Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen lähisukulainen ei kertonut raskaudesta

Vierailija
31.08.2016 |

Hiukan ihmetyttää.. Me saimme lapsen pari kuukautta sitten ja tänään selvisi että miehen lähisukulainen sai lapsen vajaa viikko sitten.

Olemme olleet ihan hyvissä väleissä ja tavanneet kerran pari kuussa.. mitä hittoa, tuleeko kenellekään mieleen syitä miksi ei kertoisi lähisukulaiselle vauvasta? Kummallista...

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kertonut miehellesi joka on unohtanut kertoo sulle?

Ei. Ihan yhtä suuri yllätys molemmille.

Vierailija
22/63 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään nyt vielä: tämä nainen on noin 150cm pitkä ja painaa varmaankin sen 150kg eli sitä tosiaan ei hänestä huomannut.

Näimme hänet viimeisen kerran ennen hänen vauvan syntymää kun hän tuli katsomaan meidän vauvaa. Eli ei edes silloin ollut mitään näkyvää mistä olisi voinut arvata

Hassuttelet. Tuskin 150 cm / 150 kg -mittainen kovin vaivattomasti edes liikkuisi. Saati sitten, että saisi lapsen.

No joo en tiedä hänen painoaan mutta on se varmasti yli sata kiloa. Ja pituus on suunnilleen oikein

Kommenttiesi sävystä päätellen et pidä tästä henkilöstä kovinkaan paljon. Jospa hän ei sen vuoksi ole välittänyt kertoa elämäänsä liittyvistä asioista. On varmaan olettanut, ettei sinua edes kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On saanut keskenmenon/kohtukuoleman yms joskus ja halusi nyt olla varma että lapsi selviää hengissä. Jos tässäkin raskaudessa oli jotain vaaraa että menee kesken. Jos olisi noin niin ymmärrän että ei kerrota raskaudesta.

Vierailija
24/63 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, en itsekään koskaan erityisesti kertonut muille kuin puolisolle olevani raskaana, mutta kyllähän sen sitten lopulta näki, kun moista jumppapalloa ulkoilutin, vartalo kun on hoikka.

Mä taas olin hoikka, ihan oikeasti hoikka, eikä silti näkynyt ulospäin. Kerroin kyllä mutta nekin, joille kerroin, taivasteli ettei näy mitään ja naapurit sai tietää kun oli vauva. Näin me ihmiset ollaan erilaisia.

Vierailija
25/63 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On saanut keskenmenon/kohtukuoleman yms joskus ja halusi nyt olla varma että lapsi selviää hengissä. Jos tässäkin raskaudessa oli jotain vaaraa että menee kesken. Jos olisi noin niin ymmärrän että ei kerrota raskaudesta.

Mutta miehen veljelle ja tämän tyttöystävälle on kuitenkin kerrottu jo ajoissa.. voi toki olla, en tiedä..

Vierailija
26/63 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään nyt vielä: tämä nainen on noin 150cm pitkä ja painaa varmaankin sen 150kg eli sitä tosiaan ei hänestä huomannut.

Näimme hänet viimeisen kerran ennen hänen vauvan syntymää kun hän tuli katsomaan meidän vauvaa. Eli ei edes silloin ollut mitään näkyvää mistä olisi voinut arvata

Hassuttelet. Tuskin 150 cm / 150 kg -mittainen kovin vaivattomasti edes liikkuisi. Saati sitten, että saisi lapsen.

No joo en tiedä hänen painoaan mutta on se varmasti yli sata kiloa. Ja pituus on suunnilleen oikein

Kommenttiesi sävystä päätellen et pidä tästä henkilöstä kovinkaan paljon. Jospa hän ei sen vuoksi ole välittänyt kertoa elämäänsä liittyvistä asioista. On varmaan olettanut, ettei sinua edes kiinnosta.

Tätä ennen on ollut ihan hyvät välit. Tai ihan normaalit, ei riitoja yms. Mutta tämän jälkeen ei hirveästi tee mieli olla tekemisissä

Vierailija
27/63 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukut? Olisko pitänyt olla röntkennäkö vai muuten vaan osata ennustaa?

Vierailija
28/63 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran usein näitte, niin mitä hän vastasi vaikka kysyessäsi kuulumisia?

Vierailija
29/63 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kerran usein näitte, niin mitä hän vastasi vaikka kysyessäsi kuulumisia?

Selitti jotain normaalia töistä ja muista lapsista yms. Puhuttiin myös meidän vauvasta ja muusta. Ei sanallakaan maininnut vauvastaan.

Vierailija
30/63 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on olettanut tai pyytänyt miehesi veljeä kertomaan myös miehellesi, mutta veli ei kertonutkaan? Onko hän läheisempi miehesi veljen perheen kanssa kuin teidän kanssanne?

Mahdollista on minusta tuokin mitä joku ehdotti, että hän on luullut teidän huomanneen raskauden ilman kertomistakin. Ihminen näkee itsensä monesti toisin kuin muut hänet näkevät. Minä huomasin tämän kun laihdutin. Olin ehtinyt laihtua yli 20kg ennen kuin ystäväni, jota tapasin tuolloin pari kertaa kuussa, huomasi mitään eroa entiseen. Omasta mielestäni ero oli merkittävä. Toisaalta eipä se ystäväni minua alastomana nähnyt, eikä omakohtaisesti kokenut kuinka vyötä piti kiristää että housut pysyivät päällä.

Vierailija
31/63 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on olettanut tai pyytänyt miehesi veljeä kertomaan myös miehellesi, mutta veli ei kertonutkaan? Onko hän läheisempi miehesi veljen perheen kanssa kuin teidän kanssanne?

Mahdollista on minusta tuokin mitä joku ehdotti, että hän on luullut teidän huomanneen raskauden ilman kertomistakin. Ihminen näkee itsensä monesti toisin kuin muut hänet näkevät. Minä huomasin tämän kun laihdutin. Olin ehtinyt laihtua yli 20kg ennen kuin ystäväni, jota tapasin tuolloin pari kertaa kuussa, huomasi mitään eroa entiseen. Omasta mielestäni ero oli merkittävä. Toisaalta eipä se ystäväni minua alastomana nähnyt, eikä omakohtaisesti kokenut kuinka vyötä piti kiristää että housut pysyivät päällä.

En usko että olisi käskenyt/pyytänyt miehen veljeä kertomaan meille. Ja on miehen veli varmaankin läheisempi hänen kanssaan.

Luulisi että ottaisi puheeksi raskauden kun oltiin samaa aikaa raskaana jne..

Vierailija
32/63 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella läheinen indeed.

Lähisukulainen =läheinen? Missään ei sanottu että ap olisi läheinen tämän henkilön kanssa vai menikö multa jotain ohi?

Vierailija
33/63 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet hölissyt niin paljon omasta raskaudestasi, ettei pariskunta halunnut viedä tätä hehkutusta sinulta? Tai ehkä olet kilpailuhenkinen ja nainen on päättänyt, ettei anna sinulle yhtä lisäsyytä "skabailuun"? Ehkä ette olleetkaan niin läheisiä, kuin luulet? Ehkä on saanut kuulla tapasi puhua hänestä (täälläkin ruodit pelkkää painoa, et mitään muuta), eikä viitsi olla tekemisissä kanssasi enempää, kuin kokee pakoksi.

Ehkä täällä spekulointi ei auta sua ollenkaan tässä asiassa.

Vierailija
34/63 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olet hölissyt niin paljon omasta raskaudestasi, ettei pariskunta halunnut viedä tätä hehkutusta sinulta? Tai ehkä olet kilpailuhenkinen ja nainen on päättänyt, ettei anna sinulle yhtä lisäsyytä "skabailuun"? Ehkä ette olleetkaan niin läheisiä, kuin luulet? Ehkä on saanut kuulla tapasi puhua hänestä (täälläkin ruodit pelkkää painoa, et mitään muuta), eikä viitsi olla tekemisissä kanssasi enempää, kuin kokee pakoksi.

En ole sellainen hehkuttaja, enemmänkin hiljainen ja ujohko.

En koe että olisimme koskaan olleet läheisiä mutta näimme kuitenkin usein koska hän on miehen lähisukulainen.

En ole puhut hänestä mitään pahaa kenellekään ja painon otin täällä esille koska ihmettelitte miksi ei oltu huomattu mitään.

Vierailija
35/63 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua tätä alapeukkujen määrää. Mun siis olisi pitänyt jotenkin arvata tästä muutenkin tukevasta henkilöstä että odottaa vauvaa ilman pienintäkään vihjettä. Te varmaan itse olette jotain salapoliiseja ja olisitte heti aavistaneet.

Ja lisäksi olen huono ihminen koska kerroin että tämä mamma on isokokoinen kun ihmeteltiin miten ei huomattu..

Vierailija
36/63 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koe että olisimme koskaan olleet läheisiä mutta näimme kuitenkin usein koska hän on miehen lähisukulainen.

En ole puhut hänestä mitään pahaa kenellekään ja painon otin täällä esille koska ihmettelitte miksi ei oltu huomattu mitään.

No turha ihmetellä. Ette siis olleet läheisiä, joten nainen ajatteli, ettei koe tarvetta jakaa tätä tietoa sinulle.

Jos nyt vaan jatkaisit elämääsi ja hämmästelisit ihmeellistä maailmaa taas, kun oma lapsesi on kyselyiässä. Me ei voida edelleenkään tietää syytä tähän mainitsemattomuuteen.

Vierailija
37/63 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No turha ihmetellä. Ette siis olleet läheisiä, joten nainen ajatteli, ettei koe tarvetta jakaa tätä tietoa sinulle.

Jos nyt vaan jatkaisit elämääsi ja hämmästelisit ihmeellistä maailmaa taas, kun oma lapsesi on kyselyiässä. Me ei voida edelleenkään tietää syytä tähän mainitsemattomuuteen.

No olisi sentään miehelleni kertonut vaikka minä en hänen kanssaan läheinen olisikaan

Vierailija
38/63 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka läheinen miehesi on hänen kanssaan?

Vierailija
39/63 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun serkku ei kertonut olevansa paksuna koska halusi yllättää kaikki. Ja siinä kyllä onnistui.

Vierailija
40/63 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka läheinen miehesi on hänen kanssaan?

Aika läheinen. Kerrottakoon nyt että tämä lähisukulainen on miehen äiti eli minun anoppi. Mielestäni heillä on/oli ihan normaali äiti-poika suhde. En tosin tiedä haluaako mieheni enää olla äitisä kanssa tekemisissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän