Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen sitä mieltä että jokainen pettää jos vaan tulee tarpeeksi houkutteleva tilanne ja ihminen!

Vierailija
03.03.2006 |

jos joku väittää muuta niin sitä tilannetta ei ole vielä tullut!

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiedän että jos oikea ihminen sattuu kohdalle niin en pysty vastustamaan.

Vierailija
2/32 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen itseni sen verran hyvin että tiedän että mua ei oo tehty pettäjäksi! sanokaa mitä sanotte, ette voi tietää kun ette tunne mua enkä usko muutenkaan tohon, ihan varmasti on ihmisiä jotka ei koskaan tule pettämään.piste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nimenomaan siksi että elämä on opettanut minulle niin.

Minua on petetty ja minä olen pettänyt. Ja voin aivan vilpittömästi sanoa että nyt paljon kokeneena melkein nelikymppisenä, minulla ei ole mitään syytä miksi pettää. Pidän tuoretta avioliittoani niin arvokkaana ettei sitä kannata uhrata MINKÄÄN asian takia.

Vierailija
4/32 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos siihen soppaan lisätään hiukan alkoholia,nousuhumalaa ja varma (?) tieto siitä että kiinni ei jäädä niin melkein kaikki antaa palaa siinä tilanteessa..

Vierailija
5/32 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettava ja vastuuntunteva aikuinen ei petä vaikka mikä tilanne tulisi eteen. Ja siihenkin voi paljon vaikuttaa minkälaisiin tilanteisiin sitä joutuu.

Vierailija
6/32 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka oisin kuinka kännissä, mulla kuitenkin järki aina luistaa vaikka kännissä olisinkin.

Vierailija
7/32 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin viime kesänä miestäni... ;( Minä, jota ei myöskään ole luotu pettäjäksi ja joka olin aina tuominnut ne, jotka eivät pysty olemaan uskollisia. Niin vain kävi minullekin (ihminen kun olen) että lankesin. Tässä asiassa sanonta " never say never" pitää minun kohdallani täysin paikkansa. Kiitokse ap:lle siksi, että tuo kommenttisi lohdutti minua suuresti, sillä ajattelen koko ajan, ettei kukaan muu vaimo ole varmasti tehnyt miehelleen mitään näin kamalaa... Onneksi meitä kamalia löytyy muitakin =) Ei mikään ylpeilyn aihe, mutta... no joo... tiedätte mitä tarkoitan.

Vierailija
8/32 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en tosiaan ap:n esittämän syyn takia. Vaan ihan puhtaasti sen takia että kaipasin kerrankin muunlaistakosketusta kuin lyöntiä. Siinä oli melkein sama josse olisi ollut vaikka joku pultsari, kunhan koskisi nätisti. Eli kyse ei ollut mistään houkuttelevasta tapauksesta.

Nyt en pystyisi pettämään rakasta miestäni vaikka mikä komistus olisi sitä vailla. Mieheni on minulle tärkeämpikuin hetken hurma.

Vierailija
9/32 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeesti edes osaa kuvitella itseäni sellaiseen tilanteeseen. Mutta ehkäpä minä olen epänormaali, en edes meikkaa.

Vierailija
10/32 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä siihen tarvita mitään beckhamia. Yleensä se juttu on muutakin ku viisuaalista vetovoimaa... Ihmisen luonto...

Vierailija
11/32 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama asia kun päättää vaikka olla syömättä lihaa ja alkaa kasvissyöjäksi, voihan siinäkin lihan himo yllättää mutta jos on päättäny ni on päättäny, mä en ainakaan ikinä voisi pettää, koska uskon että olen tässä suhteessa lopun elämääni ja pettäminen tulisi viimeisenä mieleen, sano mitä sanot mutta mä oon päätökseni tehny. Sit oon varmaan kaikkien aikojen eka ihminen joka menee arkkuun eikä oo pettäny kertaakaan elämässää, saavutus sekin!

- se sama joka ei edes bekchamin edessä sortuisi pettämiseen-

Vierailija
12/32 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka kiihkeästi uskovat " pettäjätyyppeihin" ja " uskollisiin ja kunnollisiin tyyppeihin" ovat aivan lapsenkengissä vielä.

Vierailija
13/32 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä voi tietää. Ajattele että jossain on sellainen ihminen johon tunnet suunnatonta vetoa... ei siinä enää järki pelaa. Sitä ei voi tietää jos ei ole koskaan kokenut. En minäkään beckhamin kanssa pettäisi...

Vierailija
14/32 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne jotka noin väittävät pettävät jossain vaiheessa aivan varmasti.

Vierailija
15/32 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko että tästä miehestä ihanempaa tulee vastaan. Kukaan muu ei saa multa vapaaehtoisesti.

Vierailija
16/32 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ikäväkseni tähän on myös todettava, että koskaan ei voi tietää mitä toinen ihminen tekisi tilaisuuden tullessa. Itse tiedän, etten pettäisi vaikka tulisi minkalainen tilanne, en ainakaan niin kauan, kuin rakastan. Mutta jos en rakastaisi, niin eiköhän tilanne kuin tilanne riittäisi. Toisaalta taas, itse mieluummin jättäisin sen petettävän ennen sitä. Plaah, liian hyvä ihminen. Tärkeintä olla itse se puhdas.

Vierailija
17/32 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedätte? Ehkä teille ei tule tilaisuuksia.

On selvää että jos naama on kuin petolinnun perse, ja kaikki päivät istuu himassa tai naisvaltaisesssa työyhteisössä, ei tartte edes pohtia ap:n argumenttia.

Vierailija
18/32 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite sen tiedän että en tule pettämään..mitä mä teille sitä vakuutan. öitä

Vierailija
19/32 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei pystynyt itse seksiä harrastamaan, mutta vaikka oli monta houkuttelevaa vaihtoehtoa, niin koskaan en olisi pystynyt siihen.

Vierailija
20/32 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmisen tartte olla niin heikko luonteeltaan, että pettäisi tilaisuuden tullen. mä olen ihan 100% varma että en ikinä pettäisi. Sellasta tilannetta ei voi ikinä olla eikä tulla missä niin kävisi. Ja kukapa muu parhaiten tietää tämän, kun mä itte.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi