Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ripsienpidennykset ei näytä hyvältä muuten laittamattomalla naisella

Vierailija
31.08.2016 |

Mä en aidosti käsitä, miksi naiset jotka eivät meikkaa tai laittaudu muuten, ottavat kestoripset jotka oikeasti vaaleita kulmakarvoja ja vaaleaa ihoa vasten näyttää luonnolliselta kuin pyyhkijänsulat..
Joo tiedän kyllä sen selityksen, helpottaa arkea, mutta se ripsari olisi parempi vaihtoehto kuin mustat pitkät tekoripset jotka näyttää oikeasti tekoripsiltä.
Itsellä ollut kestoripset pari kertaa ja halusin ne pois siksi, että ei periaatteessa voinut olla ikinä ilman meikkiä koska hiukset poninhännällä ja meikittömällä naamalla ne kestopidennykset nyt vaan pistää silmään. Jos haluaa naturellin lookin niin ripsille parempi vaihtoehto on ripsari.
Ja ihan turha tulla kenenkään sanomaan ettei kestoripsiä huomaa, huomaan aina koska olen kosmetologi ja olen tehnyt itse ripsiä aikanaan (liiman haistelu ei sitten kiinnostanut, joten lopetin). Luonnollisetkin ripsienpidennykset kaartuvat eri tavalla kuin luomuripset ja kestoripsien massa on paksumpaa kuin omassa ja kaiken päälle harvalla suomitytöllä on tuuheat kulmakarvat ja paksu tukka, mutta silti on ne tönköt ripset jotka erottuvat.
Ja olen laittanut merkille, että nämä muuten naturellit naiset haluavat näyttävät ripset.. efekti on legginsit korkokenkien kanssa.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsienpidennykset ei näytä hyvältä kenelläkään.

Vierailija
2/30 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1, en nyt sanoisi. Meidän työpaikalla blondi nätti siivooja (johon ei ennen kiinnitetty juuri huomiota) laitatti ripsienpidennykset ja sen jälkeen häntä kohdeltiin ihan eri tavalla. Miehen siis kohtelivat paljon paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käsitä tuota kestoripsihullutusta. Kerran koitin ripsipermanenttia ja sekin jo oli kamala kokemus kun ripset tökkivät yläluomeen. Tulisin hulluksi jos pitäisi sietää  jotain lisäkkeita ripsissä.

Vierailija
4/30 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä muunkinlaisia kuin pitkiä mustia luonnottomia...

Ethän sä edes erota luonnollisen näköisiä pidennyksiä, ap, jos et ole tavannut ihmistä ilman niitä.

Vierailija
5/30 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kestoripset, mutta luovuin niistä, koska en voinut meikata silmiäni haluamallani tavalla. Ja olihan se rassaavaa käydä "huolloissa".

Vierailija
6/30 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

He, mulla oli just toi sama juttu. Otin kerran pidennykset juurikin 'helpottamaan arkea', mutta eihän siitä mitään tullut. En voinut lähteä mihinkään ilman reipasta meikkikerrosta; kulmat, rajaukset ym. Pelkät mielettömät räpsyripset näytti vain niin koomisilta vaaleaa ihoa ja värittömiä kulmia vasten. Luovuin ripsistä kahden viikon jälkeen. Nyt sudin taas ripsaria ja vaikka ei sillä yhtä näyttävää tulosta saakaan, niin sopii ainakin mulle paljon paremmin.

Vierailija
7/30 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no minusta ripsenpidennykset on liian pitkät jos ne tuppaa dominoimaan. Voi kun osaisitte ottaa vain parin millin lisät niin ne olisivat loistavat ja vielä luonnollisen näköiset.

Vierailija
8/30 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niitä muunkinlaisia kuin pitkiä mustia luonnottomia...

Ethän sä edes erota luonnollisen näköisiä pidennyksiä, ap, jos et ole tavannut ihmistä ilman niitä.

Kyllä mä erotan, koska olen perehtynyt markkinoiden parhaimpiin ripsiin. Jos olet pitänyt kestoripseä sormissasi niin huomaat itsekin eron. Lisäksi ripsien kaari on yleensä liian jyrkkä suhteessa suomalaisten raskaaseen yläluomeen. Kun on raskas yläluomi siinä ei ole muhkeita ja tummia ripsiä vaikka miten olisi luonnolliset. Jos googletat natural lash extensions niin huomaat itse, että kyllä sen erottaa koska ovat keinokuitua, aitoja ripsiä ei voi käyttää. Keinokuitu kiiltää eri tavalla kuin luonnollinen ripsi. Tuo on ihan urbaani legenda että luonnollisia kestoripsiä ei erota, ei ole olemassa luonnollisia kestoripsiä vaikka moni haluaa niin ajatella.

Vierailija
9/30 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi alaripsien puute viimeistään paljastaa feikit ripset. Ei ole olemassa kulmakarvoihin ulottuvia yläripsiä ja olemattomia alaripsiä, luonto pitää kyllä huolen, että ripset kehystävät silmiä molemmin puolin.

Vierailija
10/30 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan kauneuden ammattilainen ei käytä ripsipidennyksiä. Pari kertaa on YouTubessa tullut vastaan, että "Otin kestoripset, mutta älkää huoliko nää lähtee ihan pian pois, tää oli virhe." Kyseessä siis ulkomaalaiset beauty gurut, en tiedä millä mallilla suomalaisilla vloggaajilla on ripset. Mutta nimenomaan Suomessa tää ilmiö on kasvanut ihan hulluksi, en tosiaan tiedä miksi. Et voi meikata silmiä mitenkään, tai ainakaan niin että saisit meikit vielä poiskin. Pidennyksiin jää kaikki meikkimöhnät kiinni, kun niitä ei voi kunnolla hangata. Ja näyttää niin rumalta. Suurin osa irtonaisista tekoripsistä näyttää paljon paremmalta, kuin kestoripset.

Vierailija
11/30 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsipidennykset ei näytä hyviltä kenelläkään. Hyi!

Vierailija
12/30 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/30 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Only in Finland. Kukaan tyylikäs ulkomaalainen ei käytä niitä. Varsinkaan niitä tuksu-tier liian tuuheita ripsiä. Joten wt-suomalaisen tunnistaa niistä

Vierailija
14/30 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut itsellä ripset ja tykkäsin niistä matkalla, mutta alkoi itseäni ärsyttämään kun mietin, että miksi en hyväksy itseäni sellaisena kun olen ja mieluummin korosta omia ripsiäni kuin anna niihin liimata myrkyillä keinokuituja.. se liima pelottaa eniten, koska molemmilla kerroilla kun ripset olleet on kirvellyt aika paljon ja silmät punoittaneet.

Kaveri teki ripsiä ja joutui lopettamaan kosmetologin työt kokonaan, koska ei enää sietänyt mitään kemikaaleja. Toinen tekijä sai ihottumaa ja nenä vuoti jatkuvasti.

Kaipaan pitkiä ripsiä mutta enemmän kaipaan näkökykyä.

Vierailija
15/30 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en aidosti käsitä, miksi naiset jotka eivät meikkaa tai laittaudu muuten, ottavat kestoripset jotka oikeasti vaaleita kulmakarvoja ja vaaleaa ihoa vasten näyttää luonnolliselta kuin pyyhkijänsulat..

Joo tiedän kyllä sen selityksen, helpottaa arkea, mutta se ripsari olisi parempi vaihtoehto kuin mustat pitkät tekoripset jotka näyttää oikeasti tekoripsiltä.

Itsellä ollut kestoripset pari kertaa ja halusin ne pois siksi, että ei periaatteessa voinut olla ikinä ilman meikkiä koska hiukset poninhännällä ja meikittömällä naamalla ne kestopidennykset nyt vaan pistää silmään. Jos haluaa naturellin lookin niin ripsille parempi vaihtoehto on

Oltiin just lomalle niin rannalla meidän viereen tuli 4 naista, valkoiset kuin lakanat+ rumat tatuoinnit ja just ne volume ripsienpidennykset. Veikkasin heti suomalaisia, niinhän ne oli!

Kukaan muu rannalla ei näytä niin feikiltä kuin suomalaiset tekoripsineen. Yök. Ja kaiken lisäksi luulee olevanne kauniita. Hehe

Ja ihan turha tulla kenenkään sanomaan ettei kestoripsiä huomaa, huomaan aina koska olen kosmetologi ja olen tehnyt itse ripsiä aikanaan (liiman haistelu ei sitten kiinnostanut, joten lopetin). Luonnollisetkin ripsienpidennykset kaartuvat eri tavalla kuin luomuripset ja kestoripsien massa on paksumpaa kuin omassa ja kaiken päälle harvalla suomitytöllä on tuuheat kulmakarvat ja paksu tukka, mutta silti on ne tönköt ripset jotka erottuvat.

Ja olen laittanut merkille, että nämä muuten naturellit naiset haluavat näyttävät ripset.. efekti on legginsit korkokenkien kanssa.

Vierailija
16/30 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Only in Finland. Kukaan tyylikäs ulkomaalainen ei käytä niitä. Varsinkaan niitä tuksu-tier liian tuuheita ripsiä. Joten wt-suomalaisen tunnistaa niistä

Ruotsissa, Ruotsissa.

Vierailija
17/30 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin totta, kilometrin päähän huomaa

Vierailija
18/30 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laitettaessa kirvelee ja punoittaa pahasti niin se on allergian merkki.

Vierailija
19/30 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ripsien pidennykset ovat kyllä ihan kamalia. Ja juuri hirveimmät ne on näillä naturelli-elleillä. Hyvin naturaalissa lookissa viihtyvä siskoni viurahti näihin tekoripsiin vuosi sitten ja minulta pääsi ihan tahaton ja spontaani nauru kun näin hänet ekan kerran ripsien laiton jälkeen. Jotenkin se oli niin luonnottoman näköinen.

Vierailija
20/30 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheen näköset 😂 Ei tarvii kauaa odotella kun liima kielletään....ehkä...kauneus on iso bisnestä missä erinäisiä myrkkyjä työnnetään naamaan (piikit,ripsiliimat) mutta esim nikotiinituotteita rajoitetaan.

En ottaisi ripsienpidennyksiä siitäkään syystä että liima testataan eläimillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme