Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamumies tuli kaapista

Vierailija
31.08.2016 |

Oon pitänyt kamumiestä homona kun se on sellanen vähän neitimäinen, eikä se ole tietääkseni koskaan seurustellut eikä koskaan puhu naisista tai seksistä kuten heterot yleensä.

Ollaan joskus nukuttu jopa samassa sängyssä ja kamumies on toiminut kuskina kun olen tullut baarista kotiin tai mennyt vakipanon luokse.

Nyt se sitten täräytti että on rakastunut minuun. Mä olin ihan että mitä vittua, etsä ookkaan homo??? En tiedä mitä tästä pitäis ajatella. Meni systeemit ihan uusiksi. Tekis mieli vaan katkaista välit kokonaan. Neuvoja!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos nyt ennen välien katkaisemista puhuisitte siitä, onko kummallekin ok jatkaa ystävinä ja siitä minkälaisia tunteita toista kohtaan nyt on.

Vierailija
2/11 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi iljetys! Homo takaisin kaappiin ja HETI!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yök. Joku Nice Guy joka luuli että olemalla kiva ja tekemällä palveluksia annat sille pillua. Varmaan runkkas sillon kun nukuitte samassa sängyssä ja käynyt nuuhkimassa pyykkikorista pikkupöksyjäsi. Katkaise välittömästi kaikki välit!!

Vierailija
4/11 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus, olet siis vain OLETTANUT hänen olevan homo kysymättä asian oikeaa laitaa, ja sitten kauhistut ja suutut kun hän ei olekaan?

Miten nyt "systeemit menee uusiks", tarvitsee hankkia uusi homokaveri mitä käyttää juoppokuskina vai täh? Jos kerran tekee mieli laittaa välit poikki niin laita, et vaikuta kovin mukavalta ystävältä.

Vierailija
5/11 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäluotettava kaveri. En olis enää yhteydessä.

Vierailija
6/11 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vittu siinä on että luullaan homoksi jos kaverien tietojen mukaan ei ole seurustellut tai sekstaillut naisten kanssa?

Vierailija
7/11 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joistain kundeista saa välillä väärät vibat. Olen itsekin yllättynyt parista kaverista kun esittelivät tyttöystävänsä yli kaksikymppisinä. Mutta ei siinä mitään. Ihan sama mulle.

Vierailija
8/11 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ääliö.

Vierailija
9/11 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija