Olen sitä mieltä että jokainen pettää jos vaan tulee tarpeeksi houkutteleva tilanne ja ihminen!
jos joku väittää muuta niin sitä tilannetta ei ole vielä tullut!
Kommentit (32)
Kerran oli tilaisuus ja siinä kohtaa tajusin, miten pienestä se on kiinni ja annoin anteeksi exälleni. Miestäni en voisi pettää. Menettäisin liian paljon.
olin aivan varma että en minä koskaan petä. Ei siihen tarvita kun se oikea ihminen...
Nuorena (olin itse vapaa) olin sängyssä monen miehen kanssa. Ainakin 90% heistä oli tavallisia, kivoja, mukavia miehiä - ja perheenisiä. Avioliitto mukava ja tavallinen ja onnellinen ja lapset ja talot kohdallaan.
Mistähän helvetistä voitte toisten asiat tietää niin hyvin? Maailmassa kun nyt vaan sattuu vielä olemaa uskollisiakin ihmisiä. Ja se o hieno asia. Onneksi jotkut vielä myöntää , ettei lankea tähän nyky maailman pettämis " muotiin"
Vierailija:
kun ei pystynyt itse seksiä harrastamaan, mutta vaikka oli monta houkuttelevaa vaihtoehtoa, niin koskaan en olisi pystynyt siihen.
ja 30, sitten ihmettelet, kun ei voi luottaa edes itseensä. niin se vaan on.
3? en nyt muista numeroa...
Meilläki duunis pahimpia flirttejä/nipistelijöitä/ehottelijoita on perheelliset n.30-40v. miehet. JA NE HALUAA VAAN SEKSIÄ.
...
Toki jos kaiken ystävällisen keskustelun/huomautukset haluaa tulkita flirttinä, niin aivan varmasti koko duuni porukka haluaa juuri sinun housuihisi.
Ja vaikka joku flirttailisi kanssasi kuinka paljon, ei se välttämättä tarkoita että haluaa seksiä. Ja onhan olemassa vaihtoehto, että sinulle nauretaan selän takana, jos todella pidät itseäsi noin vastustamattomana.
Jos sellanen tilanne tulis kohdalle että alkaisin himoita jotain toista kun omaa miestäni, ottasin ensin eron. Ex-mies petti mua, ja niin kovasti en ikimaailmassa haluais nykystä miestäni satuttaa että pettäisin. Vähemmin se ero satuttaa henkisesti.
kyllä houkuttelevia tilanteita on ollut,mutta toistaiseksi olen niistä selvinnyt kunnialla:) en silti voi vannoa,etten koskaan pettäisi,ikävä kyllä. se on niin kumma tuo ihmisen mieli;)
vain tule tapahtumaan... Luulin olevani vahva kunnes tapasin nykyisen mieheni. Esiaviollisesta seksistä tuli lähe jokaviikkoista. Toinen asia minkä vannoin oli se, että ikinä en petä. Vaikka millanen tilanne olis ni en petä. Mutta toisin kävi siinäkin. Petin ;( Minäkin (vaikka uskovainen olenkin) olen siis vain ihminen ja hairahdun tekemää kamalia asioita, joten älkää ihmiset luttako itseenne liikaan. Hyvä jos pystyt olla pettämättä mutta älä tuomitse niitä, jotka ovat pettäneet (siitäkään huolimatta, että pettäminen on ehdottomasti väärin) sillä taustoja ja tilanteeseen johtaneita asioita et tiedä.
Meilläki duunis pahimpia flirttejä/nipistelijöitä/ehottelijoita on perheelliset n.30-40v. miehet. JA NE HALUAA VAAN SEKSIÄ.