Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset syövät kokoajan?

Ihmettelijä
31.08.2016 |

Olen tehnyt tällaisen huomion. Työpaikalla mussutetaan kaikkea mitä saadan käsiin aamusta iltaan. Munkit, naposteltavat, karkit yms. Sitten matkalla kotiin otetaan joku karkkipussi tai vastaava esille ja taas alkaa suu käymään. Yrittävätkö naiset ruokkia kaksoisleukaansa tai ylimääräistä pelastusrengasta vai siinä on? Sitten ihmetellään kun "ei ikinä laihdu" ja "on vaan tällaiset geenit" ja sekunnin päästä on taas ruokaa suussa. Ihmettelen vaan koska eivät miehet tuollaista harrasta.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastavatpas. Minä en kyllä ole huomannut tuollaista, että kukaan koko ajan söisi. Itsellä on nyt aamuisin välipalaa, koska käskettiin, kun ei tahdo tulla kaloreita täyteen. Mun pitäisi syödä kuulemma enemmän. 

Vierailija
2/29 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa'a, en tiedä enkä ole huomannut tuollaista omalla työpaikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön minäkin miehenä 3 tunnin välein, mutta ruokani koostuu vähärasvaisesta lihasta, puurosta, hedelmistä ja pähkinöistä. Peilistä katsoo takaisin lihaksikas terävällä leukalinjoilla varustettu mies. Mulla tulee ihan homo olo jos syön jotain karkkia tai herkkuja, koska se on itsekurin puutetta.

Vierailija
4/29 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.thl.fi/fi/tutkimus-ja-asiantuntijatyo/hankkeet-ja-ohjelmat/…

Työikäisten miesten keskimääräinen painoindeksi on 27,1 kg/m2.

Miehistä vähintään ylipainoisia on 66 % (painoindeksi 25–30 ja 30+).

Miehistä lihavia on 20 % (painoindeksi 30 tai enemmän).

Työikäisten naisten keskimääräinen painoindeksi on 26,0 kg/m2.

Naisista vähintään ylipainoisia on 46 % (painoindeksi 25–30 ja 30+).

Naisista lihavia on 19 % (painoindeksi 30 tai enemmän).

Vierailija
5/29 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastavatpas. Minä en kyllä ole huomannut tuollaista, että kukaan koko ajan söisi. Itsellä on nyt aamuisin välipalaa, koska käskettiin, kun ei tahdo tulla kaloreita täyteen. Mun pitäisi syödä kuulemma enemmän. 

Käskettiin syömään?  Etkö itse osaa päättää omista syömisistä?

Vierailija
6/29 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai olet joku hullu stalkkeri kun seuraat työpaikkasi naisia töistä jopa kotiin....

Vierailija
7/29 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön minäkin miehenä 3 tunnin välein, mutta ruokani koostuu vähärasvaisesta lihasta, puurosta, hedelmistä ja pähkinöistä. Peilistä katsoo takaisin lihaksikas terävällä leukalinjoilla varustettu mies. Mulla tulee ihan homo olo jos syön jotain karkkia tai herkkuja, koska se on itsekurin puutetta.

Ei ihme, että joudut syömään kaiken aikaa, eihän noi sun syömiset pidä edes nälkää.

Vierailija
8/29 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy meidän työpaikalla moista.

Vierailija
9/29 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo yhtään kokoajaa syönyt.

Vierailija
10/29 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hirver tarve napostella jatkuvasti mutta olen silti hoikka koska naposteluni on hedelmiä ja pähkinöitä. Olen kyllä huomannut että samalla työpaikalla tosi moni isompi nainen vetää jatkuvasti jotain karkkia ja syyttää geenejä ja vetoaa siihen että minäkin syön jatkuvasti mutta geenien ansiosta olen laiha... Ei tule mieleen että suklaa levyllä ja omenalla on jotain eroa.

Vierailija
11/29 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se miehiin verrattuna 2X rasvakerros muuten pysy.

Vierailija
12/29 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme, että joudut syömään kaiken aikaa, eihän noi sun syömiset pidä edes nälkää.

Väärin, mun keho on kuin V8 moottori mitä pitää ruokkia laadukkaalla korkea oktaanisella bensalla ja öljyllä, se kuluttaa, mutta jumalauta siinä on myös potkua. En minä nälkään syö, minä syön kellon ja vaakan mukaan. Vatsalihakset näkyy, hauis erottuu ojentajasta, tykinkuula olkapäät, V selkä, terävä leuka, suonekkaat kädet. Sellasta settiä mitä ei AV mamman paskamaha kävelylenkkejä tekevältä mieheltä löydy.

Vierailija
13/29 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ruoka on hyvää ja syöminen kivaa.

Vierailija
14/29 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, veikkaan että niillä on aivan hirvittävä nälkä, jos meinaavat kannibaaleiksi ryhtyä. En usko, että kokoaja edes maistuu kovin hyvältä.

Vierailija
15/29 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on moneksi. Syön kolme kertaa päivässä, enkä lähes koskaan töissä.

Vierailija
16/29 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkääpä testi jos olette jossain toimistohommissa. Viekää karkkikulho johonkin näkyvään paikkaan ja katsokaa kuinka kädet alkavat käydä siellä. Ei ole toimistomammoilla yhtään itsehillintää.

Vierailija
17/29 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön töissä päivän aikana lähinnä hedelmän. Ei oikein kerkeä syömään muuta, mutta teenkin vain kuuden tunnin päivän.

Aamulla syön myös, jogurtin ja sämpylän tms. ja maitokahvia. Ilalla lämpimän ruoan. Työ on fyysistä ja raskasta, jonka lisäksi harrastan vapaa-aikana juoksua väh. kolme kertaa viikossa.

Välillä iskee sitten sudennälkä, jolloin syön enemmän. Tykkään hitaasta, nautinnollisesta ruokailuhetkestä, josta johtuen ruokailu painottuu aamuihin ja iltoihin.

Olen aika hyväkuntoinen ja hoikka. 166 cm/ 60 kg / vaatekoko XS.

Vierailija
18/29 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin mainita että varmasti kotona telkkaria katsellessa viereen eksyy jäätelökulho ja luultavasti sipsipussi.

AP

Vierailija
19/29 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman junassa. Ei tarvitse kuin lähteä junan liikkeelle, niin alkaa lätsytys ja pussien rapina kuulumaan. Kun katsoo ketkä syövät, niin naisiahan ne kaikki ovat.

Vierailija
20/29 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kannibaali

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi