Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen lähisukulainen ei kertonut raskaudesta

Vierailija
31.08.2016 |

Hiukan ihmetyttää.. Me saimme lapsen pari kuukautta sitten ja tänään selvisi että miehen lähisukulainen sai lapsen vajaa viikko sitten.

Olemme olleet ihan hyvissä väleissä ja tavanneet kerran pari kuussa.. mitä hittoa, tuleeko kenellekään mieleen syitä miksi ei kertoisi lähisukulaiselle vauvasta? Kummallista...

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh. Ei ny uppoo enää :DDD

Mikä tässä on niin uskomatonta? Se että minun 43v anoppi saa lapsen? Kyllä siitäkin paljon vanhemmat lisääntyvät.

1. Yli 40-vuotiaat raskautuu hyvin vaikeasti

2. Huomattavan ylipainon takia raskautuminen on vielä vaikeampaa

3. Tää nyt on spekulaatiota, mutta normaali äiti kyllä kertoisi pojalleen raskautumisesta. Tässä voidaan vaan miettiä, että eikö äiti enää koe poikaansa pojakseen, kun hänellä on uusi perhe. Äiti siis keskittyy omaan perheeseensä tai jotain. Tai ehkä kokee jotain syyllisyydentuntoa, mistä me se tiedettäisiin. Toisaalta kyseessä höpöhöpöä, niin ei väliä.

4. Väitän 43-vuotiaan huomattavan ylipainon omaavan raskaana olevan naisen suomessa sen verran harvinainen, että tää olisi aika tunnistettavissa.

Totta tämä on vaikka kuinka kuulostaa uskomattomalta ja jos joku tunnistaa niin terveisiä sinne!

Vierailija
62/63 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella, että minun anoppi tekisi noin ihan vain kiusallaan. Ja näyttääkseen, että minä ja poikaystäväni ei kuuluta perheeseen enää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan suunniteltu kertovamme tästä raskaudesta vasta, kun ihmiset huomaavat. Luulisin, että se on jossain rakenneultran tienoilla, jos strategisesti käytän löysiä vaatteita :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi