Paras ystäväni on kristitty. En ymmärrä miksi? Ei kuuntele järkipuhetta.
Miten voi vuonna 2016 uskoa johonkin partamieheen joka loi maailman seitsemässä päivässä? Minä olen todistanut että kristinusko on potaskaa. Jo yksistään ISIS ja se että saavat tappaa kristittyjä Lähi-Idässä todistaa sen että mitään pelastajaa ei ole missään. Raamattu on täynnä porsaanreikiä. Koko kristinusko on jokin salaliitto verottaa kansalta lisää kiitos kirkollisveron ja parantaa kansalaisten hyvinvointia jollain ihmeen huuhaalla. Eihän niiden olemassaolo muuten olisi edes laillista! Kansaa hypnotisoidaan eikä kukaan tee mitään.
Kaveri ei kuuntele tätä järkipuhetta vaan lässyttää omiaan. Miten saisin kaverin vakuutetuksi siitä, että jumalaa ei ole?
Kommentit (8)
Sanonpahan vaan että anna olla. Niihin pätee sama kuin alkoholisteihin: ei muiden järkipuhe ja hyvät neuvot auta, vaan itse se pitää tajuta. Sekin on mahdollista (esim. minä).
Toivottavasti sinäkin ap vielä löydät Jeesuksen rakkauden ja armon! ❤
Vierailija kirjoitti:
Sanonpahan vaan että anna olla. Niihin pätee sama kuin alkoholisteihin: ei muiden järkipuhe ja hyvät neuvot auta, vaan itse se pitää tajuta. Sekin on mahdollista (esim. minä).
Toivotaan että tulee järkiinsä. Niin paljon tuo hänen lässytys ärsyttää.
-Ap
Jeesuksen rakkaus ja armo ei taida viedä ystävääni mihinkään muualle kuin vain tuonne hoitokotiin.
Ap
Kuulehan Sinä. Jeesus ja Raamatun kertoma ihmiskunnan historia ja ilmoittamat tulevat tapahtumat ovat aivan tosi asioita! Olen noin kolmikymppisenä ihan "pystymettästä" uskoon pasahtanut ja siitä on nyt jo saman verran aikaa, ja asia on vaan yhä enemmän varmistunut ja selkiytynyt, ja olen kyllä ikikiitollinen siitä, että olen uskis, olipa muut asiasta mitä mieltä hyvänsä. Olen satavarma, että Jeesus elää juuri nyt! Se, ettei Hän "pelasta" jostain Isiksen kynsistä ihmisiä, ei tarkoita sitä pelastusta, joka vuoksi Jeesus ristiinnaulittiin. Täällä maailmassa tapahtuu koko ajan hyvää ja pahaa ja iso osa on ihmisten itsensä aiheuttamaa, eikä sillä ole Jumalan kanssa mitään tekemistä. Jumala sallii ihmisten tehdä myös pahaa, koska Jumala on antanut luomistyössään ihmiselle vapaan tahdon tehdä itse valintoja. Ja ihmisethän tekevät! Paljon sellaista, mistä on itselle, läheisille, muille ihmisille tai luonnolle vahinkoa. Ihmiset ovat ihan itse vastuussa Jumalalle tekemisistään ja tekemättä jättämisistään.
Jeesus on itse Jumala, joka tuli Taivaasta ihmiseksi maan päälle, eli täällä kolmikymppiseksi ja opetti niitä, ketkä tahtoivat kuunnella Häntä. Moni ei tahtonut, silloiset papitkaan, ... kuten eivät nytkään! Jeesus osoitti jumaluutensa parantamalla ihmisiä ja herättämällä muutamia kuolleista. Jokainen ihminen on siis elävä sielu, joka ei koskaan katoa olemattomiin, vaikka siirtyy kuoleman rajan taa. Jeesus tuli auttaakseen ihmiset tajuamaan, mitä iankaikkisuudessa odottaa ja että siihen voi ihminen itse vaikuttaa omilla valinnoillaan. Jeesus on Pelastaja, joka tuli ihmisten syntien sovittajaksi, mutta se sovitus hyödyttää vain niitä, joille KELPAA tuo Jeesuksen tarjoama anteeksianto ja ansioton armo. Kelpaako Sinulle?
Minua ei ole kukaan hypnotisoinut, ei pakottanut mihinkään, ei pakkomaksattanut kirkollisveroa sen jälkeen, kun tulin uskoon, sillä koska tuolloin en löytänyt luterilaisesta kirkosta "oikeaa opetusta", vaan liirunlaarun saarnoja, siirryin hellareihin. Heilläkin on nykyisin monenlaista vääntöä, mutta olen oppinut katsomaan Jeesuksen täydellisyyteen, en ihmisten vajavaisuuteen. Ihmisiä katsoessa ja heitä hyviksi luullessa aina pettyy, koska täydellisen virheetöntä ihmistä ei ole muuta kuin Jeesus!
Kiitollisin ja nöyrin mielin katselen maailman tapahtumia, sillä ne kaikki ikään kuin peilaavat sitä ilmoitusta, jonka jokainen voi lukea Raamatusta. Jeesus palaa maan päälle, mutta siihen menee vielä vuosia. Ilmestyskirja on "pystymettäläiselle hebreaa", kun pitkään uskossa olleetkin ymmärtävät sitä vähitellen, asioiden tapahtuessa silmiemme edessä, kuten profeetta Daniel ilmoittikin. Raamattu on täynnä etukäteen ilmoitettuja tapahtumia, jotka ovat sitten toteutuneet, ja osa ilmoitetuista tapahtumista on vielä toteutumatta, mutta VARMASTI toteutuu vielä.
Ole viisas omaksi parhaaksesi ja ota vastaan Jumalan lahja Jeesus Kristus ja Hänen sovitustyönsä, kun Sinun aikasi tulee ja kuulet Hänen kutsuvan Sinua. Mistä tunnet tuon kutsun? Se on kiinnostus hengellisiin asioihin, halu kuulla, tutkia, mistä kyse, kaverin esittämä kutsu alkaa lukea Raamattua tai ottaa Jeesus vastaan. Joutumista tekemisiin hengellisten asioiden kanssa. Pidä itse huoli, että et käännä Luojallesi selkääsi. Se on Sinun elämäsi suurin virhe!
Mitään en niin toivo, kuin että juuri Sinä tulisit uskoon, ts pelastuisit, ts tulisit tuntemaan Jeesuksen Vapahtajanasi.
Hän rakastaa Sinua!
Ratkaisevaa on, rakastatko Sinä Häntä!
Uskonnonvapaus koskee myös kaveriasi. Anna nyt jo olla. Hän on uskossaan onnellinen -ja sinä vaikutat hänen silmissään takakireältä ja katkeralta ämmältä, just sellaiselta onka kaikenkattava armo ja Kristuksen rakkaus voisi vapauttaa. Kumpaa säälin enemmän? Arvaa.
(tän viestin tarkistusluku on näköjään 777, joka on täydellisyyden ja Jumalan luku...)
Vierailija kirjoitti:
Uskonnonvapaus koskee myös kaveriasi. Anna nyt jo olla. Hän on uskossaan onnellinen -ja sinä vaikutat hänen silmissään takakireältä ja katkeralta ämmältä, just sellaiselta onka kaikenkattava armo ja Kristuksen rakkaus voisi vapauttaa. Kumpaa säälin enemmän? Arvaa.
(tän viestin tarkistusluku on näköjään 777, joka on täydellisyyden ja Jumalan luku...)
Uskonnonvpaus kyllä on, mutta minun täytyy käännyttää kaverini koska uskonnot ovat kaikki täyttä potaskaa.
-ap
Kaveri oli nytkin tänään kirkossa eikä sen takia voinut vastata puhelimeen. Että mä inhoon hihhuleita. Kaveria en silti jätä, vaan haluan parantaa hänet.
-Ap