Jos tyttöystäväsi näyttäisi sinulle masturbointivideon, mitä ajattelisit?
Minua houkuttaa ajatus, että kuvaisin poikaystävälleni videon, jossa masturboin orgasmiin asti, haluaisin näyttää hänelle, miten se tapahtuu. Kerran hän totesi minulle, että minun pitäisi masturboida niin, että hän voi katsella ja ottaa oppia, mutta en tiedä pystyisinkö siihen hänen katsellessaan vieressä. Seksin aikana kyllä koskettelen itseäni, mutta onhan toi nyt vähän eri asia.
Mitä siis tykkäisitte tällaisesta videosta? :)
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Olisin ihan liekeissä!!!
Jaa oman muijan runkkausvideosta ???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu kuvatkaa vaan vittunne ja pärstänne nettiin vitun lutkat.
Kun jätät sen poikaystäväs, niin se panee kostoks sun runkkausvideon nettiin, toivottavasti himokas naamas ei silloin näy.
Videossa ei näy mun kasvoja ja en millään usko, että poikaystäväni tekis mitään tollasta, vaikka erottais. Enkä muutenkaan elä elämääni olettaen, että ero tässä on jossain vaiheessa tulossa.
En vielä lähettänyt videota, koska poikaystäväni oli eilen niin stressaantunu koulu- ja työjutuista. Tää tuntuu jakavan mielipiteet, osa tykkäis, osa ilmeisesti ei. Mutta tunnen poikaystäväni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun jätät sen poikaystäväs, niin se panee kostoks sun runkkausvideon nettiin, toivottavasti himokas naamas ei silloin näy.
Videossa ei näy mun kasvoja ja en millään usko, että poikaystäväni tekis mitään tollasta, vaikka erottais. Enkä muutenkaan elä elämääni olettaen, että ero tässä on jossain vaiheessa tulossa.
En vielä lähettänyt videota, koska poikaystäväni oli eilen niin stressaantunu koulu- ja työjutuista. Tää tuntuu jakavan mielipiteet, osa tykkäis, osa ilmeisesti ei. Mutta tunnen poikaystäväni.
no hyvä, ja muista ettei todellakaan kannata näyttää kasvoja kaiken varalta. Luin just jostain, että tyttö oli tehnyt itsemurhan moisen takia, kun sen masturbointi video kasvojen kanssa oli levinnyt nettiin. Surullista.
Mihin tää maailma on menossa kun masturboinnin takia joutuu tekemään itsemurhan... :(
Tässä linkki tuohon itsemurha juttuun. On se niin surullista .
Vierailija kirjoitti:
https://chaturbate.com täällähän niitä on tullut jo vuosia katseltua
Näyttäis olevan maksullinen, miksi maksaa kun ilmaista runkkausta on netti pullollaan ????
Vierailija kirjoitti:
Tässä linkki tuohon itsemurha juttuun. On se niin surullista .
Tuohan ei suinkaan ollut ensimmäinen kerta kun tyttö ajautuu itsemurhaan hänestä nettiin ladattujen alastonkuvien tai videoiden vuoksi.
Kannattaisi kyllä etukäteen miettiä kenelle niitä kuvia ja videoita lähettelee (jos nyt on pakko lähetellä). Mikään ei estä vastapuolta niitä julkaisemista jos vaikka haluaa jälkeenpäin kostaa jostakin syystä.
Vierailija kirjoitti:
Minua houkuttaa ajatus, että kuvaisin poikaystävälleni videon, jossa masturboin orgasmiin asti, haluaisin näyttää hänelle, miten se tapahtuu. Kerran hän totesi minulle, että minun pitäisi masturboida niin, että hän voi katsella ja ottaa oppia, mutta en tiedä pystyisinkö siihen hänen katsellessaan vieressä. Seksin aikana kyllä koskettelen itseäni, mutta onhan toi nyt vähän eri asia.
Erittäin hienona lahjana tyttöystävältä. Ei paljon parempaa voi ollakkaan. Pitäisi erittäin kovasti!
Hyvä mieli. :) Eilen uskaltauduin puhelimessa mainitsemaan videosta ja poikaystävä oli ihan innoissaan. Lupasin lähettää videon hänelle ja kun siinä lähettämisessä hiukan kesti teknisten ongelmien takia, hän jo kärsimättömänä kyseli, että joko se video kohta tulee. :-D Videon katseltuaan hän sanoi tykänneensä siitä ja kuulemma tuli kova ikävä minua. ;-) Nähdään tänään ja aikoo kuulemma saada mut kuulostamaan samalta ku videolla, ei siinä kyl yleensäkään oo ongelmaa...
AP
Voi vitsit, miksei mun tyttöystävä lähettele mulle tällasia videoita?? Eli siis todellakin tykkäisin, pelkkä ajatuskin kiihottaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, en siis ajatellut laittaa videota nettiin, vaan lähettää videon hänelle esim. messengerissä tai vaan näyttää sen puhelimesta, kun nähdään.
Kiva kuulla, että.moinen video ois mieluinen ylläri. :) Täytyy vielä miettiä ja kerätä rohkeutta. Olen kyllä joskus kuvannut itseäni masturboimassa, mutta vaan omaan käyttöön.
AP
Kyllä se video nettii menee heti kun lähetät sen kuvan eteenpäin tai tallennat jonnekin pilveen. Se jää microsoftille, Telialle ja käypä se ameriikassakin CIAN databasessa. Levitelkää vaan aukkojanne, mukavahan niitä on silloin tällöin katsella.
Mut joo kyllä eroisin jos oma nainen tuolla tavalla itsestään kuvia lähettelisi.
Miksi eroaisit? Seksiviestit kuvien tai vaikka videoiden kera on nykyään todella yleisiä, mun mielestä mukavia parisuhteen piristäjiä. Kun tuntee sen oman kumppaninsa, niin tietää, mistä hän pitää. Välttämättä ennen jonkun vihjailevan kuvan lähettämistä ei tiedä, pitääkö oma kumppani seksiviesteistä, mutta ei se nyt mikään syy eroon ole.
Ja ap sanoi, että videolla ei näy kasvoja, joten ei kai se leviämisen riski mikään valtava ole?
parempi pitää ne videot vaan omalla koneella, jos niitä on pakko ottaa. en todellakaan ymmärrä miksi masturbointia pitäisi kuvata ?
aikuinen mies kirjoitti:
parempi pitää ne videot vaan omalla koneella, jos niitä on pakko ottaa. en todellakaan ymmärrä miksi masturbointia pitäisi kuvata ?
Aika kieroontunutta sakkia, katselee tyttöystävän runkkaamista mieluummin videolta kuin livenä ?
en ymmärrä kirjoitti:
aikuinen mies kirjoitti:
Aika kieroontunutta sakkia, katselee tyttöystävän runkkaamista mieluummin videolta kuin livenä ?
Aloitusviestissä selitin, miksi halusin tän videon kuvata: halusin, että poikaystävä näkee, miten saan itseni tulemaan. En ole siis koskaan saanut orgasmia hänen kanssaan, ajattelin, että video avais silmiä. :)
Masturbointi on mulle aika intiimi asia, tuskin pystyisin siihen poikaystävän katsellessa vieressä. Varmasti hänkin katselisi mielellään livenä mun masturbointia, mutta en kokisi oloani hyväksi niin tehdessäni, joten kuvasin videon. Ja poikaystävä tykkäsi videosta, mä tykkäsin sitä kuvata, joten en nyt näe tässä ongelmaa.
AP
Vierailija kirjoitti:
en ymmärrä kirjoitti:
aikuinen mies kirjoitti:
Aloitusviestissä selitin, miksi halusin tän videon kuvata: halusin, että poikaystävä näkee, miten saan itseni tulemaan. En ole siis koskaan saanut orgasmia hänen kanssaan, ajattelin, että video avais silmiä. :)
Masturbointi on mulle aika intiimi asia, tuskin pystyisin siihen poikaystävän katsellessa vieressä. Varmasti hänkin katselisi mielellään livenä mun masturbointia, mutta en kokisi oloani hyväksi niin tehdessäni, joten kuvasin videon. Ja poikaystävä tykkäsi videosta, mä tykkäsin sitä kuvata, joten en nyt näe tässä ongelmaa.
AP
Ok, varo vaan ettei se leviä nettiin, sieltä et sitä saa pois..
Vierailija kirjoitti:
Täysin typerää touhua. Ketä ajattelit silloin runkatessasi? Tuskin poikaystävääsi...
Olisin ihan liekeissä!!!