Kauanko tunsitte miehenne kanssa ennen perheen perustamista?
Minä olen 23 vuotias ja minulla on toiveena perustaa perhe suhteellisen nuorena, vielä ennen kun täytän 30. Minulla ei ole miestä.
En haluaisi sännätä perheenperustamiseen uuden miehen kanssa välittömästi, sillä haluaisin kuitenkin tutustua toiseen kunnolla ja syvästi ja varmistaa, että meillä on miehen kanssa muukin yhdessäpitävä voima kuin toive perheestä.
Kauanko te olette tunteneet lastenne isän kanssa ennen lasten hankintaa? Onko perhe koossa edelleen? Tuntuuko sinusta, että tutustumisaika oli sopivan pituinen?
Kommentit (25)
Jäin odottamaan esikoista kun oltiin oltu yhdessä 11v ja 4kk. Oltiin 20v kun aloitettiin seurustelu nyt ollaan 45v molemmat, 3 lasta, opiskelut hoidettu ja uraa tehdään. Hyvin tässä on ehtinyt.
Vuosi ensitapaamisesta syntyi lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Joku alapeukuttaa kaikki jotka saaneet lapsen nopeasti :D
Ja vielä pysyneet yhdessä! Se kai se ärsyttää eronneita ja katkeria..
7 vuotta, joista neljä naimisissa, yhdessä ennen lasta, 8 vuotta ensitapaamisesta,
Me oltiin yhdessä melkein 7 v ennen lapsen syntymää. Kahden vuoden jälkeen muutettiin samaan osoitteeseen ja mentiin naimisiin. Sitten kun lapsi sai luvan tulla, kesti vielä reilu kolme vuotta ennen kuin onnisti.