan kisulille pahan mielen kun aina tappelevat ja nahistelevat muutenkin. Mäyris kiristää mua sillä et kertoo jos en vie sitä syyslomaviikolla Berniiliin syömään makkaraa. Hankala tilanne, kisuli ei halua Berliiniin joten se pitäisi sitten jättää hoitoon naapurille joka sitten taas saattaa möläyttää tuon delfiiniasian. Pitäisikö mun vaan kertoa rohkeasti että kuulisi minulta ja varata psykologille aika ettei kisululle jää ihan kauheita traumoja?
Uskalsin avata ketjun vasta nyt kun kissa nukkuu. En ole raaskinut kertoa, luulen että saisi hirveät traumat tollaisen siirto-operaation miettimisestä, kun on vielä oma järkyttävä 3h automatka kesällä mökille tuoreessa muistissa.
Kissa kertoi minulle. Piti järkyttävän paasauksen kun en heti tajunnut kauhistua. Röyhkeästi nousi pöydälle istumaan ja alkoi paasaamaan. Oli siinä kahvihetki pilalla. Nyt hakee netistä jotain raportteja laiminlyönneistä.. Huoh!
Meillä ei katti ollut moksiskaan. Just tultiin sänkyyn pitkäkseen ja luen sille tätä keskustelua. Ei kuulemma jaksa toisten kissojen hysteriaa. Käskee teitä vaan kertomaan, kerran se vaan kirpasee sanoo. Kohta tilataan pitsa puoliks 😛 Sille kelpaa pepperoni, ei tarvi olla delffiä.
Minä luin asiasta av:lta, omistaja ei oo puhunut mitään tästä enkä uskalla kertoa hänelle kun on niin herkkä. Miau!
Kissani oli jättänyt keittiönpöydälle viestin, että oli lähtenyt delfiinien mukana Kreikkaan.
Sanoi, että liput oli tilannut ja turha surra tai soitella perään.
Lupasi lähettää kortin. Viestin lopussa käpälä signeeraus.