Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alan valmistaa savulohipastaa. Mitä hyödyllistä te muut olette saavuttaneet tänään?

Vierailija
31.08.2016 |

Savulohipastan jälkeen leivon pellillisen mustikkamuffineita.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksin lääkkeen syöpään ja aidsiin.

Olen saanut tänään päätökseen suunnitelmani nälänhädän ja sotien päättämiseksi.

Ihmiskunta kiittää! 😘

Vierailija
22/42 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama, paitsi noiden lisäksi myös johdin Lähi-idän rauhanneuvotteluita YK:ssa.

Kyllä minäkin olin siellä neuvotteluissa korjaamassa jälkiäsi, mutten muistanut mainita kun on tässä ollut aika kiire päivä noiden lääkkeiden ja muun lisäksi pitää tässä olla yhteydessä ulkoavaruuden muihin älyllisiin olentoihin. Et tiedä kuinka vaativia heidän kanssaan käytävät neuvottelut voivat olla! YK oli lastenleikkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitten jälkeen kävin salilla,ajoin nurmikot,käytin koirat lenkillä.Kohata sauna lämpiämään,pässit pitäs vielä syöttää,laittasko pyykkkikoneen pyörii ja astianpesukone pitäs tyhjentää...

Vierailija
24/42 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain savulohipastan valmiiksi. Nyt syön sitä tässä lueskellen muiden saavutuksista. Moni on ollut todella ahkera. - ap

Vierailija
25/42 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskasin ( ei tiskikonekonetta). Puhtaat pyykit kaappiin ja koneellinen kuivumaan. Vielä aion perehtyä koulujuttuihin, aloitin opiskelun uudelle alalle, olen 48v :).

Vierailija
26/42 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuroin ensimmäistä kertaa varmaan kuukauteen. Ihme, kun en vielä kerennyt tukehtua pölykoiraan...

Vierailija
27/42 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkitin kuivatut mustatorvisienet

Vierailija
28/42 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain savulohipastan valmiiksi. Nyt syön sitä tässä lueskellen muiden saavutuksista. Moni on ollut todella ahkera. - ap

Jep netissähän kaikki puhuu totta, no ei. Kerro nyt tuliko siitä hyvää vai todella hyvää? Savulohipastasta tuli uusi lempiruoka pari vuotta sitten. Oikein yllätyin vaikka kohtuullinen kokkailija itsekkin.

Vierailija
29/42 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä. töistä tultuani halasin lasta. halasin toisenkin kerran, ja vielä kolmannenkin. laiton einestä pöytään, ja mikä tärkeintä ja hyödyllisintä: juttelin päivän jutuista lapseni kanssa. jatkoin juttelua, kun hän pelasi pelikonsolilla, ja passitin ulos. laitoin mikropopcornpussin mikroon, ja kohta käsken sisälle ja iltapalalle. Yllätyksenä tänään on niitä mikropopcorneja ja mansikoita iltapalaksi samalla kun katsotaan  hänen valitsemaansa elokuvaa. Siinä on sitten hyödyllistä ottaa se koululainen kainaloon ja paijata. Paijaillaan nyt varastoon, kun murrosikä on ihan kulman takana, ja sen alkaessa olisi hyvä, jos suhde olisi mahdollisimman hyvä.

Vierailija
30/42 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep netissähän kaikki puhuu totta, no ei. Kerro nyt tuliko siitä hyvää vai todella hyvää? Savulohipastasta tuli uusi lempiruoka pari vuotta sitten. Oikein yllätyin vaikka kohtuullinen kokkailija itsekkin.

Siitä tuli hyvää. Kermaa olisi pitänyt olla enemmän ehkä... Joskus on tullut parempaakin. Savulohipasta on täyttävää ja herkullista, oikea lohturuoka. :) - ap

Vierailija
31/42 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä tuli hyvää. Kermaa olisi pitänyt olla enemmän ehkä... Joskus on tullut parempaakin. Savulohipasta on täyttävää ja herkullista, oikea lohturuoka. :) - ap

Hyvä että tuli hyvää. Tuo on muuten tosi että joskus hyvä on vielä paremmmin onnistunutta. Siitä tietää että liian hyvää jos ylijäänyttä pitää napsia vaikkei olisi nälkä.

Vierailija
32/42 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Savulohipastan jälkeen leivon pellillisen mustikkamuffineita.

Jotkut meistä käyvät ansiotyössä. Minä olen tänään omilla toimillani parantanut vientitilastoja. Se on hyödyllisempää kuin kokkaaminen. En pidä  kokkaamista mitenkään hyödyllisenä tai ylpeilyn aiheena vaan vain asiana mikä on hoidettava pois päiväjärjestyksestä jos haluaa kotiruokaa.

Meillä  ei syödä savulohta missään muodossa.

Vierailija
33/42 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt mitään hyödyllistä!! <3

Tilasin pizzan kotiin ja katoin hyvää sarjaa Netflixistä. Kävin lenkillä ja sen jälkeen rauhassa suihkussa. Illan päälle laitan varmaan tiskikoneen päälle, jos se hyödylliseksi laskettais... Ekaa kertaa viiteen vuoteen oon YKSIN kotona muutaman päivän.

Vierailija
34/42 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama, paitsi noiden lisäksi myös johdin Lähi-idän rauhanneuvotteluita YK:ssa.

Kyllä minäkin olin siellä neuvotteluissa korjaamassa jälkiäsi, mutten muistanut mainita kun on tässä ollut aika kiire päivä noiden lääkkeiden ja muun lisäksi pitää tässä olla yhteydessä ulkoavaruuden muihin älyllisiin olentoihin. Et tiedä kuinka vaativia heidän kanssaan käytävät neuvottelut voivat olla! YK oli lastenleikkiä.

Itse asiassa näiden lisäksi myös arvastin ennalta tämän sinun vastauksesi...

t. Alkuperäinen YK-neuvottelija

Vierailija
35/42 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepäsin.

Vierailija
36/42 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täyttänyt korvaushakemuksen vakuutusyhtiöön. Ja ööö...käynyt kaupassa, ostin pojalle uuden repun. Sopinut riidan miesystävän kanssa. Tehnyt kyykkyjä painojen kanssa. Valmistin omenakaurapaistosta ja kohta pitäisi vatkata siihen vaniljavaahto. Ai niin, kävin taas "korjaamassa" yhden tulostimen yliopistolla, kun opiskelijat onnistuu aina ne tulostamaan tukkoon eivätkä osaa tukoksia itse selvittää.

En ole tainnut olla kovin hyödyllinen kansantaloudelle :) Sori.

Vierailija
37/42 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitin omenahilloa, pesin uunin, pesin tulevan vauvan kastemekon, viikkasin ja silitin pyykkejä, tein lasagnea, aloin askartelemaan ristiäisiin kutsukortteja ja kaikista tärkeimpänä otin pitkät päikkärit.

Vierailija
38/42 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa näiden lisäksi myös arvastin ennalta tämän sinun vastauksesi...

t. Alkuperäinen YK-neuvottelija

Ulkoavaruuden uudet yhteistyökumppanit kertoivat ettet puhu totta. He varoittivat minua sinusta.

Et ole enää tervetullut kokouksiin. Lääkkeesi ovat vaarallisia, ne heitetään kaikki roskiin.

Vierailija
39/42 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasin nurmikon.

Vierailija
40/42 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä raahauduin töihin ja suoriuduin siellä hyvin. Sitten ilahdutin koiraani viemällä tämän pitkälle metsälenkille. Tein ennen töitä myös ruokaa seuraavaksi kolmeksi päiväksi, kasvispastaa.