Mihin ottaisitte ensimmäisen (ja varmaan viimeisen) tatuointinne?
Aihe olisi valmiina, mutta paikka tuottaa päänvaivaa. Ei tarvisi olla jatkuvasti näkyvillä, mutta toisaalta saa näkyäkin toisinaan. Ja jos ei ihan näihin yleisimpiin paikkoihin (olkapää tms.) sitä haluaisi?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Otsaan.
Miten mä arvasin, että tää on eka ehdotus. :D Joo, ei otsaan. Oisko nilkan sisäpuoli outo paikka?
Minulla on lapaluiden välissä, tai itse asiassa hieman ylempänä. Jää piiloon t-paidan alle, näkyy silloin kun on avoimempi pääntie.
Kylkeen ottaisin, jos ottaisin. En kyllä varmaan ota ikinä tatuointia, kyllästyn helposti asioihin, ja se luultavasti kävisi kaduttamaan viimeistään muutaman vuoden kuluttua.
Muakin vähän pelottaa kyllästyminen, vaikka tätä aihetta olen miettinyt jo monta vuotta - ehkä pitää vielä miettiä vuosi. :P Lapaluiden väli vois olla nilkan sisäpuolen kanssa mahdollinen, kylkikin ois ihan ok, mutta sitten se kyllä olisi aina piilossa. Ranne vois ehkä toimia, mutta on ehkä liika esillä, samoin kuin rinnassa. Kiitos ehdotuksista! -ap
Jos sua ap pelottaa kyllästyminen teetä kuvasta vaikka t-paita. Jos vuoden kuluttua huomaat ettei ollu mieleinen eikä paidallekaan oo ollut käyttöä nakkaa idea roskiin. Toinen vaihtoehto kehystää kuva tauluksi tai teettää juliste. Jos kyllästyttää katsoa samaa kuvaa joka päivä tiedät, ettei ollut sulle oikea valinta.
Tatskat on jo so last season. Unohda koko juttu ja keksi jotain uutta.
Vierailija kirjoitti:
Aihe olisi valmiina, mutta paikka tuottaa päänvaivaa. Ei tarvisi olla jatkuvasti näkyvillä, mutta toisaalta saa näkyäkin toisinaan. Ja jos ei ihan näihin yleisimpiin paikkoihin (olkapää tms.) sitä haluaisi?
Esinahan alle.
Hyi, kukaan ole niin perverssi, että anukseen ottaa!
Otsaan.