Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä johtuu, että kaverit joskus "unohtaa" minut?

Vierailija
31.08.2016 |

Meillä on semmonen whatsapp ryhmä kolmisin. Tämä yksi kaveri kerran kysyi" Tuletko Minna mukaan kans, unohdin kysyä sua mukaan" kun olivat suunnitelleet tekemistä ja en ollut ehtinyt lukea. Tuntuu muutenkin, että oon vaan joku kakkonen suurimmanosan ajasta. Kerran tää kaveri sanoi" Ainiin sullakin on insta" Mut on unohdettu jopa yhteisen illanvieton ryhmäkuvasta! En ole tapaamisissa edes kovin hiljainen enkä ole edes semmonen harmaa persoona vaan mun jutuille on monesti naurettukin.

Tekeekö sosiaalinen media tämän? Kun en ole hirmu aktiivinen niissä. Nämä kaverit ovat kumminkin vanhoja kavereita ja tämä käytös on alkanut parinvuoden sisällä eli en ole tullut parhaiden kavereiden seuraan myöhemmin.

Olen huomannut, että esim koulussa olen kolmenporukassa siinä huomion kohteena yhden kaverin toimesta vaikka olen jopa vähemmän äänessä.

Välien viilennys ei näihin auta, koska ovat todella aktiivisia whatsapissa taas parin kuukauden tauon jälkeen ja tavallaan "kuulun" siihen kokoonpanoon jollaintapaan. Ehdottavat usein näkemisia ja välillä en jaksaisi liikkua heidän kanssa kun olen ollut loukkaantunut vanhoista heidän teoista..

Ollaan 20-vuotiaita

Kommentit (25)

21/25 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylitulkitset muiden sanoja ja tilannetta. Jos tapaamista on sovittu yhteisessä ryhmässä niin ei kenenkään kai tarvitse muistaa sua erikseen kutsua? Se taisi olla vain tapa kertoa että ei ollut muistanut/viitsinyt/jaksanut sua erikseen alkaa ruikuttamaan että luetko viestit ja vastaatko että sopiiko sulle.. Sinut oli siis pyydetty mukaan oikeasti jo siinä vaiheessa kun tapaamista alettiin sopimaan ja sinä olit se joka käyttäytyi kuin moukka jos et vastannut asiaan mitään ja toiset joutuivat erikseen sua kyselemään. 

Vierailija
22/25 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lucatoni kirjoitti:

Ylitulkitset muiden sanoja ja tilannetta. Jos tapaamista on sovittu yhteisessä ryhmässä niin ei kenenkään kai tarvitse muistaa sua erikseen kutsua? Se taisi olla vain tapa kertoa että ei ollut muistanut/viitsinyt/jaksanut sua erikseen alkaa ruikuttamaan että luetko viestit ja vastaatko että sopiiko sulle.. Sinut oli siis pyydetty mukaan oikeasti jo siinä vaiheessa kun tapaamista alettiin sopimaan ja sinä olit se joka käyttäytyi kuin moukka jos et vastannut asiaan mitään ja toiset joutuivat erikseen sua kyselemään. 

En minä ainakaan ehdi kokoaikaa puhelinta lukea. Vastaan kumminkin jossain välissä aina. Missään kohti en sanonut, etten vastannut mitään. Tiedätkö miksi siinä luurissa on se soittotoiminto? No siksi, että jos on tärkeää asiaa niin sitä käytetään. On se kumma kun ihmiset eivät osaa enää soittaa. Jos wappiin tulee joskus 50 viestiä päivässä niitä ei millään ehdi lukea.

Ja sitäpaitsi jos mut joskus unohdetaan  niin miksen minä vastaavasti unohda näille ihmisille vastaamista? Välillä oon jopa ihmetellyt miksi mut vinguttiin mukaan jos ei huomioida kuitenkaan? Kumminkin tämä on sattunut enemmän kuin kerran, että luulen etten kuvittele ihan kaikkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, miten sut on unohdettu, jos asiasta on sovittu yhteisessä ryhmässä? Itsehän tässä näköjään kaipaat jotain erityiskohtelua.

Vierailija
24/25 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmässä tapahtuva keskustelu kuitenkin näkyy kaikille ja voidaan olettaa kaikkien olevan tietoisia siitä mitä ryhmässä on tapahtunut? Kannattaa pysyä päivän tasalla ryhmäkeskusteluissa, ja vaikka välillä osallistua keskusteluun ja/tai ehdottaa jotain tekemistä. Osoittaa kiinnostuksensa, ettei muille ryhmäläisille tule käsitys ettet sinä pidä heitä ja yhteistä ryhmäänne tärkeänä.

Ei ryhmässä esitettyä kysymystä, ehdotusta, kutsua tms. tarvitse erikseen esittää sen yksittäisille jäsenille. Jos niin tekee, ihan kiva muttei sitä voi odottaa.

Vierailija
25/25 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä, miten sut on unohdettu, jos asiasta on sovittu yhteisessä ryhmässä? Itsehän tässä näköjään kaipaat jotain erityiskohtelua.

Tarkoitin sitä, että mua on ignoorattu paikan päällä. Kerroin siitä hieman aloituksessakin.