Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kuuluu jääkaappisi vakioelintarvikkeisiin?

Vierailija
31.08.2016 |

Pistä myös mitä herkkuja/speciaalia tulee hommattua jääkaappiin.
Meillä vakiot:
-Maito, kevytkerma, voi, juusto, jogurtti
-Makkara, kinkkuleike tai meetvursti, jauheliha/kokoliha tai broilerisuikaleet
-Peruna, kurkku, tomaatti, salaatti
-kananmunat, majoneesi, sinappi, ketsuppi
Speciaalimmat:
-Savulohta usein hommaan ja erikoisempia juustoja sekä viinirypäleitä yms

Mun kyselyn tarkoitus on herättää ajatuksia/ideoita jääkaapin sisällöstä, mikä on turhaa ja mikä on edullisin/terveellisin jääkaapin vakiovarustus. Mitä ehdottomasti pitää löytyä, on jokaisen makuasia. :)

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen jääkaappi sinulla, minun jääkaappini käyttää vakioelintarvikkeenaan sähköä.

Vierailija
2/50 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öljyä, maitoa, rahkaa, maustamatonta jogurttia, kasviksia ja joskus kanaa. Hedelmät pidän huoneenlämmössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kananmunia, kasviksia, juustoa, voita, raejuustoa, piimää

Vierailija
4/50 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valo ja rosterihyllyt

Vierailija
5/50 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun jutut; maustamaton jugurtti, ranskankerma, kuohukerma, finlandiajuusto, babybel -juustot, emmental, meetvursti, voi, majoneesi, juurekset/vihannekset, sipulit, hapankaali, hapankurkut, mustikkamehu, puolukkasurvos, kefiiri, viili, kuplavesi. Näitä on lähes aina kaapissa, kausivaihtelua on jonkin verran ainakin kasviksissa, tää lista sisältää myös spesiaalit.

Miehen jutut; valmiiksi viipaloitu juusto, flora, kinkkuleikkele, kevytmaito, kaupan grillipisteestä ostettu joku grillattu eläimenpala, grillimakkara, appelsiinimehu, light cola.

Vierailija
6/50 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valo ja rosterihyllyt

Jännä ruokavalio, joku uusi trendijuttu vissiin?

Vierailija
7/50 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rypsiöljy, ketsuppi, sriracha-soossi, pakastemarjoja sulamassa

Vierailija
8/50 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakiot: ketsuppi, rypsiöljy, raejuusto, porkkanat.

Spesiaalit: erilaiset juustot, alkoholijuomat.

Vierailija
9/50 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maito , piimä , voi, juusto, kinkku,feta, vihannekset, hedelmät , kananmunat , hillo, smetana, kerma, ketsuppi, majoneesi, sinappi , jogurttit, rahkat

Vierailija
10/50 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun jääkaapissa on aina vettä, kananmunia, voita, maustamatonta jugurttia, juustoa, sweet chili saucea, wasabia, soijakastiketta, sitruunamehua, kahvia.

Vierailija
11/50 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusjutut; rahka, raejuusto, mehukeitto, maito, munat, kasviksia, voi

Erikoisjutut vaihtelee lihasta pestokastikkeeseen.

Vierailija
12/50 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomaattipyre, kurkkusalaatti, juusto, leikkele, joku öljy (jääkaappisäilytystä vaativa) kasvislokerossa on aina sipulia ja porkkanoita. 

Vierailija
13/50 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain jopa sipuli jääkaapissa..

Vierailija
14/50 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun jääkaapissa on aina vettä, kananmunia, voita, maustamatonta jugurttia, juustoa, sweet chili saucea, wasabia, soijakastiketta, sitruunamehua, kahvia.

Kahvi jääkaapissa? Onko se faktajuttu, että kahvi säilyy siellä paremmin? Se kuulemma härskiintyy tjn huoneenlämmössä, mutta itse en ole koskaan huomannu maussa tai muussa mitään eroa.

Ap

Vierailija
15/50 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kananmuna

Mikä kananmuna on?

Vierailija
16/50 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiliä tai maustamatonta kreikkalaista jogurttia, kananmunia, öljyä, kurkkua ja perunoita on aina. Oman sairauden takia ruokavalioni hyvin rajoittunut. Miestä ja lapsea varten hyvin usein jääkaapissa myös voi, aurajuustoa ja jogurtteja/riisifrutteja.

Vierailija
17/50 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kananmuna

Mikä kananmuna on?

Se on sellainen soikea, valkoinen ja kovakuorinen kanan perseestä tuleva pallero, jonka sisällä on valkoinen, limainen neste ja siinä nesteessä keltainen, limainen, pyöreä pallo jota sanotaan keltuaiseksi. Se on syötävää. Naminami.

Vierailija
18/50 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Margariini, kurkku/paprika/salaatti tms. vihannes, ketsuppi, joku kasvimaito

Vierailija
19/50 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusjuttuja mulla: maito, margariini, leikkele, juusto/sulatejuusto, sinappi, ketsuppi, kanansuikaleet, nakit, palvarin lihapyörykät, valkosiouli, oliivit, ruokakerma,maustamaton jogurtti spessumpaa: porsaan pintamaustettuja pihvejä, olutta/lonkkua/siideriä/punkkua, chorizoa, kunnon parmesaania/ cheddaria ö, sekö aurajuustoa. pakkasessa saattaa majailla krapularuokaa kuten kebabia, pizzapohjia, jauhelihaa, pakastettua sipulia.

Vierailija
20/50 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perusjuttuja mulla: maito, margariini, leikkele, juusto/sulatejuusto, sinappi, ketsuppi, kanansuikaleet, nakit, palvarin lihapyörykät, valkosiouli, oliivit, ruokakerma,maustamaton jogurtti spessumpaa: porsaan pintamaustettuja pihvejä, olutta/lonkkua/siideriä/punkkua, chorizoa, kunnon parmesaania/ cheddaria ö, sekö aurajuustoa. pakkasessa saattaa majailla krapularuokaa kuten kebabia, pizzapohjia, jauhelihaa, pakastettua sipulia.

Unohtui vielä mainita jääsalaatti ja kurkku ja herkkukurkut noista perusjutuista ja potut