Jos tyttöystäväsi näyttäisi sinulle masturbointivideon, mitä ajattelisit?
Minua houkuttaa ajatus, että kuvaisin poikaystävälleni videon, jossa masturboin orgasmiin asti, haluaisin näyttää hänelle, miten se tapahtuu. Kerran hän totesi minulle, että minun pitäisi masturboida niin, että hän voi katsella ja ottaa oppia, mutta en tiedä pystyisinkö siihen hänen katsellessaan vieressä. Seksin aikana kyllä koskettelen itseäni, mutta onhan toi nyt vähän eri asia.
Mitä siis tykkäisitte tällaisesta videosta? :)
Kommentit (49)
Minä olen kuvannut kun vaimo hoitelee itsensä.Luokitellaa osaks känniseksin piikki..Eihän selvinpäin suostus.Luulen että häntäki kiihotti se kuvaus episodi.
Olin kerran työreissulla ja sinne rouva lähetti videon missä runkkasi sauvalla itselleen orkun. Oli aivan järisyttävän kiihottava. Kotia päästyäni seurasikin sitten kohtuu kiihkeä pystyyn "raiskaus" eteisessä... Ja loppuilta pantiin sitten muuten vaan... Eli jos vaan uskallat tehdä niin anna mennä. Kokemuksesta voin kertoa että toimii varsin hyvin...
Meillä vaimo masturboi useinkin illalla kun ollaan yhdessä sängyssä. Käyttää sormia, liukkaria, dildoa yms. Usein ennen orgasmiaan haluaa myös minun sormet sisäänsä tai nousee kontilleen että pääsen taakse. Haluaa aidon kalun dildon tilalle tai sitten kondomilla päällystettynä peppuun. Meillä ei masturbointia ole tabu eikä esim salaa peiton alla tehtävä juttu.
Juu kuvatkaa vaan vittunne ja pärstänne nettiin vitun lutkat.
Laita video tulemaan, niin vastaan että kannattaako vai ei.
Vaimo on lähettänyt dildotus videoita ja kuvia kun olen iltasella hotelli huoneessa.
Piti avata vyö housuista kun hän minulle tällaisen videon näytti.
Vierailija kirjoitti:
Niin, en siis ajatellut laittaa videota nettiin, vaan lähettää videon hänelle esim. messengerissä tai vaan näyttää sen puhelimesta, kun nähdään.
Kiva kuulla, että.moinen video ois mieluinen ylläri. :) Täytyy vielä miettiä ja kerätä rohkeutta. Olen kyllä joskus kuvannut itseäni masturboimassa, mutta vaan omaan käyttöön.
AP
Olet HOT jo tuosta ajatuksesta . Se on niin että mies vaihtoon jos ei tuosta innostkalle
Olen ihan varma, että innostuisi! ☺ Täytyy vaan oottaa, et kämppis ei ois kotona, haluun videoon ääntäki. ;-)
AP
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan varma, että innostuisi! ☺ Täytyy vaan oottaa, et kämppis ei ois kotona, haluun videoon ääntäki. ;-)
AP
Aina parempi, jos kämppiskin tulee mukaan videolle.
Joo muistatteko vielä sen intissä olleen tytön masturbaatiovideon, joka päätyi nettiin?
Varmasti mies tykkää. Itse tykkäisin.
Kuvasin tänään nyt tämän videon, masturboin siinä sormin orgasmiin asti. Kasvoja ei näy, pelkästään jalkoväli, ajattelin, että niin on paras, jos video jostain syystä päätyisikin vääriin käsiin. :-D
Kuvaustilanne oli niin kiihottava, että olin ihan litimärkä ja sain orgasmin noin viidessä minuutissa, ihan ennätysnopeeta mulle! Ja pienen hetken päästä masturboin vielä toisen orkun, huikeeta. :-D
Nyt vaan emmin, että uskallanko lähettää ton poikaystävälle... Täytyy vihjailla sille puhelimessa, et tollanen video ois mahista nähä. ;-) Aiemmin kysyin siltä vitsillä, et mitä se tykkäis ja se oli ihan innoissaan. :-D
Jos tulee vastaavanlaisia idiksiä teille naisille, niin antaa palaa vaan! Useimmiten miehenne todellakin tykkäävät nähdä mm. alastonkuvia teistä, joten ketä ei voisi kiinnostaa nähdä videota, missä naisystävä hieroo itsensä orgasmiin?
Vierailija kirjoitti:
Minua houkuttaa ajatus, että kuvaisin poikaystävälleni videon, jossa masturboin orgasmiin asti, haluaisin näyttää hänelle, miten se tapahtuu. Kerran hän totesi minulle, että minun pitäisi masturboida niin, että hän voi katsella ja ottaa oppia, mutta en tiedä pystyisinkö siihen hänen katsellessaan vieressä. Seksin aikana kyllä koskettelen itseäni, mutta onhan toi nyt vähän eri asia.
Mitä siis tykkäisitte tällaisesta videosta? :)
Lähetä se mulle, että voin masturboida katsellen sun masturbointia
Vierailija kirjoitti:
Kun jätät sen poikaystäväs, niin se panee kostoks sun runkkausvideon nettiin, toivottavasti himokas naamas ei silloin näy.
Tykkäisin!