Miehille kysymys:
Kumpi vaihtoehto mieluisampi?
Naisella isot kivat rinnat mutta vatsakin hieman pehmyt,
Vai rasvaton littee vatsa mutta rinnat pienet?
Kommentit (40)
No kyllä vaatii kuvia nähdä, ei pysty muuten päättämään.
Mitäs tisuista! Nautin ennen kaikkea vitun nuolemisesta!
Pylly on tärkein. Semmonen kiinteä mutta pyöreä, ei liian iso muttei liian pienikään.
onko pakkauksen sisältö kuitenkin sama? vaikea valita kun ei näe naisia. joillekin naisille on parempi ensimmäinen ja joillekin jälkimmäinen. valitsisin ensimmäisen koska haluan nautiskella ruoasta naisen kanssa.
Ei mitään merkitystä mikäli pehmyt ei tarkoita selkeästi lihavaa tai litteä lähelle anorektista.
Sille ulkonäölliselle väliinputoajille, ne tärkeimmät speksit löytyy kuitenkin sieltä korvien välistä.
Mieheni hyväksyy vain pienet rinnat vaikka sinun kysymyksesi on aseteltu niin kuin ne olisivat jokin vika.
Jos nainen tekee vaan sen aloitteen itse niin ihan sama kumpaa on noista kahdesta.
Silloin kaikki käy.
Tarkoitin siis vakavassa suhteessa
Kumpi parempi.
Onko kivat tissit tärkeämpi kuin naisen sikspäkki?
Ap
Täysin riippuvainen rintojen omistajasta ei kukaan täysjärkinen mies perusta päätöstä pelkkiin rintoihin. Joskus luen naureskellen teidän juttuja täältä rinnoista ja kuinka ylikorostuneen merkityksen te annatte niille.
Pidän pienistä rinnoista muutenkin enemmän kuin roikkuvista lihanpaloista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa pienissä rinnoissa?
Ei yhtään mitään, joo ja ymmärrän että te ette usko kun joku mies sanoo teille sen. Koko jankutus tisseistä on naurettavaa, jos minulta kysytään.
M
Ehdottomasti tuo ensimmäinen on parempi.
Toki toisenkin kelpuuttaisin, mutta hänen tulisi paikata tissiensä pienuutta muilla avuilla.
Kiitos vastauksista
Kysyjä halusi lievittää epävarmuuttaan. Kysyjällä itsellä kivat tisut mutta maha ei ole sikspäkki.
Mies on sanonut että hän tykkää minun tisseistä paljon. Halusin vain tietää korvaako tisut sen että hänen entinen oli litteää tyyppiä sekä mahasta että rinnoista.
Saa nauraa
Mie vaan haluun että hän pitää mua parhaana, eikä koe että paremman puutteessa nyt tälläne muija...
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin siis vakavassa suhteessa
Kumpi parempi.
Onko kivat tissit tärkeämpi kuin naisen sikspäkki?
Ap
No 6pack ei ole koskaan toivottava naisella. Mielummin sitten se ensimmäinen.
Uskokaa kun mies sanoo teille jotain, on tosi turhauttavaa joskus kun ei uskota mitään ja pitää koko aika todistella. Siitä tulee tosi rasittavaa pidemmän päälle.
Tämä olisi minun valinta ---> Naisella isot kivat rinnat mutta vatsakin hieman pehmyt. Mutta jos tissit on pienet, niin sen voi korvata hyvällä takapuolella ja/tai nätillä naamalla.
Timmi vatsa ja pienet rinnat on paras. Tosin minulle on vielä tärkeämpää naisen ulkonäössä se että hän on pitkä.
Ensimmäinen. Pehmeä vatsa on parasta, rinnoilla ei niin väliä